Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Ååååå, pappan din høres så hyggelig ut! :klemmer: Tipper du skal hjem til jul, det er jo heldigvis ikke så lenge til!

Middag ute hørtes digg ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fint ut! Godt å se at du spiser noe annet enn kjøttdeig og fullkornspasta en gang i blandt også :P

:ler: What she said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen :)

Takk for trøst jenter! Ja, han er verdens beste :hjerte: Er så overfølsom i eksamensperioden. Er fortsatt lei meg, og gråt nesten da jeg så flybussen i stad. Men må bare ta meg sammen. Må lese og fokusere på eksamen, og så er det juleferie hjemme hos mamma og pappa :Hehe: Har siste eksamen 20 desember (alt for sent!), så nedtellingen har begynt :hoppe:

Men dere! Jeg har da spist masse forskjellig i det siste! Masse kylling, ris :sjenert: Ok da, tar hintet. Skal prøve å variere!

Har vært på trening i dag!! Det føltes som en stor seier, hehe! Rakk å ta knebøy, men da jeg tok skråbenk (for så å skulle ta utfall), så kom han der jeg-okkuperer-knebøystativet-hele-dagen-gutten, så da ble det ikke utfall. Kanskje like greit, så slipper jeg å være støl de neste 2 ukene :sjenert:

Nå skal jeg på lesesalen :søvn:

Gleder meg til å åpne kalenderen i kveld! Hva skjuler det seg bak luken mon tro! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

2. RYP-grunnprogram

UKE 2, DAG 4

Det var så utrolig koselig på lesesalen i dag! Masse telys, te og klementinlukt :hjerte: Jeg klarte å holde meg unna kjeks :hoppe:

Trening

45 min RYP-styrke

Utfall i stativ

Knebøy i stativ

35 kg x 10

35 kg x 10

35 kg x 10

Skråbenk med manualer

8 kg x 8

8 kg x 8

8 kg x 8

Sittende roing

29 kg x 8

29 kg x 8

29 kg x 8

Arnoldpress med manualer

6 kg x 8

6 kg x 8

6 kg x 8

Sittende bicepscurl

7 kg x 8

7 kg x 8

7 kg x 8

Triceps nedpress i kabelapparat

22 kg x 8

22 kg x 8

22 kg x 8

Planken

90 sek (wow! og ikke minst au!)

60 sek

60 sek

Er veldig fornøyd med at jeg kom meg på trening i dag. Måtte bare hoppe i det, og snu om den dårlige trenden.

Kosthold

Etter trening: 1 glass melk

Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl melk, 1 ts tran

mellommåltid: 1 eple

Lunsj: 2 brødskiver med 4 skiver skinke, 160 g skyr

Mellommåltid: 1 eple, 1 banan

Middag: 2 hamburgere med 1 brød på deling

Kvelds: 1 eple. Adventskalender-godis (8 små gummibjørner)

Se da dere, ikke karbonadedeig og fullkornpasta i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra treningsøkt!! Ser du begynner å bli sterkere nå.. ligger omtrent likt med meg ;) Slår meg veldig på triceps da! :)

og planken 90. wow!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

2. RYP-grunnprogram

UKE 2, DAG 5

Fredag! :hoppe:

Trening

4x4 intervall spinning. 45 min. 186 i makspuls

Jeg kom opp i 186 i puls!! Da var jeg faktisk bare noen sekunder fra å spy. Det var helt grusomt! Men veldig deilig etterpå :Hehe:

Kosthold

Frokost: 60 g havregryn kokt på 2 dl melk, 1 egg, 1 ts tran

mellommåltid: 1 eple

Lunsj: 300 g skyr, 1 egg, 3 doc halspastiller

Før trening: 1 egg, 1 banan

Middag: 500 g risgrøt med kanel og sukrin

Kvelds: 1 frukt. Haribokalender-godis (9 små tåteflasker)

Ha en flott fredagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

186.. aaahhh...minner meg om da jeg holdt 200 i puls grunnet forstyrrelser.. og sikkert over.. jeg svima av i fleng. not fun!

men er vel et tegn på at du er i bedre form da? halspastiller til lunsj???? hehe... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du og planken! Dere er jo blitt noenlunde kompiser ser jeg! :skratte:

Håper du får en fin, avslappende (men effektiv?!) helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

2. RYP-grunnprogram

UKE 2, DAG 6

Aurelia: Jeg har skjønt det sånn at makspulsen ikke påvirkes av hvor godt trent man er. Men jeg hadde ikke så mye melkesyre i bena i går, og klarte derfor å pushe skikkelig :jepp: Halspastiller ja! Hehe, alt må dokumenteres ;)

Loxodonta: Kompiser er vel ikke helt ordet. Mer fiender! :fnise: Planken er bare så ubeskrivelig vond for hele kroppen, og jeg er helt overbevist om at et planken-sekund er mye mye lenger enn et vanlig sekund.

Jeg tok meg helt lesefri i dag jeg. Ikke det lurte jeg har gjort, men er så sliten i hodet. Var en liten tur i byen etter trening, og så har jeg ligget på sofaen med godteposen og sett på langrenn, skiskyting og hopprenn. Jeg ELSKER vinteridrett!! :Hehe:

Trening

45 min RYP-styrke

Utfall i stativ

Knebøy i stativ

35 kg x 10

35 kg x 10

35 kg x 10

Skråbenk med manualer

8 kg x 8

8 kg x 8

8 kg x 8

Sittende roing

29 kg x 10

29 kg x 10

29 kg x 10

Arnoldpress med manualer

6 kg x 10

6 kg x 9

6 kg x 8

Sittende bicepscurl

7 kg x 8

7 kg x 8

7 kg x 10

Triceps nedpress i kabelapparat

22,5 kg x 8

22,5 kg x 8

22,5 kg x 8

Planken

70 sek

60 sek

Føler at jeg har fått tilbake motivasjonen :hoppe: Nå gleder jeg meg til neste RYP-uke og å øke vektene :jepp:

Kosthold

Lunsj: 250 g smågodt :sjenert:

Middag: 500 g risgrøt med kanel og sukrin

Lørdagsgodt: 250 g smågodt. Haribokalender-godis (9 små frosker)

Jepp. Så snakker vi ikke mer om godteri-fråtsingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinteridrett er så bra!! :nigo:

Så godt at motivasjonen er på vei tilbake. Lite er bedre enn det i treningsøyemed.

Kos deg med lørdagen og tilhørende snop. Det fortjener du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Sarah! ;) Deilig å være motivert, ja... Så bra økt!

Følger du RYP slavisk med kg, reps og antall? ;)

Gleder meg til trening i morgen merker jeg...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen alle trøtte tryner!

yoga: Det blir mye moro sport å følge med på fremover nå ja :Hehe: Jeg bare elsker skiskyting. Så kommer hopp på en god andreplass. Så er det jo alltid gøy å se Northug og Bjørgen i aksjon! :hoppe:

Aurelia: Følger ikke RYP helt slavisk, men ganske. Må tilpasse det litt til meg og hva som er tilgjengelig på senteret :) Kos deg på trening i dag!

Bare -2 ute i dag :hoppe: Sydentemperatur jo!! Blir godt å gå ut uten å fryse av seg nesa.

Treningssenteret åpner ikke før 10, så jeg drar på lesesalen nå i stedet. Blir en elendig treningsuke, men satser på å være tilbake til normalen neste uke (så normalt det kan få blitt i disse eksamenstider).

Våknet med flat mage i dag :sjokkert: Det hadde jeg ikke trodd etter alt godteriet i går! En halv kilo liksom! Men kanskje jeg har fått høyere forbrenning da :Hehe:

Ha en super søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest -Sarah-

2. RYP-grunnprogram

UKE 2, DAG 7

9 timer på lesesalen på en søndag. Godkjent!

Har hatt så utrolig vondt i magen i dag. Ikke så rart med tanke på alt sukkeret jeg fikk i meg i går!

Trening

Hviledag

Kosthold

Lunsj: 2 skiver grovbrød med 4 skiver skinke, 170 g skyr, Haribokalender-godis (9 små vampyrer)

Mellommåltid: 1 eple, 1 banan, 1 klementin

Middag: 1,5 kyllingfilet med 50 g karrikrydret ris

Kvelds: 1 pizzastykke (hadde ikke lyst på, men etter uttalige nei, så tok jeg et :sjenert:)

Jeg er ikke sulten i løpet av dagen, men jeg tenker konstant på mat, og har alltid lyst på noe å spise. Noen eksamenslesefolk som kjenner seg igjen? Det blir nok bedre med en gang eksamenene er overstått ;)

Oppsummering UKE 2

Mandag: Hvile

Tirsdag: Hvile

Onsdag: Hvile

Torsdag: RYP-styrke

Fredag: 4x4 intervall spinning

Lørdag: RYP-styrke

Søndag: Hvile

Dette har vært en helt elendig uke! Fy flate! Men jeg har ikke vært helt meg selv. Vært litt lei meg, stressa, trøtt og umotivert. Neste uke skal bli bedre! Men nå nærmer eksamenene seg med stormskritt, så det blir nok ikke så altfor mange turer til senteret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 treningsøkter i eksamensperioden ER knallbra! :heiajente:

Ikke tro noe annet. Det viktigste er faktisk å bevege seg litt, føle seg i grei form, IKKE å følge RYP slavisk (selv om det er litt kjekt når vi er med på det)

Håper du får ei god uke nå :) No stress, no tears.. Ta vare på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har gjennomført bra, både lesing og trening i massevis.

Håper du får balansert trening og lesing slik at både kropp og hovud blir fornøgde!

Å skippa ei trening eller to er svært lite i den store samanhengen- eksamen krever sitt. Ikkje minst krever den veldig masse godis, som du nevner- kjenner meg igjen ja!!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Nå ble jeg litt sur!

Åpnet dagens luke i kalenderen. Ganske stor luke! Så jeg fikk forhåpninger om mye godis. Åpnet opp, og det så ut som en lakrissnor. Men neeeeida!! Det var sånn nøkkelsnor! Og den var ikke av godteri en gang! :kjefte: Hadde jo gledet meg sånn til dagens lille godis :sukk:

Dere har jo rett, jenter. 3 økter er bra når det er eksamensstress. Får bare litt dårlig samvittighet :sjenert:

Var ferdigtrent kl 7.30 i dag, digg! :jepp: Var 3 gutter og meg. Han ene er der alltid på mandager, onsdager og fredager, og begynte å trene samme uke som meg tror jeg. Han har begynt å få kasse! :fnise: Så var det en ny en der i dag. Han så alltid på meg etter settene for å sjekke om jeg fulgte med på han :fnise: (Jeg så det bare i sidesynet altså, for jeg fulgte ikke med på han). Når skal de kjekke guttene karre seg tidlig opp om morgenen? Jeg venter på de hvertfall!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...