Gå til innhold

Trening forbedrer kviser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt ekstremt kviseproblemer, spesielt disse ekle, hvite hudormene. Jeg har nå i en måned trent 3-4 ganger i uken. Jeg har ikke akkurat det sunneste kostholdet(da mener jeg litt alkohol og sjokolade her og der). Uansett, jeg er så og si nesten kvisefri:D i tillegg går jeg på P-ring (2 måneder), vet ikke om det også kan ha påvirket til det positive (for brystene har blitt litt større^^)?

Er det noen andre som har opplevd at man får mindre kviser av trening?

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange får flere kviser.

Det skilles ut mye svette som legger seg på huden og da sier det seg selv! Mange får på de typiske svetteområdene. Ansikt, bryst, nakke og rygg.

Skrevet

Mange får flere kviser.

Det skilles ut mye svette som legger seg på huden og da sier det seg selv! Mange får på de typiske svetteområdene. Ansikt, bryst, nakke og rygg.

Det har jeg også lest, men jeg får ikke kviser på svettepartiene. Jeg har pleid å hatt kviser på bryst osv, men har blitt helt borte den siste måneden. Men jeg er jo et omvendt-menneske, så da er jeg nok bare heldig:)

Skrevet

Jeg slet med småkviser og hudormer i tenårene, som forsvant helt da jeg begynte på p-pillen (Yasmin). Så jeg trur nok heller det er hormonene i p-ringen som har virket positivt og ikke treningen. Trening gir ofte motsatt effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...