Gå til innhold

Sunny`s Verden |||


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Så... var det på tide å få startet opp en ny dagbok :)

Jeg kan gjerne presentere meg littegranne, selv om det er flere som kjenner meg fra mine tidligere dagbøker her inne ..

Er gift og har to barn, bor og trives på Vestlandet :) Jeg jobber på et sykehjem (for tiden i permisjon).. Selv om det ikke er lenge til før jeg er tilbake i arbeid- mannen skal ta ut 10 uker nå snart. Men jeg skal ha mer permisjon etterpå da :)

Veslejenta mi er snart ikke så liten lenger, blir 11 år ... Tiden fyyyyker ,. Og hun er da en stolt og kjempeflink storesøster ! Lillegutt runder 6 mnd om få dager. Synes alt har gått utrolig fort , han er også litt tidlig ute med det meste så to tenner er på plass og han kravler rundt overalt !! Hadde nesten glemt ut hvor travelt det var å passe på at de ikke graver oppi planter og putter allslags i munnen .

Vi koser oss uansett veldig mye med et nytt familiemedlem :) Tiden frem til nå har ikke vært fullt så harmonisk, jeg var mye syk de første månedene etter fødselen og jeg har vel aldri vært så mye hos legen før tror jeg .. huff,. Men jeg er frisk nå hvertfall :)

Ellers .. hmmm, har lyst til å ta videreutdanning, så vurderer å søke til våren men vi har ikke gått igjennom ting økonomisk og diverse enda.. det ville også medføre at jeg må flytte på meg ,. så mye å ta hensyn til når vi har små :) Det vil nå vise seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Så koselig å se deg tilbake i dagbokverdenen igjen da :)

Tenk at lillegutt er snart 6 måneder allerede! Tiden flyr ja :)

Godt at du er frisk igjen og at alt er bra :)

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :) Det var jo på høy tid . Skal prøve å få kommet meg innom her littegranne mer ,. Jeg har visst sånne perioder der jeg faller ut fra alt :roll: Meen, det er jo travle dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å se deg tilbake Sunny.

Har savnet dagbokinnlegg fra deg, selvom jeg ser deg på facebook.

Snart blir det travle dager på meg også. :gravid::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker meg det er travle dager med en liten gutt i hus :Nikke:

Ja det er det , han er overalt om dagene :) Jeg har måttet flyttet på planter og diverse allerede , hehe :) Men det er nå kjekt da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUNNY!! =)

Åååh, er så koselig å se at du har det bra, og koooser deg med lillegutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg tilbake Sunny.

Har savnet dagbokinnlegg fra deg, selvom jeg ser deg på facebook.

Snart blir det travle dager på meg også. :gravid::hoppe:

Åååå, wæææææææ- Næmmen !!! Gratulerer !!!!! :danse: :danse: Så fantastisk !!!!

Nå ble jeg glad altså :) :) Håper du får et fint svangerskap :)

Hvor langt er du på vei da ?? ( kanskje du har dagbok - jeg har ikke letet .. *flau* )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg tilbake igjen. :jepp: Meeeen skal være ærlig å si at jeg har ikke vært her mye idet siste heller.

Så tidlig gutten din er da, kryper allerede... :dåne: så vidt jeg husker er gutten din født på samme dato som min, og sønnen min snurrer bare rundt i mageposisjon enda. Men han fikk 2 tenner før han var 6mnd da.....

Har du lagt ut flere bilder i bloggen??

Godt å høre at du er frisk igjen nå iallefall.

:klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så koselig å se deg tilbake igjen. :jepp: Meeeen skal være ærlig å si at jeg har ikke vært her mye idet siste heller.

Så tidlig gutten din er da, kryper allerede... :dåne: så vidt jeg husker er gutten din født på samme dato som min, og sønnen min snurrer bare rundt i mageposisjon enda. Men han fikk 2 tenner før han var 6mnd da.....

Har du lagt ut flere bilder i bloggen??

Godt å høre at du er frisk igjen nå iallefall.

:klem: til deg

Heia :)

Nei jeg har ikke lagt ut noe nytt i bloggen, jeg får det jo ikke til !!! Liker ikke dette nye opplegget jeg !! Og ikke får jeg til å lagre den gamle dagboken min heller så den blir bare liggende inne blandt de gravide :ler:

Han lille min er tidlig ja, han ikke bare kryper men reiser seg opp overalt også nå.. Fyttimann, det er travelt- kan ikke slippe han av syne..

Fikk 2 tenner tidlig han her også, nr 3 har akkurat kommet gjennom og nr 4 er like rundt hjørnet .. det går jo så fort dette her :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Dette var en bok jeg ikke har sett før, og som ikke eieren har vært i på lenge. Hvordan går det i ^^Sunny^^ heimen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...