Gå til innhold

Russegjengen 2004


Reina

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som blir russ i 2004?????

Jeg lurer på:

1. Hva skal du skrive på russekortet ditt?

2. Hvor mye skal du handle russeutsyr for?

3. Skal du i Kongeparken?

4. Skal du ha russebil?

Fortell, fortell :hoppe:

Klem fra Reina :rodruss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tur!

1. Jeg føler meg ganske normal. Sitter på bussen og ser ut som de andre. Ingen vet at jeg er gal.

2. Jeg har bestillt klær og stæsj til ca. 1200 kr.

3. Selvfølgelig skal jeg :sjarmor:

4. Nei, jeg har ikke lappen. Men jeg blir sikkert med på russebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ???

Å herregud....... skal vi se...... det må ha vært i 1992.......

Heh... 1990 for min del ja... (forresten skulle jeg være russ det året, men var det året etter fordi jeg var ett år i USA)

Suz - olding :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ i år, så jeg tillater meg å svare jeg... :)

1. Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos

2. Brukte vel ca 1100 kroner på klær

3. Var i Kongeparken, men syntes det var litt bortkastede penger...

4. Jeg var med på en buss med 12 andre jenter og en gutt. Vi betalte ca 5000 hver, og regner med å få igjen 2-3000 når vi selger den.

Jeg hadde en heller trist russetid. Var utslitt og superstressa og grudde meg fryktelig til eksamen, dessuten gikk det skeis med kjærleiken... Jeg hadde nok fått mer ut av russetiden om jeg hadde vært 16 år, nå har jeg nok vokst litt i fra denslags. :( Å hoppe dritings rundt i skogen og spy i bussen på vei hjem appelerer liksom ikke så veldig til meg lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en heller trist russetid. Var utslitt og superstressa og grudde meg fryktelig til eksamen, dessuten gikk det skeis med kjærleiken... Jeg hadde nok fått mer ut av russetiden om jeg hadde vært 16 år, nå har jeg nok vokst litt i fra denslags. :(  Å hoppe dritings rundt i skogen og spy i bussen på vei hjem appelerer liksom ikke så veldig til meg lenger...

Det var trist :riste: Jeg drikker sjeldent, og blir enda sjeldnere full. Men jeg har det moro!! Det er knas å være barnslig :enig_animasjon:

Noen russer tar drar den litt for langt, though. Det er nesten patetisk :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det litt gøy og da. :) Og vanligvis liker jeg å være barnslig jeg også, men de fleste er ikke barnslige i russetiden, de er bare... teite. :roll: Jaja, jeg skylder på eksen jeg. Når du hele tiden går rundt og er redd for at kjæresten din skal dumpe deg, da føler du ikke for å feste... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja' date=' jeg skylder på eksen jeg. Når du hele tiden går rundt og er redd for at kjæresten din skal dumpe deg, da føler du ikke for å feste... :cry:[/quote']

Det viktige er at du er ferdig med han, og at han ikke skal ødelegge mer for deg :trøste: Kjærligheten kan være noe dritt til tider!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...