Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest -Sarah-

Takk takk alle!

Hihi RYP-Sarah! :Hehe:

Vet ikke om jeg ser så mye forskjell egentlig. Merker at jeg har fått mer muskler da, både i lår (når jeg strammer bare) og armer :jepp: Og så har jeg fått enda flatere mage, i like it! Tar kanskje nye bilder snart for å sammenligne med de fra oktober :)

Jeg verken kjøper eller baker pepperkaker selv :sjenert: Var på skolen, og en venninne hadde med en boks. Såå vi bare spiste den opp, pjuk. Er kvalm. Jeg liker egentlig ikke pepperkaker en gang! Men alt går ned når jeg har nesa i pensum. Fikk plutselig litt panikk. Bare 4 lesedager igjen til de to første eksamenene! Er så heldig å ha de to dager etter hverandre :(

Ble så inspirert av Mim sine armhevninger, at jeg måtte prøve selv. Klarte 3! Haha. Nå skal jeg prøve regemessig fremover. Hva er et realistisk mål å klare før 2011? 5?

Nå skal jeg legge meg. Og tror jeg skal være så crazy at jeg ikke har på vekkeklokke i morgen :sjokkert: Kan ikke huske sist jeg fikk sove ut. Det må ha vært i sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har sove godt, og er klar for pepperkaker, pensum og perser!

Fem er eit veldig oppnåelig mål! Husk du trener jo bryst på andre måtar i tillegg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. RYP-grunnprogram

UKE 3, DAG 5

Dagen i dag har bare vært teit! Har ikke hatt lyst på ordentlig mat, bare skvip.

Så fikk jeg beskjed i dag at jeg får jobbe i julen! Jeg har ikke lyst altså, men ettersom jeg ikke jobber i eksamensperioden, så må jeg det. Det vil si jobbing 21, 22 og 23 desember, i tillegg til 4 dager i romjulen. Åh, blir et slit! Det første jeg tenkte var: får jeg skvist inn noe trening i julen da?? haha!

Trening

Hviledag

Kosthold

Frokost: 80 g havregryn kokt på 3 dl melk, 1 ts tran

Lunsj: Pepperkaker og kalendergodteri (9 små nisser)

Mellommåltid: Pepperkaker

Middag: 100 g havregryn kokt på 3 dl melk

Kvelds: Valnøtter

Herregud for en matdag!! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at du må jobbe i jula! men det blir jo bra med penger ut av det. Og vi som er bittelitt treningsnarkomane finner som regel noen smutthull hvor vi får trent. ;)

Én dårlig matdag.. Pytt pytt, ingen katastrofe, morgendagen blir sikkert bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...havregrøt til middag? :skratte:

Skal jobbe i jula jeg og... Syns det er helt ok jeg. Får ekstra trim til/fra, penger, slipper unna ribbefettet og den gjerne daffe stillesittinga hjemme og kommer meg ut dørstokken :fnise: Hihi, skulle gjerne hatt fri altså... (Stått på ski isteden for å jobbe :sukk: )

Peppernøtter :hjerte:

Endret av loxodonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg har trent styrke :hoppe: Nå sitter jeg godt plantet i sofaen for å se skiskyting, før jeg setter i gang med lesingen.

På treningen i dag var det en supersterk kar som spurte en annen supersterk kar om å være spotter for han. Altså, hvorfor spurte han ikke meg? :fnise:

Og vet dere hva?? Jeg klarte 2 minutter planken!! Ja, dere hørte rett! 120 sekunder!!!

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Loxodonta, havregrøt var det eneste som fristet :sjenert: Vi får bare tenke på alle de positive tingene ved å jobbe ja, og at det blir såå kjipt for dem som må slappe av i hele juleferien! ;)

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to minutter planken! Får litt vondt av å tenke på det merker jeg! :ler:

Merkelig det med at de spør de store sterke mennene om å spotte altså, sånn er et alltid hos oss også, de spør B men ikke meg! :fnise: Men det er kanskje like greit, det å spotte B på noen og 90kg i benkpress begynner å bli småtungt, jeg bicepscurl'er ikke 90 kg altså :lol:

Ha en god lese-dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. RYP-grunnprogram

UKE 3, DAG 6

Trening

RYP-styrke

Utfall

30 kg x 8

30 kg x 8

30 kg x 8

Knebøy i stativ

Skråbenk med manualer

9 kg x 8

9 kg x 8

9 kg x 8

Sittende roing

31,5 kg x 8

31,5 kg x 8

31,5 kg x 8

Arnoldpress med manualer

7 kg x 8

7 kg x 8

7 kg x 8 (jippi, klarte 8 reps!)

Sittende bicepscurl

8 kg x 6

8 kg x 6

8 kg x 7 (jippi, klarte 7 reps!)

Triceps nedpress i kabelapparat

24,7 kg x 8

24,7 kg x 8

24,7 kg x 8

Planken

2 minutter (hehey!)

Jeg skalv sånn i bena etter utfall at jeg måtte vente med knebøyen. Hadde gelebein resten av økten også, så måtte bare droppe det. Slet faktisk med å gå hjem fra trening. Bena bare sviktet innimellom! De utfallene, de utfallene ;)

Kosthold

Etter trening: 1 dl melk med 20 g sjokoladeproteinpulver, 1 banan, valnøtter

Frokost: 80 g havregryn kokt på 3 dl melk, 1 ts tran

Lunsj: 80 g havregryn kokt på 3 dl melk, kalendergodis (9 små frosker)

Middag: 1 fullkornspita med 1,5 kyllingfilet, agurk, salat og en dæsj lett-dressing

Kvelds: Det blir vel litt 4-korn og banan med melk, eller gulrøtter med dipp

Må få fart på strikkepinnene for å bli ferdig med julegavene. Bare 1 vante igjen ;)

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så støl! :dåne:

Det går bra å sitte og stå, men å reise seg opp og sette seg ned er døden!

Jeg har vært meget fysen i dag. Typisk duste-eksamensperiode!! :kjefte: Har ikke oversikt over hvor mange ganger jeg har tatt runden i kjøkkenskapene. Uten å finne noe selvsagt!

Tilbake til boken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfall er effektivt.. savner det litt i mitt program! (effektivt og VONDT!) Gratulerer med planken, hva er trikset? Puste deg gjennom - eller merker du at du er sterkere kanskje?

Ha en fin lesedag videre-- you can do this! Kjør på nå!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo legge til utfall i neste runde :jepp: Lurer på om jeg gjør knebøy feil, siden jeg ikke merker noe dagen etter :klø:

Planken og jeg var bare venner i går, vet ikke helt hvorfor! Pleier jo å få vondt allerede etter 10 sekunder, men nå gjorde det faktisk ikke så vondt. Var nok bare heldig med dagen :vetikke:

Nå er det middag, og så lese videre! Skal klare å få god karakter :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. RYP-grunnprogram

UKE 3, DAG 7

Føler at lesingen går bra! Det er bare så typisk at eksamen blir kjempevanskelig :sukk: Har heldigvis morgendagen også :)

Trening

Hviledag

Jaggu godt meg hviledag! Hadde ikke klart noen form for trening som innebar å bevege seg

Kosthold

Frokost: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 ts tran

Lunsj: 50 g 4-korn med 1 banan og 1 yoplait. Kalendergodis (9 små vampyrer)

Mellommåltid: 1 stoort glass med o'boy :sjenert: Gulrøtter med dipp. Kom på at jeg ikke liker dipp, så spiste de fleste gulrøttene uten dippen

Middag: 3 magre kjøttpølser med ketchup (er skikkelig middagslei!)

Kvelds: 1 banan

Hun jeg bor sammen med har laget brownies, så det spørs om jeg klarer å holde fingrene av fatet stort lenger. Men prøver så godt jeg kan!

Oppsummering av UKE 3

Mandag: RYP-styrke

Tirsdag: Hviledag

Onsdag: 4x4 intervall spinning

Torsdag: RYP-styrke

Fredag: Hviledag

Lørdag: RYP-styrke

Søndag: Hviledag

En grei uke, bortsett fra litt amputert kardio-trening.

Neste uke blir en utfordring, for da har jeg eksamen på tirsdag og onsdag. Men skal skvise inn så mye trening jeg klarer :jepp:

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si du jammen er flittig med tanke på eksamenslesing og trening. All ære til deg! :) Jeg tror man får litt ekstra "godenergi" når man klarer å opprettholde treningen når eksamensstresset er på sitt tøffeste. Jeg klarte det i fjor, og fikk veldig mye positivt igjen for det.

Masse lykke til med siste innspurt før eksamen og snart skoleferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh guri malla, nå fikk jeg totalt panikk!! Fikk vite nå at tirsdagens eksamen er kl 15-19! Og jeg hadde regnet med at den var fra 9-13 (som alltid), og at jeg kunne lese på onsdagseksamen fra 13 og utover.

Men nå har jo den planen havnet i vasken! :grine:

Da må jeg rett og slette droppe morgendagens RYP-trening, og lese på begge eksamenene fra grytidlig morgen til kveld. Da rekker jeg bare 2 RYP-økter neste uke, men det får bare gå.

Søren altså, jeg som trodde alt skulle gå bra! Ettermiddageseksamen, hva er det for noe tull?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, det høres ikkje kjekt ut. Skjønner godt at du stresser, ikkje noe artig å få planane kasta om på. Men å få trent to av tre treningar i ei veka med to eksamenar- det er jo ikkje akkurat ille!!

Lykke til i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Liker ikke ettermiddagseksamen* :sur:

Men jeg er sikker pð at du får det til! Og det å møtte nedprioritere trening én uke av så mange gjør ingenting, jeg synes du har vært kjempeflink til å trene samtidig som du leser til eksamen! :duskedame: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...