Gå til innhold

Anbefal meg en vaskemopp


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Har vasket gulvet for hånd til nå, syns det blir så mye renere. Men nå flytter vi over i et hus og da trenger jeg vaskemopp for å komme over alle gulvene. Hvilken mopp anbefaler du, og hvor kjøpes den? Vil gjerne kunen vaske med vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest det er rart at dei 1700 andre som har vore her inne, ikkje klarar å gje eit svar.

Eg vil anbefale Norgesmoppen. Det er den eg er mest fornøgd med. Skal du berre "sveive" over golva kjapt kan du godt bruke Jif-moppen. Men eg vil ikkje anbefale Jifen til fliser. På badet slit eg med at skiten blir liggande att i fugene med jifen. Så der bør du bruke Norgesmoppen. Veldig gode moppar :) Den får du også kjøpt på Rema 1000 om du vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med på Norgesmoppen. Har den ikke selv, men brukte den på jobb, og den funket som gull. Har ikke så mye til overs for Jif og det der, så jeg har brukt god gammeldags langkost fordi jeg ikke visste hva det var vi brukte på jobb.

Nå som jeg vet det skal jeg handle Norgesmoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en på Europris, den var billig og fungerer veldig bra. Har også en Jif mop, men er ikke så fornøyd med den egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...