Gjest -Sarah- Skrevet 20. mai 2011 #661 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Da har jeg trent igjen med PT. 25 min underkropp -Ettbeins knebøy med 10 kg vektskiver i hver hånd: 10 rep x 3 sett. Begynner å få dreisen på denne nå! Veldig tungt å holde vektskivene da , så må begynne med styrke overkropp igjen så fort eksamenene er overstått. -Benpress: 110 kg. Husker ikke rep og sett, er så i koma når jeg trener med PT! Men veldig tungt, og jeg klarte ikke komme så veldig dypt. -Lårcurl: 31,5 kg. Husker ikke rep og sett -En maskin motsatt av lårcurl: Ca 15 kg. Denne hadde jeg aldri turt å ta alene Lå liksom på magen med rumpa i været, og løfte beina opp mot rumpa. Fikk krampe i bakside legg av denne! Gleder meg så sykt til eksamensperioden er over, det skal bli så digg! Hjem til mamma og pappa, og da kan jeg løpe i skogen rett utenfor døra! Endret 20. mai 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. mai 2011 #662 Del Skrevet 20. mai 2011 Flinka! Lykke til med siste innspurt på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. juni 2011 #663 Del Skrevet 14. juni 2011 Da er jeg tilbake fy søren, har ikke trent på evigheter! Siste kardioøkt var før påske men nå skal det bli andre boller! Trente i dag begynte rolig: 40 minutters jogge/gåtur i skogen med pappa. Han bestemte tempo. Turen ble på 3,38 km, altså ikke langtur! Hehe. Men en grei begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. juni 2011 #664 Del Skrevet 14. juni 2011 Velkommen tilbake! Jeg har også nettopp kommet i gang igjen, vi tar det rolig og så er vi fort tilbake til der vi var, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 15. juni 2011 #665 Del Skrevet 15. juni 2011 Flott Sarah! Har trua på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 23. juni 2011 #666 Del Skrevet 23. juni 2011 står til?? lenge siden nå!! jeg har vært elendig inne her på kg! tipper du har sommerferie du også, jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. juni 2011 #667 Del Skrevet 23. juni 2011 Ah, bra at du er igang igjen, Sarah Jeg er på vei tilbake jeg også, men foreløpig er det i planleggingsfasen.. haha.. I mellomtida får jegvære stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. juni 2011 #668 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei nå er dere alt for snille! Det ble med den ene 'joggeturen' Nå er jeg i Sverige for å feire midtsommar, og her er det mye god mat skal jeg si dere. Har aldri følt meg så lubben før!! Når jeg er tilbake i Norge blir det andre boller Håper vi alle er snart er tilbake i gode rutiner igjen:) Ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. juli 2011 #669 Del Skrevet 11. juli 2011 Hei Sarah! Hvordan går det? Long time no see savner å ha noen å diskutere RYP med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. juli 2011 #670 Del Skrevet 12. juli 2011 Så koselig å høre fra deg Jeg er hjemme hos mamma og pappa i ferien, og storkoser meg! Jobber 5 dager i uken, så får beveget meg litt. Men bortsett fra det, og dansing på byen selvsagt, blir det lite trim på meg. Har mistet helt motivasjon. Herregud, jeg har skogen rett utenfor døren, men likevel blir det for vanskelig. For å være ærlig, så har jeg kommet inn i dårlige rutiner. De siste 3 ukene har jeg spist minimalt 2 måltider om dagen, rundstykke eller havregrøt til frokost, og som regel grullmat til middag. Merker at jeg går ned i vekt, og elsker at flesket forsvinner. Vet dette er dumt, men jeg føler meg mye bedre! Selvtilliten øker, kler meg bedre, får bra respons av gutter veier 54 kg, så er ikke et skjelett altså. Men merker at jeg gruer meg til å spise mer. Funker jo helt fint sånn som det er nå Nei, nå ble det litt for ærlig her! Snart må jeg i gang med treningen. Men den lille fritiden jeg har til overs, vil jeg bruke på soling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. juli 2011 #671 Del Skrevet 15. juli 2011 Må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen. Lite motivert for å trene, lite motivert for å spise.. men i motsetning til deg merker jeg ikke noe forskjell på kroppen Vel, det er vanskelig å holde på gode rutiner om sommeren. Det føles som om hele verden stopper litt opp. Jeg tenker som så at kroppen klarer seg så lenge det ikke fortsetter over tid. 54 kg er jo ikke akkurat mye, men nå vet jeg ikke jeg noe om hvordan de er fordelt Hva slags sommerjobb har du da? Og har du finvær der du er? Kan du sende litt hit til byen, takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. juli 2011 #672 Del Skrevet 15. juli 2011 Må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen. Lite motivert for å trene, lite motivert for å spise.. men i motsetning til deg merker jeg ikke noe forskjell på kroppen Vel, det er vanskelig å holde på gode rutiner om sommeren. Det føles som om hele verden stopper litt opp. Jeg tenker som så at kroppen klarer seg så lenge det ikke fortsetter over tid. 54 kg er jo ikke akkurat mye, men nå vet jeg ikke jeg noe om hvordan de er fordelt Hva slags sommerjobb har du da? Og har du finvær der du er? Kan du sende litt hit til byen, takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. august 2011 #673 Del Skrevet 24. august 2011 Da er hverdagen tilbake! Føles litt godt Jeg har flyttet til ny by! Kjenner 2 personer fra før, bor med 5 fremmede mennesker, og går rundt med kart i byen Har ikke trent på gud vet hvor lenge! I går gikk jeg 1,5 times tur med en venninne. Bare kosetur, men alt hjelper Så snart jeg får studentbevis, så melder jeg meg inn på treningssenter, og da skal Sarah være flink!! Jeg har godtestopp da Får penger for det Så jeg har ikke spist godteri siden juni! Føler meg flink! Tenker ikke så mye på godis sånn til vanlig. Men når jeg er på butikken og trasker forbi smågodtet, så tenker jeg: ååååå, vil haaaaa!!! Men nei. Viljestyrke! Så jeg momser druer, plommer, nektariner ol. Popcorn og Potetgull er lov av og til. Men det er smågodt som er favoritten, så det andre frister aldri like mye. Har klart å holde vekten nede. Men når jeg ikke trener, så blir jeg bare dvask, selvom jeg er slankere. Og det er ikke noe særlig pent Så jeg må komme i gang med trening igjen! Nå må jeg få i meg frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. august 2011 #674 Del Skrevet 26. august 2011 Gikk opp Fløyen i går Anser det som trening jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. august 2011 #675 Del Skrevet 26. august 2011 Velkommen tilbake til hverdagen har vel lov til å si det når jeg knapt har hatt ferie i sommer så spennende med ny by! Og nytt treningssenter, etter hvert! Spent på fortsettelsen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå