Gå til innhold

Elixia - erfaringer


Gjest ThatWoodcut

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut

Heisann :)

Jeg tenkte jeg skulle få ut fingern og melde meg på ett treningsenter. Det viser seg at Elixia er det eneste "kjente" treningssenteret i min by. Ellers er det mange små, private som jeg ikke har så lyst til å begynne på.

Det jeg lurer på er hva slags erfaringer folk har fra Elixia?

Dette er første gang jeg skal trene på ett treningssenter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med elixia. De har godt utvalg i timer, også er det hyggelig og fresh atmosfære, så jeg får lyst til å gå og trene! Så det anbefales absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Ok, så Elixia er bra :fnise:

Jeg var litt skeptisk med tanke på all den reklamen de driver med, og fordi alle jeg kjenner går andre steder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Elixia selv og er veldig fornøyd med det. Råder deg riktignok til å velge det treningssenteret du tror du kommer til å besøke mest. Beliggenhet er noe av det viktigste. Om senteret ligger gunstig til ift der du bor eller jobber øker sannsynligheten for at du gidder å stikke innom.

Et annet tips til å komme deg dit er å planlegge det. Sett av tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elixia i Oslo. Trener endel om morgenen og liker spesielt godt at senteret jeg bruker mest har timer mellom halv sju og åtte - og ikke bare spinning. Følg med på innmeldingstilbud - kan være endel å spare i perioder. Instruktører som gir bra veiledning og stor variasjon i treningstilbud, men dette kan jo også variere fra senter til senter. Venter sjelden lenge på apparater. I sum godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og hvis det er første gang på treningssenter; benytt deg for all del av tilbudet om to gratistimer med personlig trener. De kan både vise deg de ulike apparatene og gi deg råd om hvilke type timer og trening som passer for deg. Så får du mer ut av den tiden du tilbringer der på sikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...