Gå til innhold

Hvem sin side er du på i BB?


Shelly

Anbefalte innlegg

Enda en BB-tråd:

Hvis du har fulgt litt med på BigBrother så har du vel fått med deg intrigene mellom VK og Veronica. Hvem sin side er du på? Og hvem vil du har ut fra huset?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UT med ...Veronica!

Jeg syns hun legger "ruta" si godt rundt Maria.

Tror faktisk VK og Kristian kunne funnet tonen, hvis det ikke hadde vært for intrigermakerene (maria og veronica).

Håper Espen eller Monica sitter til slutt!

Hilsen icon_smile.gif lillemor icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er definitivt på VK sin side!!!

Kjærlighet fungerer ikke slik at den som blir forelsket først i en person har rett på denne!!!! Men for all del, begge to er med i denne konflikten, som forøvrig er utrolig barnslig!!!

Synes i tilegg at hun Maria er altfor opphengt i andre sine problemer, og i å framstå som en engel selv...

Men når vi tenker oss godt om, så representerer vel disse menneskene oss som ser på. De fleste av oss har jo en mørk side, har vi ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jo vi hva som egentlig skjedde, og da behøver vi jo ikke å basere oss på å velge side/ versjon?

VK har vært uærlig, V har vært smålig. Barnslige begge to! Veronica var lenge UT for min del, men så sluttet hun jo å furte HELE tiden, så nå synes jeg faktisk at hun kommer seg.

Alt hadde jo ordnet seg hvis de bare hadde snakket sammen... Men det hadde kanskje blitt litt kjedelig for oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ivertfall ikkr på VK sin side, så det er sagt!!

Har følt med ganske mye, likte VK veldig i begynnelsen, men må si hun har forandret seg mye.

Så jeg står vel på Veronica sin side i denne saken.

Men tror vel egentlig ingen av dem er så veldig forelsket i kristian, Veronica var vel kansje litt forelska i starten. Men tror det heller er blitt et mer makt spill dem imellom.

Jeg vil ha ut VK!!!

Håper Veronica eller Espen sitter igjen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på VK sin side, Veronica er slitsom, og Maria legger seg altfor mye opp i ting hun ikke har noe som helst med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Lana.

Ønsker at Christian og VK kan utvikle sitt forhold. Har ALDRI likt Maria.....dolle!

Føler med Johannes......

Ellers.... så bryr jeg meg vel egentlig ikke så veldig mye om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Maria er en bra jente med ben i nesen, hun har egne meninger, og står for det hun sier. Ihvertfall det inntrykket jeg har fått!

Og hun blander seg selvsagt i det hun blir dratt inn i, har ikke sett henne trygle og be V om referat på Kristian "fronten".

Er det noen som oppfører seg barnslig så er det VK.... Hun virker bare kjempeusikker! Og Veronica sier jo at hun ikke liker Kristian på det settet lenger... Så hvorfor ikke bare backe unna? Nei, skjønner ikke helt det der... Kanskje bør jeg skru på tv'n nå? Hohohoho....

icon_smile.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker Vero best. Noe mer uærlig enn VK må man lete lenge etter inni huset. Synes ikke Vero og Kristian bør bli sammen , men jeg synes VK skulle fortalt Vero om sine følelser for Kristian da hun ble konfrontert med det.

Ellers synes jeg det er flott at Maria og Vero er så gode venner, de snakker jo om mye mer enn Kristian og VK,selv om man kanskje får et annet inntrykk av det de viser på tv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på VK.

Om Veronica kan jeg kun si to ting:

Hun er enten dritings eller sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

UT med VK Skikkelig falsk BITCH!

Hadde dere hatt Digital som jeg har, hadde dere sett hvor falsk hun er.. Skikkelig manipulerende og utspekulert..

Fals som bare det..

FÅ HENNE UT !!!

(med engang Veronica betrodde VK at hun var forelsket i K, løp VK bort til Kristian å begynte å flørte hemningsløst, og fortalte han at hun likte han osv..SYK BITCH!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. icon_smile.gif

Huff...

Jeg sier bare en ting. Big Brother er bare skuespill.

Man vet jo aldri hvordan folk egentlig er. Med mindre man har digital da...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette ikke handler om en konflikt mellom de to, lenger. Det eneste som dummer seg ut er VK. Det er hun som baksnakker og lager intrigene selv om hun hevder det motsatte.

Hun lager en større sak ut av det enn det virkelig er. De andre har på en måte prøvd å legge dette bak seg, men VK bare spinner videre og videre på det hele tiden.

Akkurat nå håper jeg Johannes får bli, og at VK går. Så blir det nok en helt annen stemning inne i huset. Synes alt handler om VK hele tiden!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg liker Monica veldig godt! Hun er alltid i godt humør og baksnakker ikke folk i tide og utide.

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...