Aureus Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 Etter inspirasjon fra mange av innleggene i tråden "5 Hemmeligheter" og nettstedet www.myfirsttime.com har jeg lyst til å starte en tråd der vi kan fortelle om første gang vi hadde sex. Jeg ser ikke for meg at vi skal skrive lange erotiske historier bare kort og greit om hvordan de skjedde. Jeg begynner: Min første gang var da jeg var 19 år og det var kjæresten til en venn. Jeg i milvar på besøk hos dem overnattet. Om morgenen da min venn var gått på jobb - han var noen år eldre enn mag og var lærer - kom kjæresten inn på rommet der jeg sov og forførte meg. Hun begynte ved at hun satte seg på sengekanten og stakk hånden inn under dynen.......
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 fikk kjæreste da jeg var 18, 3dje natt så var han inni litt, så gikk vi på hyttetur å da kom han endra lengre inn. dett var dett
portokalli Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Da jeg var femten. hadde møtt gutten på seksten et halv år før. så kom høsten, og vi begynte å snakke litt på nettet, jeg dro til han (siden han var naboen min) vi var begge jomfru. jeg hadde mensen husker jeg han brydde seg ikke mye, men jeg vegret meg litt, så ble det til at vi bare lå i lag : )
Periwinkle Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 15 år, sjenka full og en fyr tvang seg på meg på doen på en fest. I ettertid husker jeg det som en voldtekt, men turte ikke si noe til noen fordi jeg var redd for at det hadde vært min feil. Skal si det har ødelagt mye i ettertid
Fanta Exotic Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg var 15 år og sammen med en på 14.. Vi hadde vært sammen lenge og prøvd mange ganger, men det hadde gjort kjempevondt hver gang, og han hadde ikke kommet inn. Men en dag funka det.. Gjorde forsåvidt ganske vondt, og gikk ganske så fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå