Gjest boobla Skrevet 8. november 2010 #281 Del Skrevet 8. november 2010 Så det gikk ikke så bra denne gangen Krysser fingrene for desember spire.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. november 2010 #282 Del Skrevet 9. november 2010 Dette var trist lesing Ripsy. Sender deg mange klemmer og mange lykkeønskninger på neste PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #283 Del Skrevet 10. november 2010 Ripsy?? Håper du har det bra, etter forholdene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 10. november 2010 Takk for masse klemmer alle sammen - søte dere! Jeg har ikke tilbragt så mye tid på kg, for jeg ønsker å fokusere på litt andre ting nå. Dessuten skjer det jo ikke så mye spennende siden jeg ikke er sammen med Ripsymannen rundt el denne måneden... Men jeg lever og har det bra altså Aurelia: Takk - ja, vi vet jo at det går an, så vi venter bare på neste pp nå Kongulo: Ja, bedre når det skjedde før jeg rakk å knytte meg til det lille livet i magen. Aurora: Koser meg masse med vin,spekemat, sushi og brie Jeg prøver å tenke minst mulig på det som skjedde og fokuserer på andre spennende ting som skjer i livet! Plutseliten: Ja, jeg prøver å fokusere på litt andre ting nå frem til neste pp. Angel: Takk Jeg skal ta meg en tur innom boka di nå og se hvordan det går med dere! Shasna: Takk for en gooood klem BareBea: Takk for en stoooor klem MonThe: Jeg lever Sushi: Takk - jeg er positiv! Andemor: Takk for klem. VirreVapp: Takk for klem. Boobla: Takk - skal ta meg en tur innom boka di nå for å høre siste nytt hos dere. Arven1: Takk Nå er det på tide med en rask oppdatering hos dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 10. november 2010 Det tar jammen tid å oppdatere seg når jeg har vært borte noen dager... Har tittet innom noen av dere, men tror jeg må logge av kg litt nå for å gjøre noe fornuftig! (blir litt trist av å være her inne og Ble litt minnet på at vi kunne hatt en liten spire på gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #286 Del Skrevet 10. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. november 2010 #287 Del Skrevet 10. november 2010 godt du ser positivt på livet, Ripsy! Så mange muligheter som ligger foran oss.. så mye glede. Tenk når vi får barn, det blir såå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. november 2010 #288 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Kan ikke gjøre annet enn å sende deg varme tanker og gode klemmer.. Men husk hva du skrev til meg; vi kommer supersterke tilbake i desember.. Du har all rett til å være trist, og det må føles urettferdig når andre kan glede seg over det du og skulle glede deg over nå. Alt til sin tid, Ripsy Endret 10. november 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. november 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 10. november 2010 godt du ser positivt på livet, Ripsy! Så mange muligheter som ligger foran oss.. så mye glede. Tenk når vi får barn, det blir såå spennende! Ja, tenk :rødme: Jeg vet det blir vår tid en gang snart også! (leste noe spennende i boka dinå - så er spent på om du har fått med deg mannen nå Kan ikke gjøre annet enn å sende deg varme tanker og gode klemmer.. Men husk hva du skrev til meg; vi kommer supersterke tilbake i desember.. Du har all rett til å være trist, og det må føles urettferdig når andre kan glede seg over det du og skulle glede deg over nå. Alt til sin tid, Ripsy Takk for gode ord Plutseliten DESEMBER HERE WE COME!!!! *Mykje lys og mykje varme - tru og håp det kan du få med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. november 2010 #290 Del Skrevet 10. november 2010 uff...dette var triste nyheter! jeg håper alt er bra med deg og lykke til med neste PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 10. november 2010 #291 Del Skrevet 10. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. november 2010 #292 Del Skrevet 11. november 2010 Sender deg en stor klem! Godt å lese at du har det bra tross det triste! Å jul med din glede og barn i august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. november 2010 #293 Del Skrevet 11. november 2010 Hei Ripsy Har nå lest meg gjennom hele dagboka di, og gått fra å smile brett til å et mer alvorlig uttrykk. Trist å høre om SA'en din. Neste gang sitter nok spira Blir spennende å følge med i dagboka di, da vi her også begynner med prøving i desember igjen (Så lenge alt går som det skal) Håper dagen din blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. november 2010 #294 Del Skrevet 11. november 2010 Innom med en Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 11. november 2010 #295 Del Skrevet 11. november 2010 Trist å høre at det ikke gikk bra Håper det går greit med deg, tross alt Sikker på du er gravid igjen før du vet ordet av det, du som er super-fruktbar Jeg hadde jo en SA når jeg var 4+4 ca, da kom EL en uke forsinket i forhold til om jeg hadde hatt en vanlig mens. Dårlig forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 11. november 2010 #296 Del Skrevet 11. november 2010 Heier på desember! Jeg er sikker på at du blir gravid igjen fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. november 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 11. november 2010 uff...dette var triste nyheter! jeg håper alt er bra med deg og lykke til med neste PP! Takk ^me^! Nå gleder jeg meg til å stikke innom dagboka di Å jul med din glede og barn i august Den likte jeg Hei Ripsy Har nå lest meg gjennom hele dagboka di, og gått fra å smile brett til å et mer alvorlig uttrykk. Trist å høre om SA'en din. Neste gang sitter nok spira Blir spennende å følge med i dagboka di, da vi her også begynner med prøving i desember igjen (Så lenge alt går som det skal) Håper dagen din blir fin! Så koselig hilsen Har du prøvedagbok? *skal lete litt å se om jeg finner en* Innom med en Snart helg til deg og! Trist å høre at det ikke gikk bra. Håper det går greit med deg, tross alt. Sikker på du er gravid igjen før du vet ordet av det, du som er super-fruktbar Jeg hadde jo en SA når jeg var 4+4 ca, da kom EL en uke forsinket i forhold til om jeg hadde hatt en vanlig mens. Dårlig forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener Håper, håper jeg får forsinket el også :gjeiper: For da kan vi om 2 uker! Men har på følelsen at jeg har gått rett i normal syklus siden sa'n sannsynligvis var på samme dag som 1. mensdag... Ventet el på lørdag isåfall.. Smører meg med tålmodighet og venter til desember! Heier på desember! Jeg er sikker på at du blir gravid igjen fort Håper du har rett Shasna SNART HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. november 2010 #298 Del Skrevet 11. november 2010 Trist lesing, Ripsy. Det sitter nok en liten spire fortere enn du aner, og den er jeg sikker på vil klore seg fast Masse lykke til med neste prøveperiode, jeg skal sende det jeg kommer over av babystøv og positiv energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. november 2010 #299 Del Skrevet 11. november 2010 Jada, prøverdagbok har jeg Ligger som link nederst på dette svaret Gleder meg til å følge deg også i desember. Føler på meg at desember blir en fin månede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. november 2010 #300 Del Skrevet 11. november 2010 Å jul med din glede og barn i august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå