Gå til innhold

"Helsekost"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser det ligger en reklametråd her fra langt tilbake i tid som noen har dratt opp igjen.

Og det får meg til å tenke som så; Folk er stein dumme og putter i seg hva som helst uten å blunke en gang. Dersom noen påstår at man blir bedre og vakrere på noen måte. Helt uten å tenke over hva som befinner seg av eventuelt skadelige stoffer i middelet. (I tillegg til mirakelmidlet som da er virkestoff for bedre&vakrere liv)

Og det er BEVIST om igjen og om igjen at svært mange slike ting er fulle av saker man helst ikke bør putte i seg!

Men når myndigheter og helsepersonell kommer med testa vaksiner og full oversikt over alt som er i den. Så går folk bananas og nekter å ta den, eller mener at da kan de ble farlig sjuke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tro kan flytte fjell" sies det, er nok noe i det.

Jeg for min del er i mot både "dytte i seg" alskens tabletter, smøre seg inn med kremer ets. ets. av helsekostgreier. En vet som du skriver ikke hva som er I disse greiene. Mange kan være skadelig der og da, mens andre kan fremkalle allergier over tid.

Det samme gjelder for så vidt sminke,kremer, hårfarge ol. Er mye i disse sakene også som ikke er bra for kroppen og kan fremkalle allergi her også.

Jeg er og mostander av for mye bruk av medisiner, vaksiner og andre legemiddler. Mange sykdommer leger seg selv, bare kroppen får litt tid på det. Men legene er desverre altfor flinke til å skrive ut piller for det meste.

Heldigvis er det blidt mer fokus på at kroppen først må forsøke lege seg selv med årene.

Jeg var en av de som ikke tok svineinfluensa vaksine. Jeg FIKK svineinfluensan i tidlig og overlevde det (mildeste influensa jeg og familien har hatt)

Og ikke blir jeg å ta noe vaksine denne gang heller.

Så lenge en har en sunn kropp, spiser variert og sunt er nok det det beste for kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...