Gjest Gjest Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har gått på p-ring i noen år nå. Ble singel i sommer, og har truffet en jeg liker:) Men så synes jeg plutselig det er litt rart med denne ringen når vi evt. skal ha sex. Kan jo være han kjenner den. Skal jeg ta den ut først? Fortelle om den? Hva gjør dere andre som bruker p-ring når dere skal ha sex med en ny?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Min erfaring er at de færreste kjenner den, med mindre de går opp med fingre. Har vært borti en som ikke skjønte noenting og som var redd for å skremme meg når han fortalte at han kjente noe der. Jeg bare begynte å le, for jeg tenkte ikke over det i det hele tatt. Ellers har jeg hørt folk si at de skjønte ingenting første gang de støtte på en sånn en. Men tror det begynner å bli ganske vanlig for gutta å vite hva det er nå.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 (endret) Hva for en problemstilling er dette egentlig? Min erfaring med one night stand er at man ALLTID snakker om prevansjon og eventuelle kjønnsykdommer i forkant av ONS/sex med ny partner. Og når det blir snakk om "jeg har kondom/har du kondom?" så kan du jo naturlig nevne p-ringen som en del av prevansjonssamtalen Du kan for eksempel si "jeg har med kondom som vi skal bruke, men jeg bruker en p-ring også. Hvis den blir plagsom kan du si ifra, for jeg kan ta den ut. Alltid beredt, vettu. He-he" eller noe lignende som passer til situajsonen. Og hvis du kommer i en situasjon hvor prevansjonsmidler ikke blir nevnt av noen av dere, bør du strengt tatt revurdere onsen, men det er en helt annen diskusjon Endret 27. september 2010 av Kevlarsjäl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå