3Aug2002 Skrevet 3. mai 2002 #1 Skrevet 3. mai 2002 Hva skriver dere i ønskelisten? Tar dere med farge, antall, str, PRIS? Vet ikke helt hva som er vanlig og syns det så litt rart ut å skrive prisen. tre mnd igjen til den store dagen vår
Leia Skrevet 3. mai 2002 #2 Skrevet 3. mai 2002 Skriver bare type gjenstand og merke. Eks: Vinglass, Kosta Boda men så har vi noen mer åpne og billigere ønsker og, Eks: Sengetøy, naturfarger, (+str. på madrass)
julibrud Skrevet 3. mai 2002 #3 Skrevet 3. mai 2002 Det er godt å se at jeg ikke er alene med å slite med dette nå. Ikke bare lett. Jeg har i hvert fall skrevet pris og full pakke på den listen som skal legges på Glasmagasinet. Den litt mer utfyllende som foreldrene får, står kun serie og produkt eller en ting (f. eks. fotoapparat). Synes likevel at det er litt ekkelt å skrive opp en liste over ting jeg vil ha, men alle spør om det... Lykke til! Hilsen Julibrud som blir lykkelig gift 13. juli 2002.
HMSP Skrevet 3. mai 2002 #4 Skrevet 3. mai 2002 Vi har ønskelistene våre hos TilBords og der står det type, antall, pris og rest tilgjengelig. F.eks: Varenr: Beskrivelse: pris: Tilgj. for kjøp: Ønsket 1234567 Aspen, Dessert asjett 22,- 12 stk 12 stk. Vi har nesten samme liste, bare uten pris som vi gir ut gjennom svigermødrene. Veldig greit med en god beskrivelse så vet folk hva man ønsker og hvor mange. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå