Gå til innhold

Acai Barries


Athea

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har lest en del om Acai Barries, på godt og vondt. Det ser ut som de kan hjelpe, men det er så mange nettsteder som selger og ikke alle er troverdige. Det er der lureriet ligger ser det ut som.

Noen som har prøvd? Hvilket produkt? Kjøpt hvor?

Det er ikke en quick fix jeg er ute etter, går på Herbalife fast, men pga at jeg ikke har mulighet til å trene (eller bevege meg mye i det hele tatt - har ME) får jeg ikke ønsket resultat. Tanken er vektreduksjon med Acai (hvis det kan virke) og holde meg sunn og på riktig vektnivå med Herbalife.

Veldig takknemlig for svar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg har lest en del om Acai Barries, på godt og vondt. Det ser ut som de kan hjelpe, men det er så mange nettsteder som selger og ikke alle er troverdige. Det er der lureriet ligger ser det ut som.

Noen som har prøvd? Hvilket produkt? Kjøpt hvor?

Det er ikke en quick fix jeg er ute etter, går på Herbalife fast, men pga at jeg ikke har mulighet til å trene (eller bevege meg mye i det hele tatt - har ME) får jeg ikke ønsket resultat. Tanken er vektreduksjon med Acai (hvis det kan virke) og holde meg sunn og på riktig vektnivå med Herbalife.

Veldig takknemlig for svar.)

Açaí-bær er en frukt som inneholder mye antioksidanter. Den vil mest sannsynlig ikke gjøre noe som helst for deg bortsett fra at den inneholder antioksidanter. Du kommer ikke til å gå ned i vekt dersom du spiser disse bærene. Eneste måten du kan gå ned i vekt er hvis du bruker mer energi enn du inntar.

Det gjør man best ved kombinasjonen trening og energiredusert diett.

Endret av Supraspinatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...