Gå til innhold

Lukter hvitløk av meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Av og til hender det at folk i familien spør om jeg har spist hvitløk, enda jeg ikke har det!

Og de kan lukte det bare vi er i samme rom eller sitter i samme bil, altså uten å være veldig nære hverandre.

Men jeg er nøye med tannpuss osv og spiser veldig sjeldent løk!

Men hvis jeg drikker kaffe så har jeg merket at det kan kanskje være litt løklukt etter på. Men har fått kommentarer om hvitløk når jeg egentlig ikke skjønner at det går an. Har prøvd å lukte på meg selv og pusten, men ikke merket noe.

Er litt sjenerende, serlig når jeg ikke finner ut hva som gjør det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvitløkslukta er værst dagen etter. lukta kommer ikke fra munnen så uansett hvor mange ganger du pusser tennene så hjelper ikke det. Når man spiser hvitløk, lukter man det ikke selv, ei heller andre som akkurat har spist hvitløk. Man blir "immune". Lukta går over etter 2 dager.. Det er velig mye det er hvitløk i som man ikke tenker over...

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

hvitløkslukta er værst dagen etter. lukta kommer ikke fra munnen så uansett hvor mange ganger du pusser tennene så hjelper ikke det. Når man spiser hvitløk, lukter man det ikke selv, ei heller andre som akkurat har spist hvitløk. Man blir "immune". Lukta går over etter 2 dager.. Det er velig mye det er hvitløk i som man ikke tenker over...

Oi, det visste jeg ikke, at det er verst dagen etterpå og kan lukte i hele to dager etterpå!

Da kan det jo være det som gjør det. :)

Skrevet

kommer sikkert litt ann på hvor mye hvitløk du spiser. men ihvertfall dagen derpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...