AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Burde vel gått til lege, men syns det er flaut. Derfor tyr jeg til nettet i håp om at noen kan bekrefte eller avkrefte mistankene mine! Jeg har nylig fått noen kviselignende saker på skaftet. 3-4 stk. De er litt vonde og klør. Væsker ikke, men det svir når det renner sæd på pga jeg har klort sånn på de. Er også ganske ømt under sex. Dama mi (vært sammen 3 mnd) har også fått noen rare greier på musen. De er i motsetning til mine ikke røde og kvisete, mer hvite. Vortelignende, men det er ikke vorter heller (utifra hvordan jeg tror vorter ser ut). De er spredd litt her og der, ikke på selve kjønnsorganet, men rett oppforbi klitoris bl.a. De klør ikke eller plager henne overhode. Hun har hatt de lenge sier hun og sier selv at de kan komme fra hårfjerningsmiddelet hun bruker. Eller høvelen, inngrodde hår kanskje? Jeg har litt panikk her. Tror dere det er en kjønnsykdom? I så fall må vel hun ha vært utro... Hun har hatt ubeskyttet sex med en tilfeldig før hun traff meg, men det burde vel ha brutt ut da og ikke nå. Høres det ut som noe som kan være kjønnsykdom? I så fall er det rart utbruddene våre ikke er like... Hva i h****** ellers kan det være?:s Ekkelt å skrive om, men føler jeg bør lufte tankene mine!!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Høres ut som kjønnsvorter. Kjønnsvorter forårsakes av HPV viruset. Du kan se på denne linken og så kan du trykke på der det står, genital warts on penis. http://www.avert.org/std-pictures.htm
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ja, det høres litt ut som kjønnsvorter--de trenger ikke se ut som det man vanligvis tenker når man hører vorter, men kan se ut som kviser (som det ikke går an å klemme). Vil anbefale både deg og henne og ta en tur til legen. Det er ikke flaut, legen har sannsynligvis sett dette maaange ganger. Dersom det er kjønnsvorter vil dere sannsynligvis få resept på noe som heter Condyline (eller noe i den duren) som man påfører "vortene" et par ganger om dagen--som regel forsvinner de da i løpet av noen dager. Og, dama di er nok ikke utro--mener kondylomer kommer som følge av HPV viruset. Dette kan såvidt jeg har forstått ligge latent over tid, for så å blusse opp i form av kjønnsvorter fra tid til annen. Hun kan ha hatt dette lenge før hun ble sammen med deg (uten å vite det selv kanskje).
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Edit forrige tråd: Evt. kan det være du har sopp...flere røde prikker/kviselignene små klumper på penishodet med et tynt hvit lag over? Da kan du rett og slett kjøpe en tube med Canesten på apoteket og smøre på.
Gjest LittleDick Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Tror nesten det er bare å kappen den av ved roten! :-) Kødda. Er ikke doktor jeg, men kanskje spørre henne rett ut om hun har hatt seg med noen andre.... LittleDick
kristian82 Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Burde vel gått til lege, men syns det er flaut. Derfor tyr jeg til nettet i håp om at noen kan bekrefte eller avkrefte mistankene mine! Jeg har nylig fått noen kviselignende saker på skaftet. 3-4 stk. De er litt vonde og klør. Væsker ikke, men det svir når det renner sæd på pga jeg har klort sånn på de. Er også ganske ømt under sex. Dama mi (vært sammen 3 mnd) har også fått noen rare greier på musen. De er i motsetning til mine ikke røde og kvisete, mer hvite. Vortelignende, men det er ikke vorter heller (utifra hvordan jeg tror vorter ser ut). De er spredd litt her og der, ikke på selve kjønnsorganet, men rett oppforbi klitoris bl.a. De klør ikke eller plager henne overhode. Hun har hatt de lenge sier hun og sier selv at de kan komme fra hårfjerningsmiddelet hun bruker. Eller høvelen, inngrodde hår kanskje? Jeg har litt panikk her. Tror dere det er en kjønnsykdom? I så fall må vel hun ha vært utro... Hun har hatt ubeskyttet sex med en tilfeldig før hun traff meg, men det burde vel ha brutt ut da og ikke nå. Høres det ut som noe som kan være kjønnsykdom? I så fall er det rart utbruddene våre ikke er like... Hva i h****** ellers kan det være?:s Ekkelt å skrive om, men føler jeg bør lufte tankene mine!! Høres egentlig ut som vanlige talgkjertler..de er hvitaktig småsmå prikker...MEN de gjør jo ikke vondt da og er noe alle i utg.p har. Men det at det gjør vondt og sånn er jo mulig fordi du har irritert de da...kjønnsvorter ser du jo skikkelig at er noe "fullstendig" feil med ustyret ditt.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Hmm, kan jo hende jeg har vorter ja:s Men dama mi sine gjør ikke vondt i det hele tatt. Gjør ikke vorter vondt da? Fikk det inntrykket når jeg leste rundt på nettet. Var også innom herpes, men det er tydeligvis også smertefullt. Mine er heller ikke direkte vonde, men blir litt irriterte ved kløing, pirking og sex. Ser for meg at vorter er mer prangende og vonde enn disse jeg har. Tør ikke spør henne og virke helt paranoid ang utroskap:s Kan jo hende vi har fått dette uavhengig av hverandre, siden mine er vonde og hennes ikke. Og utseende er litt forskjellig. Men de kom etter en omgang med henne, så tankene spinner jo. TS
Gjest Airi Chikako Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Dere har vært sammen i tre måneder. Det det kan gjerne ta såpass lang tid før symptomer på kjønnssykdommer dukker opp, så å beskylde henne for utroskap blir litt voldsomt. Men spør om dere ikke kan teste dere. Det er lurt å gjøre før man har sex med en ny partner uansett.
Strix Skrevet 29. september 2010 #9 Skrevet 29. september 2010 Er man gammel nok til å ha sex bør man være gammel nok til å beskytte seg eller til å ta turen til legen og faktisk få undersøkt utstyret om det ser ut som om noe ikke stemmer! Det kan høres ut som mye forskjellig, men det lureste er å få det undersøkt og få behandlet det skikkelig!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #10 Skrevet 29. september 2010 Typen min hadde det samme! Jeg vet at han ikke har vært utro (spør meg hvordan, men jeg bare vet det) og jeg har ikke vært utro så dette kan oppstå , sa legen hans. SMørte på noe salve i et par uker så ble det borte.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. september 2010 #11 Skrevet 29. september 2010 Er man gammel nok til å ha sex bør man være gammel nok til å beskytte seg eller til å ta turen til legen og faktisk få undersøkt utstyret om det ser ut som om noe ikke stemmer! Det kan høres ut som mye forskjellig, men det lureste er å få det undersøkt og få behandlet det skikkelig! Er så enig som det kan bli! Ta ansvar fr handlingene dine. Og du bør alltid sjekke deg for kjønnsykdommer ved partnerbytte. ALLTID.
FatallyYours Skrevet 29. september 2010 #12 Skrevet 29. september 2010 høres ut som kjønnsvorter, og det har dere mest sannsynlig hatt lenge før dere møtte hverandre, siden det er 3 mnd. inkubasjonstiden kan være lang, men for hennes del betyr det at hun nå har det viruset som potensielt kan gi livmorhalskreft. dessuten fins det noe å pensle på, spør legen din. bare en av dere trenger å gå, den minst sjenerte, hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå