Gjest -Sarah- Skrevet 13. desember 2010 #401 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Tusen takk for oppmuntringer Har nå lunsjpause. Hjertet dunker og kvalmen bare øker og øker som tiden går. Føler meg faktisk fyllesyk. Hvorfor får jeg alltid så sinnsyke eksamensnerver? Det har faktisk hendt mer enn en gang at jeg har spydd og hatt diare natten før eksamen Sov bare 3 timer i natt! Selvom jeg snudde situasjonen til noe positivt; at nå fikk jeg jo mer tid til å lese på begge eksamenene Dere skulle forresten sett meg lese, for jeg sitter med gule kule hørselsvern! Hun jeg bor med bare ler av meg, for jeg har ikke i linser (ergo ser som en muldvarp), og jeg hører ingenting. Eksamensmodus! Men tror jeg holder meg til ørepropper på eksamen Gleder meg bare til alt er over Endret 13. desember 2010 av -Sarah- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. desember 2010 #402 Del Skrevet 13. desember 2010 Ettermiddagseksamen, for noe søppel Liker at du er så dedikert til eksamen at du har svære gule hørselsvern! Hvis jeg hadde vært hun du bor med, hadde jeg brukt enhver anledning til å snike meg opp på deg og skremme livskiten ut av deg.. Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 13. desember 2010 #403 Del Skrevet 13. desember 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 4, DAG 1 Wow, jeg er på uke 4 allerede! Tiden flyr! Denne uken er det 8 reps, og så er det to uker med 4 reps Kevlarsjäl: Tror ingen tør å skremme meg i dag Trening Hviledag Hadde kunne trent i dag tidlig, men ettersom jeg sovnet kl 04 i natt, så måtte jeg få sove til kl 07. Så det ble ingen trening! Kosthold Frokost: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 ts tran Lunsj: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk Mellommåltid: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk (ny favoritt!) Knasket også på 3 oppskjærte gulrøtter Middag: 200 g karbonadedeig med 70 g fullkornspasta. Litt sukkerfri ketchup Kvelds: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk Ikke noe kalendergodteri i dag. Det var nemlig en refleks som skjulte seg bak luken. Noe så skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 13. desember 2010 #404 Del Skrevet 13. desember 2010 Refleks er toppen! Får aldri nok av det. Lykke til i morgon Sarah! No som du har fått mange timar ekstra lesing kan du kanskje bevilga deg litt trening etter eksamenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. desember 2010 #405 Del Skrevet 14. desember 2010 God morgen! I natt sov jeg hele natten Nervene kommer nok tilbake om noen ganske få timer. Joda, refleks er kjekt å ha! Men jeg får litt sukker-abstinenser Skulle ønske jeg kunne trene etter eksamen i dag. Men jeg har eksamen i morgen kl 9, så må lese i hele kveld. Men i morgen! Da blir det andre boller Nå skal jeg ni-lese i noen timer. Prøve å lære meg noen viktigheter. Kryss fingrene for en lett eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 14. desember 2010 #406 Del Skrevet 14. desember 2010 Masse lykke til i disse "helvetesdøgnene". For vært minutt som går er du ett minutt nærmere ferie.. Keep strong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. desember 2010 #407 Del Skrevet 14. desember 2010 Lykke til! *Krysser fingre for lett eksamen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. desember 2010 #408 Del Skrevet 14. desember 2010 Lykke til! Tror det kommer til å gå rett vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. desember 2010 #409 Del Skrevet 14. desember 2010 2. RYP-grunnprogram UKE 4, DAG 2 Ferdig med første eksamen! Glad for det. Men eksamen gikk ikke spesielt bra. Jeg kommer til å stå, men vil jo helst få en god karakter. Hvis han er kjempesnill (og generelt dårlige resultater) så får jeg C, men jeg tipper det blir en D Åh har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent siden lørdag. Vet at det er greit siden jeg har eksamen og slikt, men får dårig samvittighet likevel. Gleder meg til å trene i morgen Trening Hviledag Kosthold Frokost: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 ts tran Lunsj: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. På eksamen: 2 brødskiver med 6 skiver skinke. 1 banan Middag: 100 g fullkornspasta med litt sukkerfri ketchup Kvelds: Tenker det blir: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk En del karbohydrater ja! Alt for mye. Men jeg er inne i en skikkelig matlei periode, og da er det kun havregrøt og pasta som går ned. Skal bli godt å komme hjem til mammas mat 6 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. desember 2010 #410 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med vel overstått eksamen.. C og D er mer enn bra nok, du har sikkert lært masse i kurset lell?? Når alt kommer til alt, så er det viktigste generell læring, og å få seg den første jobben. Du kommer langt med riktig holdning, riktig utdannelse (ikke nødvendigvis de beste karakterene behøves) og at du er riktig person til jobben. Så well done, du må heller tenke at YES nå har jeg gjennomført et helt semester med dette faget, og er smartere og kan mer enn før! Right?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. desember 2010 #411 Del Skrevet 14. desember 2010 Du har en helt unik evne til å se positivt på ting, Aurelia! Takk for perspektiv Føler alltid at jeg kan mye mer enn jeg får vist på eksamen, og sliter med karakterer under middels. Livredd for å ikke få jobb!! Nå skal jeg sette i gang med å lese på faget jeg skal ha eksmen i i morgen, woho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. desember 2010 #412 Del Skrevet 14. desember 2010 Måtte jo minne deg på at du kan MER enn akkurat det du presterer (eller bommer på på eksamen).. Og eksamen sier jo svært lite om hvordan du faktisk omsetter kunnskapen ut i det virkelige liv og tar i bruk den i jobben du får.. Lykke til med innspurten mot i morgen! Husk du har lært masse på alle forelesningene og lesetimene.. selv om det kanskje ikke føles sånt nå! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 14. desember 2010 #413 Del Skrevet 14. desember 2010 Lure ord fra Aurelia. Lykke til i morgon. Og kos deg med treninga etter endt innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. desember 2010 #414 Del Skrevet 14. desember 2010 Gratulerer med overstått! Tror ikke jeg kan si ting bedre enn Aurelia, så slenger med bare på der jeg! Lykke til i morgen, og kos deg på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 15. desember 2010 #415 Del Skrevet 15. desember 2010 Takk for alle lykkeønskninger! Det hjalp Eksamen gikk nemlig veldig bra Dro en liten tur til byen etter eksamen. Måtte ha mer garn blant annet. Nå skal jeg bare ligge på sofaen og strikke (bare fingrene igjen på den siste vanten!), og gomle litt godteri. Er helt kaputt både i kropp og hode. Hadde veldig vondt i hodet i natt og i dag, så det skal bli godt å bare slappe av resten av dagen Så, i'm sorry to say at treningen utsettes til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. desember 2010 #416 Del Skrevet 15. desember 2010 så deilig!! Ta deg fri nå og hent deg inn, det har du nok behov for! Gratulerer med vel overstått Ferie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 16. desember 2010 #417 Del Skrevet 16. desember 2010 Hæ? Der var du ferdig med to intense eksamener på under to dager? Gratulerer! Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. desember 2010 #418 Del Skrevet 16. desember 2010 God morgen! Ja veldig deilig å være ferdig med helvetesdøgnet Men jeg har ikke ferie helt enda 1 eksamen igjen, på mandag. Så må lese som en galning frem til det. Underbevisstheten min er tydeligvis bekymret for noe. For i natt sovnet jeg ikke før i 3-4-tiden! I dag blir det spinning, woho! Merker at med en gang det går noen dager mellom trening, så daler motivasjonen skikkelig! Så nå må jeg komme i gang igjen for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. desember 2010 #419 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg savner å være ivrig, og ha lyst til å trene! Merker at etter hvileuken i RYP så har det bare dalt nedover. Dumme hvileuke! Gruer meg sånn til spinning i kveld, og har ikke lyst! Vil ikke ha det vondt i kroppen, selvom det bare er 4 minutter av gangen. What to do?? Føler at jeg har est ut de siste dagene, ingen god følelse. har ikke trent siden lørdag, og forrige uke var forsåvidt ikke noe særlig å skryte av treningsmessig. Har heller ikke hatt oversikt over kostholdet de siste ukene Usj! Må gjøre noe med dette. Legger fra meg seigmenn-posen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. desember 2010 #420 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Meh jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Har hatt det sånn selv i et par uker nå, og det har ikke blitt så mye bedre enda heller.. Gruer meg til trening, gjør det fordi jeg "må" og synes egentlig bare det er mest kjipt. Kostholdet har jeg ikke oversikt over heller. Men jeg har egentlig bestemt meg for å være klisje i år, og trene når jeg føler for det frem til nyttår, uten å logge mat, og så begynne på'n igjen i januar. Da har jeg forhåpentligvis fått en lang nok pause til at jeg har lyst til å trene igjen, uten at jeg nødvendigvis har blitt tjukk.. Føles kjipt uansett Endret 16. desember 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå