eitrande Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg har fått tak i Office 2010, men klarer ikke å åpne filer i Word gjennom å klikke på filen. Får selvfølgelig åpnet filene gjennom å gå inn i Word, velge Fil-> Åpne.... Standardprogram for .doc og .docx filer er ikke angitt, og jeg klarer ikke å finne ut av det.... Når jeg velger Åpne i... for å angi standardprogram, finner jeg ikke Word. Noen som kan hjelpe?
Hinata Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 kontrollpanel -> programs -> default programs
eitrande Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Jo, har prøvd det. Men finner ikke Word... Så får ikke angitt det som standardprogram. *sukk*
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Når du har et word doc er det bare å høyre-klikke, velge "åpne i". Hvis ikke WOrd ligger der allerede som program du kan bruke, må du bla deg frem til hvor Word er installert, f.eks som regel under Program Files/Microsoft Office/Office12 ellernoe lignende, til du ser ikonet for Word. Dobbeltklikk, og OK, så ferdig. For de som ville ha løsningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå