Gå til innhold

kjæresten min er for stor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en gutt, men han har altfor diger kuk, så vi klarer ikke ha sex. Noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten ta seg veldig god tid med mye glidekrem, eller laer deg aa like smerte =D

Digg naar det gjoer vondt.

Skrevet

mye oppvarming og glidemiddel..

Skrevet

Dette er en veldig kjedelig problemstilling. Både menn og kvinner har forskjellige størrelser, og når disse varierer veldig, kan det føre til store problemer. Det er mange som tror at det å ha en stor en er utelukkende positivt, og at med godvilje, glidemiddel og langt forspill, så går alt. Det er ikke alltid man er skapt til å passe hverandre. Uansett er jo penetrasjon kun en liten del av sexen. Noe av den beste sexen jeg har hatt, har jeg hatt med ei jeg ikke klarte å penetrere på grunn av størrelsesforskjellen. Det er langtfra alle som liker smertene det kan medføre heller. Det er heller mindretallet etter min erfaring.

Skrevet

Takk for svar! Ja det er litt kjedelig. Det har blitt mye 69 på oss, men vil jo gjerne ha ordentlig sex også...

Skrevet

Har du hatt problemer med dette med andre du evt har ligget med, eller har det gått greit da?

Jeg hadde samme problem med en kar jeg lå litt med, og løsningen var å bruke lang tid på forspillet og bruke kondom innsmurt med masse glidemiddel. Har du prøvd det?

Skrevet

Gradvis tilvenning og mye "finger-lek" med flere og flere fingre.. Eller dildoer når du er alene. Jobb med musklene i underlivet, slik at du blir kjent med deg selv og klarer å slappe av i musklene når dere skal ha sex. At det blir for trangt kommer oftest av at musklene strammer seg, ikke at du fysisk sett ER for trang. Glidemiddel + lek + avslapping + kommunikasjon er viktige stikkord her.

Klisje, men sannhet: Det skal faktisk være mulig for et barn å komme ut der.. Så det burde være mulig for en penis (som vel oftest er endel mindre uansett hvor stor den er..) å komme inn. Andre omstendigheter ol, men stedet er det samme..

Lykke til!!

Skrevet

Gradvis tilvenning og mye "finger-lek" med flere og flere fingre.. Eller dildoer når du er alene. Jobb med musklene i underlivet, slik at du blir kjent med deg selv og klarer å slappe av i musklene når dere skal ha sex. At det blir for trangt kommer oftest av at musklene strammer seg, ikke at du fysisk sett ER for trang. Glidemiddel + lek + avslapping + kommunikasjon er viktige stikkord her.

Klisje, men sannhet: Det skal faktisk være mulig for et barn å komme ut der.. Så det burde være mulig for en penis (som vel oftest er endel mindre uansett hvor stor den er..) å komme inn. Andre omstendigheter ol, men stedet er det samme..

Lykke til!!

Nå er det faktisk en del kroppslige ting som skjer før et barn skal ut, i forhold til det som skjer før en penis skal inn, så den sammenligningen blir søkt. Det er ikke slik at alle er skapt for å klare alt. Vi som har opplevd dette problemet på kroppen, vet at dette ikke er enkelt, og at det ikke finnes noen snarveier. Dere kvinner er såpass forskjellig skapt, akkurat slik som oss menn. Så når størrelsesforskjellen er såpass stor, vil det selvsagt bli problemer.

Skrevet

MEN dersom man trener muskelteknikk og avslapping, så vil det bli enklere. Forøvrig enig i at "Får du en baby ut, får du en pikk inn"-konklusjonen, er meget søkt.

Skrevet

MEN dersom man trener muskelteknikk og avslapping, så vil det bli enklere.

Enig i den. Bare man ikke overdriver dette med avslapning. At dama bare ligger der er like kjedelig selvom man er en eier av en stor en. Det er dessverre mange som tror det. At siden de får en stor en, så kan de bare ligge og nyte.

Skrevet

Stefan, du har på en måte rett. Selvfølgelig er det en søkt sammenligning, men den er reell!! Det skjer ingen større fysiske endringer med kroppen.. Alt har med hormoner ol som gjør at muskler og ligamenter strekkes og slapper av. Disse musklene og ligamentene kan trenes og tøyes akkurat som andre steder i kroppen.

Og Stefan, det som nevnes over er vel ikke akkurat en snarvei.. Men heller et forsøk på råd.

I ekstreme tilfeller kan det jo selvfølgelig være vanskelig å få til et tilnærmet normalt samleie, men om man er dedikert vil de fleste få det til. Lengde er nok et større problem enn tykkelse da..

BTW: Stefan, du har jo selv opplevd dette, hva gjorde du/dere med dette?

Skrevet

Enig i den. Bare man ikke overdriver dette med avslapning. At dama bare ligger der er like kjedelig selvom man er en eier av en stor en. Det er dessverre mange som tror det. At siden de får en stor en, så kan de bare ligge og nyte.

Nå misforsto du! Man må lære seg å ikke stramme musklene ved penetrering. Det handler om muskelkontroll, ikke om å være passiv.

Skrevet

Stefan, du har på en måte rett. Selvfølgelig er det en søkt sammenligning, men den er reell!!

Mer søkt enn reellt. En fødsel tar jo mange timer, noen ganger flere døgn, og i store smerter.

Skrevet

Stefan, du har på en måte rett. Selvfølgelig er det en søkt sammenligning, men den er reell!! Det skjer ingen større fysiske endringer med kroppen.. Alt har med hormoner ol som gjør at muskler og ligamenter strekkes og slapper av. Disse musklene og ligamentene kan trenes og tøyes akkurat som andre steder i kroppen.

Og Stefan, det som nevnes over er vel ikke akkurat en snarvei.. Men heller et forsøk på råd.

I ekstreme tilfeller kan det jo selvfølgelig være vanskelig å få til et tilnærmet normalt samleie, men om man er dedikert vil de fleste få det til. Lengde er nok et større problem enn tykkelse da..

BTW: Stefan, du har jo selv opplevd dette, hva gjorde du/dere med dette?

Jeg synes det blir litt feil uansett med den sammenligningen. Det er faktisk veldig mye som skjer i kroppen for å forberede fødselen, og det er en veldig stor kontrast til en penis som skal inn. Det er klart det er fleksibelt og at det kan tøyes ut der nede hos dere kvinner, men det er ikke slik at selvom man har født, kan man få inn en hestekuk av den grunn siden alt er blitt tøyd ut for å få plass til barnet. Kroppen henter seg heldigvis inn etter en fødsel.

Lengden er ikke problemet, da man lærer seg å støte forsiktig. Det er selvsagt litt kjedelig når man ikke får inn hele, men man må bare lære seg teknikker. Kommunisere. For meg har tykkelsen vært et større problem, og har opplevd å bli dumpet av den grunn. Med hun ene forsøkte vi i lang tid, men måtte bare gi opp. Hun klarte ikke leve uten penetrasjon, og det gjorde vondt. Spesielt ettersom jeg vet hvor bra sex kan være selv uten penetrasjon.

Stort sett går det seg til mer eller mindre etterhvert, etter litt tilvenning, men det kan ta tid, og det kan bli litt kjedelig i det at man må være så forsiktig. Man må iallefall sørge for skikkelig oppvarming. Leke masse, glidemiddel og ikke ta sex så veldig høytidelig. En annen ting jeg har gjort, er å gå inn i henne halvstiv, med forsiktige bevegelser og så blitt gradvis stivere. Ikke enkelt det heller. Men poenget mitt er at det ikke er gitt at man passer sammen. Stor som liten. Man må bare forsøke å gjøre det beste ut av det man har.

Skrevet

Nå misforsto du! Man må lære seg å ikke stramme musklene ved penetrering. Det handler om muskelkontroll, ikke om å være passiv.

Ja, men det er mange som setter likhetstegn ved de to tingene dessverre.

Skrevet

Beklager, men det høres utrolig umodent og lite tenksomt ut. Muskelkontroll er alfa og romeo i et godt sexliv. Ved å mestre dette vil man som kvinne oppleve et langt rikere sexliv, hvor man kan ha glede av peniser som er utenfor normen av "gjennomsnittet", nettopp fordi at ved å bruke muskler vil man flytte fokus til hvor nytelsen er.

Jeg har aldri opplevd å ikke få orgasme ved penetrering, har heller aldri opplevd at penetrering er et problem. Min orgasme er mitt ansvar. Så enkelt er det.

Skrevet

Beklager, men det høres utrolig umodent og lite tenksomt ut. Muskelkontroll er alfa og romeo i et godt sexliv. Ved å mestre dette vil man som kvinne oppleve et langt rikere sexliv, hvor man kan ha glede av peniser som er utenfor normen av "gjennomsnittet", nettopp fordi at ved å bruke muskler vil man flytte fokus til hvor nytelsen er.

Jeg har aldri opplevd å ikke få orgasme ved penetrering, har heller aldri opplevd at penetrering er et problem. Min orgasme er mitt ansvar. Så enkelt er det.

Heldigis er ikke du som mange andre kvinner, KateW! Men det har jeg jo visst en stund her nå... ;)

Skrevet

Mi venienne sin kjæreste har altfor lang penis. De kan ikke ha sex nesten, fordi ho får så vondt. Veldig kjipt det der...

Skrevet

Men poenget mitt er at det ikke er gitt at man passer sammen. Stor som liten. Man må bare forsøke å gjøre det beste ut av det man har.

Bedre kan det ikke sies!

Dette burde vært pensum på skolen.

Skrevet

Mi venienne sin kjæreste har altfor lang penis. De kan ikke ha sex nesten, fordi ho får så vondt. Veldig kjipt det der...

Høres ganske kjipt ut å fortelle noe så privat om partneren til venninna også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...