Gjest gjest Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg har ganska kraftig hårvekst på da spesielt leggene (er jente forresten ) og hver gang jeg barberer meg så kan hårene begynne å vokse ut igjen etter bare noen timer. Jeg har mørke og tydelige hår, og ofte så kan man se sorte prikker etter jeg har barbert meg, selv om jeg ikke kjenner de. Problemet er jo bare at jeg ofte får inngrodde hår, og dette fører til kviser som igjen fører til at jeg kutter meg når jeg barberer leggene. Jeg går derfor rundt med mange sår på beina, og det er veldig ubehagelig når jeg da må barbere så ofte. Må jo si at det bare er leggene som er problemet her, selv om det kan være ganske så vrient med underlivet oxo... Jeg vet at jeg kan ta laserbehandlign, men her er problemet, det er så dyyyyrt. Finnes det noen andre løsninger jeg kan prøve ut? Eller går det an å få dekket litt til å få laserbehandling? Jeg ser jo helt maltraktert ut på beina, og det skaper ubehag. Noen tips????? Hjeeeeeeelp. Og, er det noen som har tatt laserbehandling her, og fått et varing og fint resultat???
lizzie88 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Har ikke prøvd laserbehandling, men har prøvd voksing Og det fungerte bedre Kanskje du kan prøve det? :gjeiper:
Gjest ts Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Har ikke prøvd laserbehandling, men har prøvd voksing Og det fungerte bedre Kanskje du kan prøve det? :gjeiper: Har prøvd, men måtte gi det opp fordi jeg fikk ingrodde hår. Og da snakker vi nesten alle hårene oxo, uansett hvor mye jeg skrubba og gned inn med diverse produkter. :(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå