rekkris Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg har nettopp fått meg mooncup, og sliter litt med den... JEg klarer ikke finne riktig "innstilling", og det lekker rundt mooncupen. Når jeg putter den inn er det helt ok, men etter en stund når jeg skal ta den ut, så må jeg heeelt inn med fingrene for å få fatt i den igjen.. er det normalt? JEg trodde den skulle sitte på plass helt ytterst? -går det an at skjeden er for stor for mooncupen? Er det noen andre som har erfaring med slikt? Jeg har født tre barn vaginalt, og er over 30 år. Ikke er jeg spesielt stor, hverken i høyde eller bredde. Noen som har tips til hva jeg skal gjøre?
rekkris Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2010 Jeg har veldig lyst til at mooncupen min skal fungere! JEg ønsker derfor at jenter med erfaring kan fortelle meg hvor langt ned den sitter, og om den i det hele tatt sklir oppover. Min ender i allefall øverst oppe... hva gjør jeg galt?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Men rekkris, vi har jo 50 siders topic om menskopper her på kg. Men kort forklart, a) du må dra fingeren rundt kanten etter at du setter menskoppen inn. Det er for å slippe ut luften og få koppen tett, sånn at du ikke får lekasjer. b) finnes teknikker. Til å begynne med prøv å sette deg på huk når du tar den ut, da trekker skjeden seg sammen, blir rett og slett kortere, og det er enklere å få tak i menskoppen. Senere lærer du sikkert å bruke musklene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå