Gå til innhold

Hvor lenge venter du på daten din?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har enda ikke vært på en date med en som ikke sender melding minst en halvtime før om at de kommer fem minutter for seint. Tror jeg dater over gjennomsnittlig velorganiserte kvinner.

Hvis jeg plutselig skulle ramle over en som ikke gjorde det ville jeg nok ha ringt etter et kvarter.

Endret av Heisannmannen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå dater ikke jeg, men når jeg gjorde det, 3 min så ble jeg irritert at han ikke gav lyd!

Jeg kjeftet min nåværende sambo huden full 1. gang han møtte meg etter et tilfeldig treff på byen kvelden før. Han var 8 minutter for sein, og hadde sagt han var rett i nærheten...my ass.

Han hadde vasket bilen, stemmer det, han vasker den religiøst, så det var jo ikke noe bombe, men han lot meg ikke vente igjen. Da gir han beskjed først. Samme gjelder meg selv. Det kalles respekt for andres tid å gi beskjeder.

Skrevet

Skulle jeg på en date hadde jeg nok ventet maks 15 minutter.

Nå er jeg ferdig med å date for en stund siden da, men har i stedet en sinnsykt treig mann. Så om jeg skal møte han et sted telefonterroriserer jeg ham omtrent hvert femte minutt, og blir sur og drar hvis han blir altfor sen. ;)

Jeg så også dette tv-programmet, og der blir jo situasjonen litt annerledes i og med at det er et tv-kamera som driver og filmer fyren mens han venter på daten, dermed er han i hvert fall sikker på at hun kommer. I tillegg var jo begge disse fra land i afrika, der er de jo ofte veldig mye mindre nøye på tidspunkt. I tillegg er jo dama prinsesse, så hun er nok rimelig vant til å gjøre akkurat som hun vil (selv om han ikke visste det da.)

Skrevet

Noen faktorer som spiller inn er hvor villig jeg er til å bli kjent.

Planer jeg har for resten av dagen.

Om det er noe underholdende rundt meg.

Hvor vi har avtalt å møtes og hva som skal gjøres.

Finnes ikke noe fasitsvar. Kan si jeg hater å vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...