Gjest MissBella Skrevet 29. september 2010 #1 Skrevet 29. september 2010 Jeg holder på å rydde i boden min og fant en stor pose med en haug med store og små kosedyr. Synes det er synd å kaste dem. Er det noen steder jeg kan levere dem? I oslo?
Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2010 #2 Skrevet 29. september 2010 Du kan foreksemepl pakke dem inni plasposer og levere dem i en fretexkontainer
Gjest MissBella Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Du kan foreksemepl pakke dem inni plasposer og levere dem i en fretexkontainer Det tenkte jeg ikke på. Men det ordnet seg på en annen måte. Fant en gruppe på fb hvor noen ville ta imot kosedyr. Så da blir jeg kvitt dem.
Colargol Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 (endret) Du kan foreksemepl pakke dem inni plasposer og levere dem i en fretexkontainer Faktisk så begynner Fretex å bli litt kresne på kosedyr fordi kan inneholde så masse bakterier. Så en stor del av de blir rett og slett dumpet, veldig lite går ut i butikk, noe blir sendt til gjenvinning (blir til dyner, puter og varmetepper) sammen med alt annet ubrukelig stoff og en god del blir sendt utenlands. Men mesteparten går på fyllinga.. Sørg for at de er helt nyvasska og lukter reint i tillegg så slipper kosedyrene kanskje i gjennom nåløyet! Det samme skjer jo med klærne vi sender fra oss, selv om prosentfordelingen der er litt annerledes. Endret 30. september 2010 av Colargol
Crash Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Det tenkte jeg ikke på. Men det ordnet seg på en annen måte. Fant en gruppe på fb hvor noen ville ta imot kosedyr. Så da blir jeg kvitt dem. Link?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå