Version 2.0 Skrevet 12. mai 2015 #21 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Jeg også har tinnitus i perioder. Er helt grusomt. Hver gang jeg får det tenker jeg at denne gangen er det sikkert kronisk. Er til å bli gal av! Jeg fikk mine plager etter russetiden for ca 10 år siden. Ene og alene selvforskyldt pga høyt alkoholinntak, uvarsomhet og generelt at jeg gav en lang faen i å ta vare på meg selv. Har hørt at det finnes behandling som kan bedre plagene, men kommer ikke på hva det dreide seg om. Prøv å undersøk litt på nettet, eventuelt ta kontakt med HLF. Og husk at du ikke er alene. Og så klart, gå til lege. Det kan faktisk bare være ørevoks som har forkilt seg for langt inn, eller andre ting som lett kan fikses. Dette kan gi øresus. Vær forsiktig med q-tipene! Endret 12. mai 2015 av Version 2.0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #22 Skrevet 12. mai 2015 Årsaken til min tinnitus er en godartet hjernesvulst som ligger ved hørsel og balsansenerven. Har også fått nedsatt hørsel pga. dette. Blir alltid verre ved stress og støy. Dessverre ingenting å gjøre i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: 20923...0fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå