loxodonta Skrevet 12. februar 2011 #521 Del Skrevet 12. februar 2011 hei igjen sarah! skrev en lang melding til deg her om dagen, men så hadde jeg visst litt dårlig internett-connection og plutselig var den borte. Kjipern! Så da tok det litt ekstra tid.. anyways, har savnet å følge med deg! Ser at ting ikke er helt tipp topp akkurat nå, men det betyr jo ikke at det forblir sånn. Heller tvert om. Jeg har selv tatt litt treningspause, dvs gjort mye annet og ikke i faste rammer. Og plutselig kommer treningslysten tilbake. Jeg har feks begynt å svømme! Åååå, det er så deilig i denne kulden Syden hørtes digg ut, det er jo bare å glede seg til! Jeg fikk ivertfall enda en motivasjon til å fortsette treningen og push til å nå målet etter å ha spradet rundt i bikini i noen uker. Og kikket på maaaaaasse kjekke gutter Haha! Jeg er helt i sommermodus Hva opplegg du kjører nå forresten? BK..? En form for egen RYP eller hva. Har du noe mål fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 12. februar 2011 #522 Del Skrevet 12. februar 2011 Hei Loxodonta!! Så koselig å høre fra deg. Skal følge med deg og!! Har hatt det skikkelig kjipt i det siste, men nå begynner alt å bli bedre Så jeg er klar for trening før du vet ordet av det! Må være skikkelig ivrigper, så jeg kan sprade rundt i syden med selvtillit! BK2011 = BikiniKropp 2011 :gjeiper: Nå skal jeg på filmkveld til noen venninner God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 13. februar 2011 #523 Del Skrevet 13. februar 2011 Aha, bikinikropp, at jeg ikke tenkte så langt! Jeg er der vel egentlig selv... eller, kanskje mer FL (flat mage) eller noe sånt. Satser frem mot sommeren ivertfall Hihi! Går det bra med studiene eller? Ønsker en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. februar 2011 #524 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Definitivt FM, og ikke minst SR (sprettrumpe)! Ja, vi skal bli så vakre i sommer Har sett mange episoder av Biggest Loser i dag, og må si at jeg ble skikkelig motivert! Hun som vant Biggest loser UK klarte å kvitte seg med 46% av kroppsvekten sin! Helt sykt. Studiene går dessverre ikke så bra. Har vært litt smådeprimert i det siste, og funnet ut at jeg ikke trives her i Trondheim Har tittet rundt på andre universiteter, og har så lyst til å ta masteren i en annen by. Så nå skal jeg virkelig stå på med studiene, få så gode karakterer som jeg klarer, og se om jeg ikke kan få ta masteren et annet sted. Da blir jeg så lykkelig! Nå har det blitt kaldt igjen her i midt-Norge! Skikkelig kjipt. I dag er det -13 grader! Og jeg som trodde at det gikk mot varmere tider, og kjøpte meg vårjakke. Vel, nå som jeg begynner å bli glad igjen, så er det på'n igjen med trening. Gleder meg!! Endret 13. februar 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. februar 2011 #525 Del Skrevet 13. februar 2011 Godt å høre ting ser lysere ut! Skal du ta master til høsten? Krysser fingrene for at det går bra med karakterene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. februar 2011 #526 Del Skrevet 13. februar 2011 Takk Violet Hill Ja, begynner på master til høsten! Skummelt. Her i Trondheim er det et integrert masterstudium, så derfor jeg er usikker på om jeg kan ta de to siste årene et annet sted. Tiden vil vise! Nå har jeg snoket på face. Kjæresten til en venninne har nemlig en meget kjekk bestekamerat! Og han er i tillegg personlig trener. Hallo! Hvorfor har ikke jeg møtt han enda? Må hinte til venninnen min om å ha vors snart Nå har jeg pakket treningssekken, og satser på en økt før skolen i morgen. Merker at jeg gruer meg sykt til å gå ut i kulda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 14. februar 2011 #527 Del Skrevet 14. februar 2011 Ble det morgentrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. februar 2011 #528 Del Skrevet 14. februar 2011 Det ble morgentrening! Bare litt senere enn planlagt 45 min på ellipsemaskinen! I morgen har jeg spinning-date med en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. februar 2011 #529 Del Skrevet 14. februar 2011 Sarah is in a bikini this summer and all the boys will go bananas and the bananas will melt, the wolfes will ul and ... yeah! its crazy bonanza!! :gjeiper: VET seriøst ikke hvor det kom fra?! Visualiser, Sarah! og fortsett den gode innsatsen.. morgentrening, high five!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. februar 2011 #530 Del Skrevet 14. februar 2011 Utrolig bra Aurelia! Bra du føler deg bedre Sarah, håper det ordner seg med skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 15. februar 2011 #531 Del Skrevet 15. februar 2011 Aurelia, hehe! Nå lo jeg godt. Joda, jeg føler meg mye bedre nå! Har funnet ut hva jeg vil, og må jobbe veldig for det frem mot sommeren. Så nå blir det mye lesing!! I dag ble det 45 min PulsSpinn Pulsklokken fungerte selvsagt ikke, men var veldig kvalm på siste draget, så tror jeg nådde en greit høy puls. Spiste middag hos to venninner etterpå, og det var så godt, så godt! De tar veldig hensyn til kostholdet mitt, så snille! Prøver meg på morgentrening i morgen. Får se om jeg klarer det! Er jo så digg å sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. februar 2011 #532 Del Skrevet 16. februar 2011 Wow, du trener jo hele tiden nå så flott! Og så gøy at du vet hva du vil! Hvis det medfører å flytte, så betyr det jo at det kun er noen skarve måneder igjen funnet ut om det ordner seg med masteren? Har også gått på et integrert studie, og vet om flere derfra som har byttet universitet på ulike steder i graden, så jeg synes det burde gå an for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. februar 2011 #533 Del Skrevet 16. februar 2011 Må ikke skryte for mye Violet Hill! Har bare trent 2 dager Ble oppringt i dag tidlig av sjefen, for de manglet folk på jobb. Så det ble ingen morgentrening. Hehe, blir aldri noe av! Nå halvsover jeg på sofaen, og har nydelige planer om å trene i kveld. Ikke fristende altså! Jeg er så glad i dag! Snakket med foreldrene mine om hvordan jeg har hatt det den siste tiden, og hva jeg ønsker angående studier. Vi er veldig close, men vil ikke bekymre dem, derfor jeg ikke har fortalt dem noe. De støtter meg helt! Så nå er det bestemt. jeg flytter til sommeren Angående master: Jeg kommer inn dersom jeg får gode karakterer dette semesteret. Må ha et visst gjennomsnitt, og jeg ligger litt under, så må virkelig være lesehest frem til mai! Usj. Men jeg vil virkelig, så da er det bare å bosette seg på lesesalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. februar 2011 #534 Del Skrevet 16. februar 2011 Det ble 45 min PulsSpinn! Eh, jeg fikk holl! Det har aldri hendt før under enn spinningtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. februar 2011 #535 Del Skrevet 17. februar 2011 Innom og suuger inspirajson! Jeg sliter skikkelig med å motivere meg selv her australia :/ Synes du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 17. februar 2011 #536 Del Skrevet 17. februar 2011 Flinka! Hvordan master er det du skal søke deg inn på? (skjønner hvis du ikke ønsker å si det altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. februar 2011 #537 Del Skrevet 17. februar 2011 Da er jeg hjemme fra jobb. Slitsomt å jobbe med folk som er så sjefete! Hun bestemmer hva jeg skal gjøre hele tiden, og hun sluntrer unna selv. Føler meg som slaven hennes. Så snillt sagt, Kelvarsjel! Skjønner godt at du ikke trener så mye i Australia. Det er jo så mye å oppleve der! Følger jo med i dagboken din Kanskje når du har vært der en stund, og at du kommer inn i en rutine, så vil treningen bli en naturlig del av dagen Jeg klarer forløpig å motivere meg kun på kardio. Håper styrketreningsinspirasjonen kommer snikende snart Yoga, jeg vil helst ikke si hvilken master. Føler at det er stor gjenkjennelsesfaktor i det. Men det er innen realfag Nå skal jeg til en venninne, og ligge på sofaen hennes hele resten av dagen! Må nyte treningsfri dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 18. februar 2011 #538 Del Skrevet 18. februar 2011 Kjipern å sitte i "feil by". Har du funnet ut hvor du har lyst å ta masteren? Det blir vel i Norge tenker jeg eller? Kan du velge selv kanskje, eller kommer det an på hvor du kommer inn? Jeg er selv litt i tenkemodus om å skifte by også.... Klarer ikke helt å bestemme meg... Vanskelig å finne byen som har alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 18. februar 2011 #539 Del Skrevet 18. februar 2011 Da er jeg hjemme fra jobb! Måtte selfølgelig jobbe med hun som sjefer meg rundt, hvorfor tiltrekker jeg meg sånne folk? Slitsomt hvertfall. Hun er lat, og sender meg rundt overalt. Vel, får se på det som trening Hadde håpet å rekke trening etter jobb, men jobbet lenger enn ventet, og nå må jeg gjøre meg klar for bursdag Jeg jobber i morgen også, så neste trening blir på søndag. Usj! Loxodonta: Er nesten sikker på by Der har jeg noen venner, samt masteren jeg vil ta. Så håper å komme inn der! Jeg synes det er viktigst å trives, så går studiene bedre også Håper du også finner ut hva du vil. Ikke bra å mistrives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. februar 2011 #540 Del Skrevet 20. februar 2011 Uff, tør nesten ikke å oppsummere uken, for den har ikke vært bra! Mandag: 45 min ellipsemaskin Tirsdag: 45 min PulsSpinn Onsdag: 45 min PulsSpinn Til mitt forsvar tenkte jeg mye på trening de andre dagene, og det sies at det er tanken som teller Denne uken håper jeg blir bedre, den skal bli bedre! Jeg har også store planer om å begynne med styrketrening denne uken. Klarer jeg det? Vet ikke. Skal jeg prøve veldig hardt? Ja. Og helgens etegilde prater vi ikke om. Det er nok å si at fredagen tok helt av, og lørdagen fulgte i samme spor. Og siden jeg likevel hadde ødelagt de sunne matvanene, så kunne jeg liksågodt fortsette det enorme matinntaket i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå