Gå til innhold

Har du trollet før?

48 stemmer

1. 1. Troller du på kg?

• Ja, alltid
      0
    • Nei, aldri
      39
    • Veldig sjeldent
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen ganger trollet på kg? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Og hva er du troller om i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri trollet, men en gang strartet jeg en tråd hvor jeg stilte et spørsmål etter å ha utbrodert problemstillingen ganske langt og veldig detaljrikt. Da ble jeg moderert fordi Kg-moderatoren mente at jeg hadde kopier skrivestilen til en annen bruker, og at mitt innlegg derfor var et tøyseinnlegg.

Det er jeg ganske sur for enda :sur: fordi det 1) tok ganske lang tid å skrive det innlegget, og 2) fordi hvert eneste ord jeg skrev og hver eneste lille detalj jeg beskrev, var helt sann. :fnise:

Men jeg skriver ikke trolleinnlegg, og jeg skriver alltid under nicket mitt.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri trollet, men en gang strartet jeg en tråd hvor jeg stilte et spørsmål etter å ha utbrodert problemstillingen ganske langt og veldig detaljrikt. Da ble jeg moderert fordi Kg-moderatoren mente at jeg hadde kopier skrivestilen til en annen bruker, og at mitt innlegg derfor var et tøyseinnlegg.

Det er jeg ganske sur for enda :sur: fordi det 1) tok ganske lang tid å skrive det innlegget, og 2) fordi hvert eneste ord jeg skrev og hver eneste lille detalj jeg beskrev, var helt sann. :fnise:

Men jeg skriver ikke trolleinnlegg, og jeg skriver alltid under nicket mitt.

Det er jeg som har skrevet innlegget over, og jeg aner ikke hvorfor jeg ble Anonym bruker.

:fnise:

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
Gjest Tsunade
Skrevet

Har du noen ganger trollet på kg? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Og hva er du troller om i såfall?

Nei, jeg har aldri trollet(men blitt beskyldt for å gjøre det), fordi jeg anser trolling som løgn og juks for å oppnå oppmerksomhet, gjerne negativ.

Jeg fatter bare ikke hvilken glede enkelte kan ha i å irritere vettet av andre.

Tåpelig og umodent er det.

Skrevet

Ja. Jeg har trollet om katten min, om at jeg skulle ha med meg juletre til syden, om verktøysamlingen min og sikkert mye mer, men det er det jeg kommer på i farten. :pirat:

Skrevet

2) fordi hvert eneste ord jeg skrev og hver eneste lille detalj jeg beskrev, var helt sann. :fnise:

Haha, den får du dra lengre ut i verktøykassa med! :dusje:

Skrevet

Ja. Jeg har trollet om katten min, om at jeg skulle ha med meg juletre til syden, om verktøysamlingen min og sikkert mye mer, men det er det jeg kommer på i farten. :pirat:

Bryllup på isflak på Nordpolen. :opplyser: *hjelper til*

Haha, den får du dra lengre ut i verktøykassa med! :dusje:

Hun tilbød seg å dokumentere med bilder på Ris og ros, men moddene var ikke interessert. :jolie:

Jeg har trollet én gang, med en tråd om Napoleonskaker. :rodme:

Skrevet

Tjah. Definér trolling? :sjarmor:

Skrevet

Bryllup på isflak på Nordpolen. :opplyser: *hjelper til*

Hun tilbød seg å dokumentere med bilder på Ris og ros, men moddene var ikke interessert. :jolie:

Jeg har trollet én gang, med en tråd om Napoleonskaker. :rodme:

Javisst! Tenk at jeg glemte det! :dagens-rose:

Eg feel pe vekelene! :Hehe:

Har ikke fått med meg tilbudet om billedbevis på ryddighet i gangen, så da trekker jeg tilbake den halvspydige kommentaren jeg var så impusliv å slenge ut tidligere. :sove:

Napoleonskakene har tydeligvis ikke lagt seg rundt hjernecellene, skjønner jeg! :klappe:

Skrevet

Definér trolling selv, Fresi. :engel:

Skrevet

Jeg har skrevet mange innlegg under eget nick som åpenbart har blitt oppfattet som trolling siden de ble slettet nærmest like raskt som de ble skrevet. Jeg logger nemlig ikke ut og skriver alt som Fresi. Jeg mistenker at en del av innleggene hadde fått bli stående som gjesteinnlegg, faktisk. Men jeg er ikke bitter. :nigo:

Skrevet (endret)

Definér trolling selv, Fresi. :engel:

Det synes jeg er litt komplisert. :filer:

Endret av Fresi
Skrevet

Kanskje trådstarter burde definert trolling først? :regler:

Skrevet

Det har hendt jeg har trollet selv om jeg ikke vet om det er trolling å lage en tråd som jeg garantert vet vil få mange svar, helt til alle gir opp og begynner å krangle med hverandre. :)

Skrevet

Kanskje trådstarter burde definert trolling først? :regler:

Det synes jeg så absolutt. Dette flyter. Er det trolling å skrive at man foretrekker speltlomper når man egentlig ikke har peiling for eksempel? Jeg ønsker meg en avklaring.

Skrevet

Mea maxima culpa. Eller store var de vel ikke, og de var bare to.

Jeg har medtrollet i napoleonskaketråden. Jeg ga en oppskrift (som forøvrig var helt sann og hentet fra en sånn der proteinshakeberteblogg) på " sunn" vaniljekrem og foreslo at den kunne legges mellom flatbrød eller noe lignende for å illudere napoleonskake.

Også laget jeg en utlogget trolletråd om at jeg skulle være forlover i et homsebryllup med ansvar for dokurver.

Ellers er min samvittighet ren. Jeg skriver omtrent bare som meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...