Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Åh, tusen takk Kevlarsjäl! Yme syns visst at hele opplegget var til å grøsse av. Men jeg bare fortsetter jeg. Det viktigste er jo å trene regelmessig og spise det som kroppen synes er best? :)

Sliter veldig med beinet i dag. Klarte nesten ikke å gå hjem! Blir så suuur :sur: Vet ikke om jeg klarer trening i dag. Altså, selve treningen går jo knirkefritt, men jeg klarer jo ikke å gå til og fra senteret :sjenert:

Får se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, artig å se at det er flere spinningentusiaster her inne! :) Prøver også meg på endel spinning og styrke, så får være inne her og sjekke hvordan det går med deg litt oftere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Hei Meelissa! :hoppe: Ja, jeg er helt bitt av spinning-basillen! Koselig at du vil følge med :) Må skuffe deg litt i dag da, for måtte avbooke spinningtimen :( Skal følge med på treningen din og, vi har jo samme mål ser jeg: SK/BK ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

I dag skinner solen! Og jeg hørte noen fugler kvitre så vakkert :hjerte: Liker at det går mot vår!

Dagens trening

60 min ellipsemaskin

Kunne ikke gå til senteret i dag heller på grunn av duste-beinet :sur: Så da måtte jeg ty til hjemmetrening! Tørket støv av ellipsemaskinen og kjørte på mens jeg så på Slankekrigen :fnise:

Av en eller annen merkelig grunn så fungerer ikke pulsklokken min hjemme :klo: Hva kan det skyldes? Byttet batteri i klokken i går, så det er ikke grunnen hvertfall. Men veldig frustrerende når man er så avhengig av den :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Joda, ellipsemaskin er bra det og :) Bra med variasjon! Typisk meg å trene det samme hele tiden.

Dagens trening

45 min PulsSpinn.

Tok sjansen på en spinningtime i dag. Tror faktisk at beinet godtok det :hoppe: Men, pulsklokken min har virkelig ikke skjønt hva den er til :kjefte: Så kom favoritt-spinning-sangen på siste drag! Den tar helt av! Og diskolysene på, og alle ga gass. Unntatt meg da, for jeg hadde så melkesyre! Men gjorde mitt beste ;)

Nå har jeg akkurat spist en helt sinnsykt god middag! Må dele med dere!

Kylling i pestofløtesaus (fant på en eller annen blogg):

-Stekte kylling, løk, sjampinjong og ananas (kan selvsagt ha i akkurat det du vil)

-Blandet fløte og pesto, og tilsatte i stekepannen

-Lot det hele koke noen minutter

NYT!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og ligge på sofaen resten av dagen. Eller, må vel på butikken. Tiltak :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting slår følelsen etter en knallhard spinningøkt :jepp: Blir litt sofasliting på meg også i kveld :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Oh no, nå har den hersens tiden i måneden ankommet. Voooondt :( Og hello cravings! :sjenert:

Ingen trening i dag altså. Men derimot skal jeg stupe oppi godteriskålen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Ja den var veldig god! Skal prøve spinat neste gang ;)

Jeg har erklært unntakstilstand! Mensenvondt på det verste! Hater det! Det eneste har lyst på er junk og godteri, og sofasliting på høyt nivå. Kommer sterkere tilbake med trening og sunt kosthold når demonen forlater kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De periodene er noe herk! Jeg må også som regel gi opp alt som heter trening da; alle energi blir borte!

Kos deg så godt du kan i kveld, spis snop med god samvittighet og spar masse krefter.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Fortsatt veldig vondt, så tilbringer dagen på sofaen. Har spist opp gårsdagens godteri og pizza :sjenert: Enda godt at perioden ikke er så ofte! Jeg utsetter nemlig hele tiden ;)

Oppsummering av uken

Mandag: 45 min PulsSpinn

Onsdag: 60 min ellipsemaskin

Torsdag: 45 min PulsSpinn

Denne ukens trening er ikke noe å skryte av. Måtte neste uke bli mye mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes denne uken er å skryte av, jeg! Du har jo klart tre økter med kardio, tross laber form!

Stolt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Takk! Så snill du er :) Har du testet ut treningsrommet på ditt nye bosted? Tenker du har nok å oppleve, så trening blir kanskje nedprioritert ;)

Våknet opp med skikkelig hodepine :kjefte: Hadde jo planlagt treningsøkt i dag, men spørs om det blir noe av. Gleder meg til alt dette er over! Og da skal det gå maaaange måneder til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Takk takk :)

Jeg er så sur! :sur: Fortsatt skikkelig vondt i magen. Måtte dra hjem fra skolen. Og så har hoftesmerten kommet tilbake, uten at jeg har gjort noen ting! :kjefte:

Har ikke trent siden torsdag. Har sykt dårlig samvittighet, og føler meg skikkelig dvask!! Og jeg er overbevist om at jeg har lagt på meg noen kilo, og de er ikke velkomne!

I morgen bør jeg få trent, ellers kreperer jeg!

Sorry for klaging :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres kjedelig ut! Husk at alle har sånne perioder, og at det er noe av det som er så fint med å trene regelmessig: det gjør ingenting om kroppen må ha treningspause noen dager!

Pluss at det fremdeles er lenge til sommeren ;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...