Gå til innhold

Synes du denne kjolen er fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg sett på utallige kjoler på nett, og begynner å se meg litt blind på de. Har det ikke akkurat travelt ennå med å finne drømmekjolen, men synes det er gøy å se hva som finnes.

Så, hva synes du om denne kjolen? Roma brudekjole

Den finnes på flere nettsider, men dette er det billigste jeg har funnet. Vil ikke ha en stor bløtkakekjole med digert rokkering-underskjørt og tyll, men noe som står litt mer i stil med hvordan jeg og min kommende mann er, og det bryllupet vi vil ha. Er litt usikker på det "krimskramset" som er over kløften der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synns den var fin jeg:)

Skrevet

Den var utrolig vakker :)

Skrevet

Synes den var helt ut av denne verden vakker! Noe sånt jeg ser for meg den dagen det blir min tur :)

Skrevet

Jeg synes den var nydelig, en kjole helt i min smak :jepp:

Skrevet

Kjempefin!Likte at den hadde stropper:)

Skrevet

Utrolig lekker :klappe:

Skulle jeg gifta meg, og hadde hatt kropp til den der, så hadde jeg løpt og kjøpt!

Skrevet

Nydelig var den! Hadde ikke nølt med å bruke den.. Jeg for min del er dog litt mer "bløtkakekjoletypen" :lol:

Men så absolutt lekker! Likte empirelivet! :jepp:

Skrevet

Fantastisk fin kjole! Jeg hadde ikke nølt med å bestille den om jeg skulle gifte meg :rødme:

Skrevet

Kjempefin!

Du kan eventuelt klippe av det krimskramset over utringningen. Linjen som, pga krimskramset, skapes tvers over bysten er ikke fin... Du kan eventuelt få det fjernet av skredder hvis du ikke får det til selv.

Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger :rødme:

Er ganske sikker på at dette er kjolen med stor K :) Ser en kjolebutikk har den inne til nesten dobbelt pris, så da er det jo en mulighet å se på den der før jeg evt. bestiller. Ikke så pent gjort kanskje men, synes dobbelt pris er litt i overkant.

Krimskramset over bysten må nok vekk, tror den blir mye finere uten :)

Skrevet

Syntes krimskramet passet inn i kjolen jeg, blir for overdaadig kloeft uten.

Litt for toesete for en bryllupskjole da.

Skrevet

Synes også den var kjempefin. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synst den var helt nydelig.

Skrevet

Kjolen var nydelig på modellen. Jeg hadde ikke passet den, hvis den ikke ble sydd litt om. En roma-kjole passer hvis du har et ansikt som kan bære den i tillegg til kropp. Den var vakker. Synes ikke blonderiet i brystkanten gjorde noe, det myket litt opp. Men hvis du er blondine, kan det se litt dumt ut med blonder.

Skrevet

syns den var veldig fin! men tenker ikke på bryllup når jeg ser den. jeg er glad i store kjoler, og kunne aldri brukt denne:) men det er jo ikke du, så da er den sikkert fin. Syns den passer best på en høy slank kropp (tror jeg)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...