Gå til innhold

Allergisk..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen blir allergisk av å sove over hos meg. Han reagerer ingen andre steder, men med en gang vi har lagt oss så blir han veldig tett og snufsen.

Jeg har prøvd å vaske ned hele soverommet, lufte ut, la være å lufte osv, men ingenting ser ut til å hjelpe. Skjønner ikke hva som gjør at han reagerer her, men ikke andre steder.. Noen som har noen tips til hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sengemidd? Prøvd å støvsuge madrassen, og hvis putene dine er gamle så kanskje kjøpe nye? Dundyner vs vanlige dyner, hva har du? hva er han vant med?

Det er det jeg kommer på iallefall

Skrevet

Jeg tenker også midd. Har du puter eller dyner i dun? Isåfall trives midden godt der :P er ikke uvanlig å være allergisk mot det heller. Mange dyner og puter i dun kan i dag vaskes på 60 grader, noe som vil ta livet av midden, så det kan være verdt et forsøk. Er allergiker selv, og har valgt å gå over til syntetisk istedenfor. Trives godt med termodyne og fiberpute jeg :D

Skrevet

Har helt vanlige dyner og puter, men har puttet dem i vaskemaskinen for sikkerhetsskyld:) Det har ikke alltid vært slik. Problemet kom helt plutselig for et par måneder siden, og uten at noe er endret hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...