Gjest smoothie22 Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 hei jeg skal til legen imorgen, jeg pleier og bruke pinex forte mot sterk hodepine, men jeg kjenner at det ikke er paraceten som funker, men kodeinen. hva kan jeg forslå for legen at jeg kan prøve noe annet? evnt hva? jeg har ganske sterk hodepine og er under utredning for allslags. dersom jeg ikke tar noe må jeg legge meg, noe jeg vil unngå da jeg er hjelpepleier og rett og slett må funke i jobb. for migrene har jeg egne medisiner. jeg går også på forebyggende for migrene. puuh, hater medisiner.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Dette er ikke frekt ment, men faktisk ment som et godt råd. Jeg har selv vært plaget av migrene med daglig hodepine i mange år, og gikk på masse medisiner. Endret totalt livsstil etter over 20 år med disse plagene. Trente regelmessig, endret kostholdet, skiftet til en mindre stressende jobb. Merket bedring meget raskt. Og har ikke hatt plager siden.
Gjest smoothie22 Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 jeg levde sånn, men fikk det slik likevel.. så jeg vet:) men takk likevel!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Kan du ikke bare si det du sa i startinnlegget da? Legen har nok ører?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Du kjenner at det er kodeinen som funker og ikke paracetamolen? For noe vrøvl...
Twink Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Har du prøvd fysioterapi? Jeg har fått mye hjelp av det for min hodepine, og har så og si aldri migrene lengre. Veldig ofte kommer hodepine av diverse muskelplager i nakke, skuldre og rygg! Fysioterapauten løsner opp musklene, og legger opp enkle styrketreningsprogrammer for å trene opp muskler som forebyggende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå