AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg benytter meg av frittsykehusvalg og skal dit for operasjon,betydlig mindre kø der enn i mitt nærområde.Jeg tror aldri jeg har vært på kongsvinger engang..Derfor vil jeg gjerne høre litt om hvordan det er der.Er det langt fra tog osv..Jeg er takknemlig for all informasjon jeg kan få
SnoopGirl Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Heisann og God Morgen Her har du med ei kongsvinger jente å gjøre så skal få svart deg så godt jeg kan Kongsvinger sykehus er et kjempeflott sykehus. menneskene og de som jobber der er helt fantastisk. Høflige og flinke. (etter hva jeg har erfart når jeg har vært der) når det gjelder buss og togforbindeles så ligger det på andre siden av bruen, det er ikke langt unna sykehus. men er nok greit å sette seg på bybussen eller ta en taxi. og alt er på stasjonen hvis det er noe mer du lurer på så er det bare å spørre så skal jeg svare så godt jeg kan
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hei ts her.Tusen takk for informasjon. Godt å høre at det er bra der.Det er vel ofte slik at servicen på små sykehus er bedre enn på de store,(som jeg sogner til).Kommer tilbake med eventuelle spm,etterhvert som de måtte dukke opp.Ha en fin høstdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå