Gå til innhold

Mistet livsgnisten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som nettopp har fylt 18 år, som begynner å bli ganske fortvilet. Jeg har mistet helt livsgnisten, og jeg orker ingen ting. Før så var jeg sunn, trente nesten hver dag, var ute med venner, festet og hadde det moro. Nå så føler jeg nesten aldri noe glede, jeg er sur og gretten, bryr meg ikke om hva jeg spiser og selvtilliten min er ikke eksisterende. Jeg prøver hele tiden å smile og le, og ha det moro men når bare det å stå opp om morgenen blir en kamp uten like blir heller ikke dagen en god dag. Jeg savner det å kunne stå opp, trene, pynte meg, ha det moro og sette pris på ting i livet. Kan noen hjelpe meg med noen tips? hva jeg kan gjøre? jeg vil ikke lenger være sånn som dette, jeg føler meg helt meningsløs:(

veit ikke om det har vert noe tråd for dette, men fant ihvertfall ingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør deg selv en tjeneste og gå til legen og få henvisning til psykolog.

Skrevet

Dette syntes jeg ikke hørtes noe bra ut. Du burde kanskje tenke på det som gjorde deg glad før? Prøve å komme deg litt ut, gå turer, begynne å trene litt smått så kanskje du får lyst til å komme mer i gamle rutiner.. Om dette ikke gir seg, hadde det kanskje vert bra å snakke med noen som har litt peiling på dette? psykolog eller noe hadde kanskje vert et alternativ.

Skrevet (endret)

Kjære ts,

Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk profesjonell hjelp, og det vil du bare få om du kontakter lege. Jeg oppfordrer deg også til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Jeg stenger denne tråden nå.

Supramundane, mod.

Endret av Supramundane
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...