AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Heisann! Nå har det seg sånn at typen har en fantasi om at han vil ha med en annen jente når vi har sex. Jeg har forsåvidt ikke noe problem om det, i-og med at jeg er bifil. Men, jeg har hørt veldig mye forskjellig greier... F.eks, at dette kan ødelegge forholdet/sjalusi, osv. Jeg vil helst ikke at dette skal være en venninne av meg (Noe han har spurt meg om) Men jeg vil helst det skal være en verken jeg eller han kjenner. Så noen som har erfaringer med dette? Burde jeg gjøre det eller?
Klatt Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Så usikker som du virker syntes jeg ikke du bør gjøre det. Bruk eventuelt litt tid, og ikke hopp i det før du er skråsikker på at dette går bra. At det kan ødelegge forholdet er trolig sant, men samtidig så er det også sant at en tur på byen der kjæresten din tilfeldigvis møter ei fantastisk jente også kan ødelegge forholdet. Tror ikke nødvendigvis en trekant med en annen jente er en årsak til ødelagte forhold enn andre saker. På en annen side kan du tenke som så at hvis forholdet går til helvete over noe så simpelt som en trekant, så var det ikke noe å samle på. :>
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå