madam_mim Skrevet 20. januar 2011 #461 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei og nei! Har du trent noe? Du kan jo starta med trening og ta maten etter kvert...for mange fungerer trening apetittdempande (demper i alle fall behovet for junk, kroppen vil ha ordentlig mat). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. januar 2011 #462 Del Skrevet 20. januar 2011 Slenger meg på de over! Skjønner godt at det er tungt å komme i gang igjen etter jul, jeg har selv en skikkelig kjip periode hvor jeg absolutt ikke vil trene Men du vil jo egentlig trene eller? For det er det som holder meg oppe, jeg vil jo fortsette å trene, jeg vil bli fit og sterk, jeg vil ikke falle tilbake til dårlige vaner og bli slapp! Så er det motivasjon og lyst som mangler, men jeg regner med at så fort jeg (vi?) kommer tilbake til rutiner og ser resultater og føler hvor godt det er, så kommer alt tilbake! Tenk på så flink du var før jul! Og du sa du gledet deg til ferie for da kunne du trene! Vi heier på (sparker i?) deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. januar 2011 #463 Del Skrevet 20. januar 2011 Takk for svar dere! Jeg må bare ta meg sammen ja. Med en gang jeg kommer tilbake til treningsrutiner, så vil alt bli bra igjen! Men den dørstokkmilen er grusom for tiden. Har ikke trent siden midten av desember (bortsett fra noen usle skiturer i julen) Og det forbanna sukkeret! Er jo helt avhengig. Alt jeg tenker på er smågodthyllen Men nå er det slutt på godteri. Det vil være veldig vondt i noen dager å motstå, men kan jo ikke spise godteri hver dag! Nå må jeg bare finne frem treningstøyet og komme meg til senteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. januar 2011 #464 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg trente i dag!! Trening 45 min PulsSpinn. Makspuls 184. 380 kcal forbrent. Det var så pain! Var ved spygrensa i dragene altså. Men jeg overlevde. Og har planer for å utsette meg for den torturen igjen snart. Etter treningen dro jeg rett til noen venninner og spiste middag. De hadde laget noe indiske greier, med masse ris og saus. Veldig godt, men ikke spesielt sunt eller kalorifattig. Så det ble da nok kalorier i dag også. På vei hjem fra dem hadde jeg sykt lyst på godteri. Var nesten så jeg gikk innom butikken, men kom på at jeg ikke hadde med lommebok. Så nå knasker jeg på eple i stedet, mens jeg tenker på godteri. Kosthold Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 egg Mellommåltid: 1 eple Lunsj: 1 kyllingfilet med salat, agurk, blomkål og fetaost Middag: Indisk rett med masse ris og saus, og litt kylling Kveldsmat: 2 epler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2011 #465 Del Skrevet 20. januar 2011 hva EEERRR greia med smågodt? Fysjameg...!! men... du har jo vært såååå flink idag, hurra!!! Var det deilig etterpå? :heiajente: :heiajente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. januar 2011 #466 Del Skrevet 20. januar 2011 Haha, kjempebra med godterinekt! Sliter skikkelig med det samme, det er så deiiliig å spise godteri Og jeg er midt i flyttemas og rekker for søren aldri å trene. Men om litt over en uke har jeg tilgang på svømmebasseng HVER DAG. Da kan du være misunnelig da. Men sånn i mellomtiden får jeg være misunnelig på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. januar 2011 #467 Del Skrevet 21. januar 2011 Trur eg og må slutta å ha med lommeboka... Eventuelt få sperre på kortet slik at det er umulig å få betala når det er slått inn smågodt i kassa. Finst det sånne systemer mon tru? Uansett, flott at du kom deg på trening! Kossen føles det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 21. januar 2011 #468 Del Skrevet 21. januar 2011 halla sarah! da var det en stund siden gitt! Har bare kort skummet gjennom hva du har drevet med i det siste. Så bra treningsrutinene er på vei opp og frem igjen! Du vet du er mitt RYP-forbilde Selv om jeg egentlig aldri fikk avsluttet mitt første RYP-program da... hadde mine gode grunner ble det mye godis i jula eller? Enig i at det er vanskelig å komme tilbake i gode rutiner ja. Jeg måtte ta meg HELT sammen, kutte ut alt det jeg bare måtte ha eller fyset på... for meg funker den der enten eller. Jeg klarer ikke å ha godteri i skapet, da forsvinner det bare. Håper treningslysten banker på døren din oftere fremover! Og tenk gjerne på meg neste gang du spinner til spysmaken kommer. For jeg "saaavner" den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. januar 2011 #469 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe, å ikke ha med lommebok er skikkelig bra triks ja Loxodonta!! Har savnet deg Late Sarah fortjener virkelig ikke å være noe forbilde Kos deg masse i varmere strøk! Forrige helg sverget jeg at jeg aldri skulle drikke igjen. Vel, det ble glemt ganske fort! I går var jeg nemlig ute på byen og gomla i meg masse drinker Formen var heldigvis grei i dag Fra og med i morgen er jeg treningsnarkoman igjen! Ingen nåde! Jeg vil se smashing ut, og da nytter det ikke å ligge på sofaen og knaske sukkerbomber!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. januar 2011 #470 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Sarah! Har tittet litt i dagboka di mens jeg har vurdert å begynne på RYP,og her er det mye inspirerende lesning Lurer litt på om du har tenkt til å fortsette med andre periode? Er akkurat i gang med første periode selv og vil i så fall gjerne følge med på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snixy Skrevet 24. januar 2011 #471 Del Skrevet 24. januar 2011 *Abbonere* Er ekkurat i startgropa til et ryp-program selv, så det er interessant å lese hvordan du gjennomførte ditt program og hvordan du gjør det videre Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. januar 2011 #472 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) God dag! Så snille dere er Violet Hill og Snixy! Må si jeg fikk litt motivasjon nå til å sette i gang med Ryperten igjen Denne uken blir hovedfokus å komme inn i gode treningsvaner igjen. Så det blir en del spinning, og kanskje en løpetur. Så tenker jeg å begynne med RYP neste uke Men så gøy at vi blir flere RYP'ere! Skal følge med på dere også Føler at jeg er tilbake til ivrigper igjen! Herlig følelse Dagens trening 45 min PulsSpinn. 185 i makspuls. 450 kcal forbrent. Vooondt! Fytti rakkern. Hvorfor går man alltid tilbake til de torturtimene? Men man gjør vel noe riktig når man kjenner spysmaken i munnen. Måtte til og med ta på hetta da jeg forlot garderoben, for jeg var så kanonrød i trynet! Dagens mat Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl melk. 2 egg. 1 ts tran Lunsj: 1 kyllingfilet. 2 skiver ost Middag: Tacosalat: 200 g kjøttdeig. ost. salat. agurk. kesam Kvelds: Kesam med bringebær, hasselnøtter og sukrin (fy farao så godt!! ) Kcal: 1650 Protein: 151 g (50%) Ups, litt for mye?? Fett: 88 g (30%) Karbohydrat: 62 g (20%) Litt for lite mat i dag ser jeg. Men har bare ikke vært sulten (hæ, hva skjer??). I morgen blir det nok mer, for da er det mye skole. Skal lage morgendagens matpakker etterpå Skal prøve å holde karbohydratinntaket på maks 20% fremover. Blodsukkeret mitt vil da forhåpentligvis holdes mer stabilt Men jeg får i meg dobbelt så mye protein som jeg trenger, så får prøve å spise mer fett og mindre proteier. Vrient :klø: Skal bestille legetime i mars for å ta ny glukoseintoleranse-test, og da håper jeg på knallresultater! Endret 24. januar 2011 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. januar 2011 #473 Del Skrevet 25. januar 2011 Du er flink med maten! Bortsett fra at du kanskje får i deg litt lite, jeg vet egentlig ikke noe særlig om det sjekket ut hva jeg kan spise på maksimal forbrenning, og ser for meg at jeg hadde sultet i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. januar 2011 #474 Del Skrevet 25. januar 2011 Ikke lett å vite hvor mye man skal spise nei! Men så lenge man er mett, så er det nok bra Dagens trening 45 min PulsSpinn. 187 i makspuls. 400 kcal forbrent. 187 i makspuls i dag På siste draget sa instruktøren: 10 sekunder igjen! Og jeg tenkte: nei søren heller! Og ga på sykt de siste sekundene, og pulsen spratt opp et par hakk Det er helt stappfullt på senteret om dagen. Nesten ikke ledig garderobeskap! Tenker det går seg til litt uti februar På vei til trening i dag hadde jeg veldig vondt i venstre hofte. Hver gang jeg tråkker er det som om jeg blir slått med en hammer på hoften (beste forklaringen jeg kom på). Kjente ingenting under spinningen, men kjenner det når jeg går. Hadde tenkt å jogge i morgen, men må se an beinet i morgen. Teite teite venstrebein Gleder meg forresten til jeg kan sykle til trening! Bruker jo 20 min på å gå, så hele treningsprosessen tar jo nesten 2 timer. Dagens mat Frokost: Havregrøt med kanel. 2 egg. 1 ts tran Lunsj: Cottage cheese og kesam med bringebær, hasselnøtter og sukrin Mellommåltid: 1 egg, 1 eple og hasselnøtter Middag: Blomkål-og brokkoligrateng med sei (ost oppå) Kcal: 1670 Protein: 122 g (41%) Fett: 92 g (31%) Karbohydrat: 81 g (28%) Var visst ikke så sulten i dag likevel :klø: For mye karbohydrater. Vil holde meg mellom 50-70 g om dagen. Teite (men gode) havregrøten ødelegger litt. Får finne en annen favorittfrokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. januar 2011 #475 Del Skrevet 25. januar 2011 Så flink du er til å trene! Jeg trodde havregrøt er karbohydrater som er "lov", jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. januar 2011 #476 Del Skrevet 25. januar 2011 Takk yoga Joda, for de fleste er havregrøt bare bra! Men jeg sliter med både blodsukker og oppblåst mage (), så tenker å prøve et såkalt lavkarbokosthold, for å se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 25. januar 2011 #477 Del Skrevet 25. januar 2011 Så flott å se at du er i gang! Håper motivasjonen er tilbake for fullt, og at du kaster deg ut i ny styrkeperiode med liv og lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 #478 Del Skrevet 26. januar 2011 knallbra Sarah!! Godt å være i driv igjen? Ta vare på den gode energien nå, og fortsett med jevnlig trening! Its alllll good!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. januar 2011 #479 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg er knallmotivert om dagen Noen venninner er også veldig ivrige heldigvis! Mye gøyere å trene sammen I dag måtte jeg stå over treningen da Skikkelig vondt i beinet. Kunne ikke gå til skolen en gang, så i dag har jeg tatt meg fri fra alt skolearbeid og testet ut nye måltider Har skummet gjennom en rekke blogger og nettsider, og skrevet ned ulike oppskrifter. Artig artig. Beinet er bedre nå, så satser på trening i morgen! Har i hvertfall avtalt med 2 venninner Dagens mat Frokost: 2 eggebrødskiver med ost og skinke (fra fotballfrues blogg). Nøtter. 1 ts tran. Lunsj: Smoothie med blant annet nøtter, avokado, blåbær, skyr naturell (fra blisunn) Mellommåltid: 'riskrem' laget av pisket krem og cottage cheese (prøver å liker cottage cheese, men det er et tapsprosjekt, ugh pyton!) Middag: Pølsegryte (fra Linns blogg) Kveldsmat: Kesam, nøtter, bringebær, banan og sukrin (ny favoritt!) Kcal: 1708 Protein: 101 g (36%) Fett: 115 g (41%) Karbohydrat: 64 g (23%) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 26. januar 2011 #480 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er så herlig å være inne i et positivt treningsdriv! Den siste måneden har jeg også hatt flere økter sammen med ulike venninner, og det er som du sier så ufattelig mye mer trivelig å trene sammen med noen enn å trene alene! Jeg får ihvertfall en helt annen treningsglede av det. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå