AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 jeg spør her, fordi jeg ikke aner hvem jeg skal spørre.. legen selvfølgelig, men mellom hver time så tenker jeg jo for meg selv, og kan like gjerne spørre om noen har erfaring. i mars ble jeg plutselig trett, veldig trett. hver eneste dag. jeg fikk økt migrene/hodepine, ekstrem lysømfintlighet og lydskyhet (også imellom migreneanfall), og kunne veksle mellom varm og iskald som en gal. tok masse blodprøver, jernmetningen var lav men jernlagrene ser fine ut derfor sier legen at det nok ikke er jernet som gjør det. vi bodde i en leilighet full av muggsopp på den tiden, jeg hadde da bodd der siden desember året før, altså bodde jeg der totalt 5 mnd før vi fant oss en ny leilighet. kjæresten min har ingen symptomer som kan komme av dette. noe som har kommet snikende den siste tiden er følelsen av og være forkjølet - kun ved fysisk aktivitet. feks idag gikk jeg en tur på 3 timer i fjellet, snufset og sår hals (og nå har jeg kraftig hodepine, faktisk fortsatt sår hals og føler meg sår i hele ansiktet) jeg er ikke forkjølet og har tidligere i livet sjeldent vært syk. hodepinen jeg opplever idag føles som en følge av lengre turgåing med ¨sår¨ hals og dette her. legen lurer på om jeg kan ha blitt bitt av flått? legen har vært litt for ivrig på og kun behandle migrenen, siden jeg alltid har hatt migrene, mens jeg prøver og si at den bare er et symptom på noe i dette tilfelle - fordi den er helt forandret. noen som har tanker rundt dette? kanskje har opplevd det selv? stoffskiftet mitt er bra, og andre blodprøver også vedrørende mineraler og slike ting. moren og søsteren min har cøliaki,men jeg er testet for dette - og har det ikke selv. Jeg har aldri hatt plager med luftveiene tidligere. jeg forstår ikke dette..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå