Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 #1 Del Skrevet 1. oktober 2010 En av de tingene jeg aldri har forstått med kvinner, er at de fleste syns det er så morsomt å danse :klø: Jeg vil påstå at de fleste menn ikke syns det er noe særlig morsomt å danse. Imidlertid har selvfølgelig ganske mange mannfolk funnet ut at dansing er en effektiv måte å få kontakt med det annet kjønn på. Dette er da hovedmotivasjonen til de fleste menn. Men hva motiverer egentlig kvinner i denne sammenhengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2010 #2 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kjære gud - er dette nok en måte å få penset innpå det evige temaet ditt: Kvinner er dyre idioter - menn kloke stakkarer og man må aldri røre på lilletåa engang uten å ha forberedt seg i flere år og tenkt gjennom alle eventualiteter?? Så til tema: Dans innebærer musikk, som er noe svært mange liker. Det å bevege kroppen til rytme er en naturlig trang, som man får utløp for i dans. I tillegg gir dans positiv korppskontakt og det gir de samme virkningene som annen aktivitet (økt puls, adrenalinnivå osv, som igjen gir velbehag. Ca like mange kvinner og menn liker å danse fordelt på befolkningen - noen kvinner liker det ikke og noen menn ikke. Det er forskjell på dansetradisjonene i by og land. Det er også forskjell på generasjoner Generasjon ca 40 - som du går innunder - er preget av "det er dritdøvt å danse - er du femi eller?" som gjaldt i tenåra våre, mens generasjoner både før og etter har en kultur som gjør dans svært akseptabelt for begge kjønn. Ferdig debattert. Endret 1. oktober 2010 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #3 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det menn gjør som du kaller dansing, er ikke dansing. Det er jokking. Og det er grusomt. Har ingen respekt for en mann som ikke kan danse. Dansing er for meg å ha sex med musikken. En mann som ikke kan danse, vil jeg heller ikke ha sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2010 #4 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjære gud - er dette nok en måte å få penset innpå det evige temaet ditt: Kvinner er dyre idioter - menn kloke stakkarer og man må aldri røre på lilletåa engang uten å ha forberedt seg i flere år og tenkt gjennom alle eventualiteter?? Selvsagt er det det, det finnes da ikke tråder startet av Steinar som IKKE dreier seg om å prøve sitt aller aller beste for å sverte kvinner og putte menn på stakkarslige gullstoler. Så til tema: Dans innebærer musikk, som er noe svært mange liker. Det å bevege kroppen til rytme er en naturlig trang, som man får utløp for i dans. I tillegg gir dans positiv korppskontakt og det gir de samme virkningene som annen aktivitet (økt puls, adrenalinnivå osv, som igjen gir velbehag. Ca like mange kvinner og menn liker å danse fordelt på befolkningen - noen kvinner liker det ikke og noen menn ikke. Det er forskjell på dansetradisjonene i by og land. Det er også forskjell på generasjoner Generasjon ca 40 - som du går innunder - er preget av "det er dritdøvt å danse - er du femi eller?" som gjaldt i tenåra våre, mens generasjoner både før og etter har en kultur som gjør dans svært akseptabelt for begge kjønn. Ferdig debattert. Ja, jeg støtter opp om dette. Jeg er litt usikker på hva som skjedde i norden på ett tidspunkt, for FØR generasjon 40, var det faktisk endel menn som danset og ikke var flaue over å innrømme det. Når jeg ser på min foreldregenerasjon, og besteforeldregenerasjon, så danset både menn og kvinner, uten at det virket som det var noe feil eller rart/spekulativt over at menn faktisk også danset. Så kom det en generasjon, tror faktisk mange av mennene også hakket etter Steinars, fallt litt inn i denne gruppen. Det var feil å like å danse! Det var bare kvinner som danser, menn gjør det kun for å oppnå noe. Ser man på dagens unge gutter, er det mye mer ok å danse igjen. Det er jo ikke bare pardans man kan like, hip hop, house, streetdance, Det finnes masse dansestiler som er både kule og lite feminine. Og igjen, dersom man ser utenfor norge (muligens hele norden?), så ser man at det er helt vanlig for menn å danse, og å like å danse. Det er tradisjonelle danser, det er rituelle danser, danser der kun kvinner deltar, danser der kun menn deltar, danser der man danser sammen som par og der man danser sammen i koreografi. Menn som kjønn liker like mye å danse, altså bevege kroppen for å uttrykke noe til musikk. Det at kalde nordiske menn har lært at det er femi... er rett og slett bare synd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 1. oktober 2010 #5 Del Skrevet 1. oktober 2010 Selvsagt er det det, det finnes da ikke tråder startet av Steinar som IKKE dreier seg om å prøve sitt aller aller beste for å sverte kvinner og putte menn på stakkarslige gullstoler. Ja, jeg støtter opp om dette. Jeg er litt usikker på hva som skjedde i norden på ett tidspunkt, for FØR generasjon 40, var det faktisk endel menn som danset og ikke var flaue over å innrømme det. Når jeg ser på min foreldregenerasjon, og besteforeldregenerasjon, så danset både menn og kvinner, uten at det virket som det var noe feil eller rart/spekulativt over at menn faktisk også danset. Så kom det en generasjon, tror faktisk mange av mennene også hakket etter Steinars, fallt litt inn i denne gruppen. Det var feil å like å danse! Det var bare kvinner som danser, menn gjør det kun for å oppnå noe. Ser man på dagens unge gutter, er det mye mer ok å danse igjen. Det er jo ikke bare pardans man kan like, hip hop, house, streetdance, Det finnes masse dansestiler som er både kule og lite feminine. Og igjen, dersom man ser utenfor norge (muligens hele norden?), så ser man at det er helt vanlig for menn å danse, og å like å danse. Det er tradisjonelle danser, det er rituelle danser, danser der kun kvinner deltar, danser der kun menn deltar, danser der man danser sammen som par og der man danser sammen i koreografi. Menn som kjønn liker like mye å danse, altså bevege kroppen for å uttrykke noe til musikk. Det at kalde nordiske menn har lært at det er femi... er rett og slett bare synd!! Mine foreldre og deres venner dro rett som det var ut på byen og danset, de var med i gammeldansklubber og andre danseevenementer. Både min far og min mor var glad i å danse og de fleste mennene i venneparene likte det også. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være annerledes nå, og jeg tror Steinar tar litt feil når han mener at de fleste menn ikke liker å danse og at de danser kun for å oppnå noe, mange menn har glede av å danse og danser gjerne med enhver dame som er god til å danse. Min motivasjon for å danse er just for the fun of it... og sånn tror jeg det er for mange menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 1. oktober 2010 #6 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg danser kun fordi jeg synes det er VELDIG moro De fleste av mine kamerater liker også å danse, men mange av dem er for pysete til å gjøre det blant andre folk (jenter). Du har rett i at det kan være en fin måte å komme i kontakt med andre jenter på.. Selv om det aldri er "målet" med dansingen da.. Jeg kan like gjerne danse med bestemora di som med en flott jente på 25år. Har det gøy uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 1. oktober 2010 #7 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eg sit og følgjer med på kven av mennene som er flinke til å danse, og så byr eg dei opp. Det er den beste måten for å få snurra seg skikkeleg. Trøstedansing, med menn som ikkje kan det for å vere grei, unngår eg for alt i verda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 1. oktober 2010 #8 Del Skrevet 1. oktober 2010 Men hva motiverer egentlig kvinner i denne sammenhengen? For min egen del: det er morsomt å danse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 1. oktober 2010 #9 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg danser fordi jeg er en kåt jævel som kun er ute etter å få meg pikk i alle hull jeg har til rådighet. Ved å danse, kan jeg gjennom kroppsbevegelser simulere seksuelle bevegelser, og på denne måten vise menn hva jeg er god for i senga. Når mennene ser dette blir de gale av lyst og kåtskap og kommer umiddelbart bort for å jokke på leggen min. Når de har jokket på leggen min i alt fra 30 sekunder til 4 minutter, mens jeg gnir brystene mine i ansiktet deres, og slikker dem i øret og biter dem i nakken, finner vi første og beste sted hvor vi kan ha sex. Denne sexen gjenspeiler selvsagt dansen, den er skitten og tarvelig, gjerne analt med suging etterpå, spytting og kasting av kroppsdeler rundt om kring. Denne sexen er selvsagt bedre om vi ikke har noen form for samtale, i tillegg til andre plussfaktorer som at han er gift eller samboende, slik at jeg virkelig kan oppføre meg som en billig tøs. Når sexen er overstått ber jeg gjerne om penger til mat eller en drink. Dette er grunnene til at jeg danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2010 #10 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjære gud - er dette nok en måte å få penset innpå det evige temaet ditt: Kvinner er dyre idioter - menn kloke stakkarer og man må aldri røre på lilletåa engang uten å ha forberedt seg i flere år og tenkt gjennom alle eventualiteter?? Du glemte å ta med at kvinner er impulsive følelsesmennesker Så til tema: Dans innebærer musikk, som er noe svært mange liker. Det å bevege kroppen til rytme er en naturlig trang, som man får utløp for i dans. I tillegg gir dans positiv korppskontakt og det gir de samme virkningene som annen aktivitet (økt puls, adrenalinnivå osv, som igjen gir velbehag. Og du trenger denne "positive" kroppskontakten med fremmede mannfolk fordi at ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det menn gjør som du kaller dansing, er ikke dansing. Det er jokking. Og det er grusomt. Har ingen respekt for en mann som ikke kan danse. Dansing er for meg å ha sex med musikken. En mann som ikke kan danse, vil jeg heller ikke ha sex med. Interesse for dans og (god) sex har egentlig ingenting med hverandre å gjøre. Det eneste du kan være sikker på er at en mann som liker og er dyktig til å danse, har en større tilbøyelighet til å være en rundbrenner. Men det er vel slike du vil ha sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 1. oktober 2010 Eg sit og følgjer med på kven av mennene som er flinke til å danse, og så byr eg dei opp. Det er den beste måten for å få snurra seg skikkeleg. Trøstedansing, med menn som ikkje kan det for å vere grei, unngår eg for alt i verda. Ja, du høres jo veldig omtenksom ut da. Eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2010 #14 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så da er jeg muligens den første damen her inne som sier høyt og i fullt dagslys at dansing er noe traurige greier, åkke som. Jeg liker ikke å danse i det hele tatt, og jeg er et ålreit menneske for det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) For min egen del: det er morsomt å danse! Og det som er så veldig morsomt med å danse er mer detaljert hva da ...? Endret 1. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette er grunnene til at jeg danser. Et litt filosofisk spørsmål her; hva gir verst inntrykk - en vulgær kvinne eller en vulgær mann? Først tenkte jeg faktisk at ei vulgær kvinne gir verst inntrykk. Men så tenkte jeg en gang til og kom da frem til at jeg ikke kan fordra noen som er vulgære, helt uavhengig av kjønn. Synd i grunnen at oppdragelse forsvant ifra dagens norske samfunn gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. oktober 2010 #17 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det eneste du kan være sikker på er at en mann som liker og er dyktig til å danse, har en større tilbøyelighet til å være en rundbrenner. Men det er vel slike du vil ha sikkert. og jeg lurer igjen åp hvilke grunnlag du uttaler deg. Hvor mange menn kjenner du som både liker å danse og som er gode? Du har en fiffig tendens til å være skråsikker på hvordan mennesker du ikke aner noe om er, dette være seg kvinner eller menn som liker å danse (eller er dyktige til det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 1. oktober 2010 #18 Del Skrevet 1. oktober 2010 Oj. Så nå skal man ikke få danse i tillegg til at man ikke skal få velge klær selv, ha mannlige evner OG være fornuftig? (Det slo meg akkurat hvor dårlige odds enkelte menn ha på markedet, dersom dette er kravene til en kvinne.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 1. oktober 2010 #19 Del Skrevet 1. oktober 2010 (Jeg elsker selvsagt å danse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 1. oktober 2010 #20 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg danser fordi jeg er en kåt jævel som kun er ute etter å få meg pikk i alle hull jeg har til rådighet. Ved å danse, kan jeg gjennom kroppsbevegelser simulere seksuelle bevegelser, og på denne måten vise menn hva jeg er god for i senga. Når mennene ser dette blir de gale av lyst og kåtskap og kommer umiddelbart bort for å jokke på leggen min. Når de har jokket på leggen min i alt fra 30 sekunder til 4 minutter, mens jeg gnir brystene mine i ansiktet deres, og slikker dem i øret og biter dem i nakken, finner vi første og beste sted hvor vi kan ha sex. Denne sexen gjenspeiler selvsagt dansen, den er skitten og tarvelig, gjerne analt med suging etterpå, spytting og kasting av kroppsdeler rundt om kring. Denne sexen er selvsagt bedre om vi ikke har noen form for samtale, i tillegg til andre plussfaktorer som at han er gift eller samboende, slik at jeg virkelig kan oppføre meg som en billig tøs. Når sexen er overstått ber jeg gjerne om penger til mat eller en drink. Dette er grunnene til at jeg danser. Det var dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå