Gå til innhold

Hvor kan man levere kosedyr?

Fremhevede innlegg

Gjest MissBella
Skrevet

Jeg holder på å rydde i boden min og fant en stor pose med en haug med store og små kosedyr. Synes det er synd å kaste dem. Er det noen steder jeg kan levere dem? I oslo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Du kan foreksemepl pakke dem inni plasposer og levere dem i en fretexkontainer :)

Gjest MissBella
Skrevet

Du kan foreksemepl pakke dem inni plasposer og levere dem i en fretexkontainer :)

Det tenkte jeg ikke på.

Men det ordnet seg på en annen måte. Fant en gruppe på fb hvor noen ville ta imot kosedyr. Så da blir jeg kvitt dem.

Skrevet (endret)

Faktisk så begynner Fretex å bli litt kresne på kosedyr fordi kan inneholde så masse bakterier. Så en stor del av de blir rett og slett dumpet, veldig lite går ut i butikk, noe blir sendt til gjenvinning (blir til dyner, puter og varmetepper) sammen med alt annet ubrukelig stoff og en god del blir sendt utenlands. Men mesteparten går på fyllinga.. Sørg for at de er helt nyvasska og lukter reint i tillegg så slipper kosedyrene kanskje i gjennom nåløyet!

Det samme skjer jo med klærne vi sender fra oss, selv om prosentfordelingen der er litt annerledes.

Endret av Colargol
Skrevet

Det tenkte jeg ikke på.

Men det ordnet seg på en annen måte. Fant en gruppe på fb hvor noen ville ta imot kosedyr. Så da blir jeg kvitt dem.

Link? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...