AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 I går fikk jeg mensen. Vel, jeg blødde bare bittelitt, og blodet virket "utvannet". Lys på farge, og det kom bare 2-3 dråper. Mensen er det ennå 6 dager til jeg venter. Har ikke blødd noe i dag.. Hva skjer??
Sweetpea25 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Kanskje for å høre om noen har opplevd lignende? Hmm, ikke godt å si.. Har du hatt ubeskyttet sex? Er ikke gjerne "festeblødningen" lys på farge? Men er vel vanlig å få den på den tiden man venter mensen..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Slik hadde jeg det også bare for noen mnd siden. 6-7 dager for tidlig og bare noen dråper som ikke lignet helt på mens lyst og tyng. Dagen etterpå blødde jeg ingenting. Dagen etter kom det litt til, men bare så vidt det ble farge i bindet og kun da jeg tørket meg. Så opphold neste dag og litt til dagen etter osv. Gikk slik litt over en uke. Synes jeg hadde mer murring og smerter i mage og korsrygg en jeg pleier å ha også. Merkelge greier. Pleier vanligvis å ha mens i 3 dager med "flom" så dette var helt uvanlig for meg. Blir litt øm i magen og ryggen, men ikke så inmari mye. De neste mensperiodene har vart "etter sjema" men 1 dag lengre en det pleier med varierende blødninger. Nå er jeg i 40 årene. Både mor og bestemor var utrolig tidlig i overgangsalderen, så jeg har fundert litt på om jeg kanskje kan være i startfasen av det. Så lenge det ikke er plagsomt, smertefult eller en føler seg dårlig på grunn av det tror ikke jeg det er noe "fare".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå