Gå til innhold

SYSTUE i Bergen?

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Vel, klarte kunsten å kjøpe meg en litt for lang bukse (bare en enkel dressbukse på cubus), og skal i et møte i kveld der kleskoden er nettopp dressbukse og fin jakke. Jeg har ikke mulighet til å bytte buksen, men lurer på om noen vet av systuer/skreddere/folk som kan sy i Bergen? Jeg har dessverre ikke sykunnskaper eller symaskin, og skulle gjerne lagt opp denne buksen noen cm.....

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lett sydd den for deg, men har hendene fulle idag. Tror det er en dyktig kar i kong Oscars gate. Ellers kanskje jentene på snerten snelle/bystasjonen kan hjelpe. Ring og spør, du :)

Skrevet

Det ligger 1 eller 2 oppe ved Støletorget. Husker ikke navnene deres nå, men viss du bare rundt hjørnet der oppe ved witchy bitchy kan du se de :)

Har ikke vært der selv, men ser ut som om det kunne ha vært det du trenger? :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Har gått forbi den i Kong Oscarsgate mange ganger, kanskje jeg skal stikke innom der. Er vel ikke så vanskelig en jobb dette, så håper de ikke blir fornærmet :)

Skrevet

Det er en butikk i Skostredet som heter Klesskapet, damen som jobber der kan kanskje gjøre det. Hun la opp en kjole for meg en gang. Hun er billig og kjapp!

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Takk for tips folkens, da stikker jeg og undersøker så snart jeg er ferdig på jobb :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Ingen hadde tid i dag, så da får jeg se hva jeg får til selv med nål og tråd... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...