Gå til innhold

Ullbody

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg tenkte å snart begynne med ullundertøyet igjen på barnet mitt. Har en del ullboduyer fra ifjor som passer ennå. Når barnet brukte bleier hadde jeg selvfølgelig ull-bodyen utenpå bleien. Men er litt usikker på nå når barnet er sluttet på bleier om man da trenger underbukse under bodyen eller ikke? Hva gjør dere andre som bruker ull-body på barn som har sluttet med bleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg tenkte å snart begynne med ullundertøyet igjen på barnet mitt. Har en del ullboduyer fra ifjor som passer ennå. Når barnet brukte bleier hadde jeg selvfølgelig ull-bodyen utenpå bleien. Men er litt usikker på nå når barnet er sluttet på bleier om man da trenger underbukse under bodyen eller ikke? Hva gjør dere andre som bruker ull-body på barn som har sluttet med bleie?

Jeg har slutta med body til gutta når de slutta med bleie, og det samme kommer jeg til å gjøre med jentungen. Har allerede nå begynt å kjøpe litt langarma ulltrøyer som hun bruker i stedet for body.

Skrevet

Jeg har slutta med body til gutta når de slutta med bleie, og det samme kommer jeg til å gjøre med jentungen. Har allerede nå begynt å kjøpe litt langarma ulltrøyer som hun bruker i stedet for body.

Ok, vurderte selv å slutte med body på barnet nå. Men synest på en måte det var litt dumt å ikke få bryukt de ullbodyene i str 110 som ikke er for små ennå. Men viss de aller fleste er enig med å gå over til ulltrøyer når barnet har sluttet med bleie, så gjør jeg nok det:)

Skrevet

Det kan jo være ganske greit i forhold til det med å gå på do selv .

Litt styrete med den derre knappinga nede da ;) .

Skrevet

Kanskje det går an å klippe av "body-delen" slik at det blir bare en langarma trøye?

Skrevet

Kanskje det går an å klippe av "body-delen" slik at det blir bare en langarma trøye?

Eller eventuelt gi den bort og kjøpe en ny trøye. Joha f.eks har trøyer som ikke er så dyre.

Skrevet

Nei, da rakner det. Da må du i så fall kaste over kanten og sy den opp. Husk å bruke en nål for stretch-materialer.

Jeg ville kjøpt inn nye trøyer. Upraktisk med body når ungen skal på do.

Skrevet

Har sett flere barn i barnehagen som går med ullbodyer etter de har sluttet med bleie. Da lar foreldrene rett og slett knappene være åpne, og bretter de kantene litt opp. Slik blir det jo en slags trøye...

Skrevet

Har sett flere barn i barnehagen som går med ullbodyer etter de har sluttet med bleie. Da lar foreldrene rett og slett knappene være åpne, og bretter de kantene litt opp. Slik blir det jo en slags trøye...

Det har jeg også sett - men flappene er jo fryktelig i veien når barna skal tisse. De jeg har sett går definitivt ikke an å brette opp. Men kan kan jo sy dem fast med et par sting kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...