AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #1 Skrevet 30. september 2010 Jah.. Jeg har blødd fra underlivet etter sex. Det var ikke veldig røft eller noe heller. Jeg leste litt om det og det stod at det kunne skje hvis man gikk på ppiller. Det gjør jeg. Er det noe vits i å bekymre seg? Det var svært ubehagelig egentlig, for ble kjempebekymret og syntes det var rart. Det er ikke mensen heller altså. Jeg fikk ikke vondt eller noen ting, så jeg fikk litt sjokk da jeg oppdaget at jeg blødde. Jeg kan vel fortelle at jeg ar vært kvalm hver eneste kveld hele uken, men det har sikkert ingenting med dette å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Ingen som kan si noe om dette? Har blødd i 1,5 døgn nå.. Skulle ikke ha menstruasjon heller
Supramundane Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Av og til kan man få rifter i skjeden når man har samleie. Det kan være dette som har skjedd. Hvis du blør mye og er usikker på hva det skyldes må du kontakte lege.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #4 Skrevet 1. oktober 2010 Av og til kan man få rifter i skjeden når man har samleie. Det kan være dette som har skjedd. Hvis du blør mye og er usikker på hva det skyldes må du kontakte lege. Har ikke vondt eller noe. Kanskje litt "mensenliknende" smerter i morges. Jeg kommer til å kontakte lege hvis jeg blør i mange flere dager nå, men hvis det bare er en rift, kan det vel lege seg selv i løpet av noen dager?
Supramundane Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Her er en aktuell artikkel hos Lommelegen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #6 Skrevet 1. oktober 2010 Her er en aktuell artikkel hos Lommelegen. Takk for svar Virker sannsynlig at det er det det er! Da ser jeg det an. Foreløbig har jeg ikke feber eller noenting. Får vente med sex en stund da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå