Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Oppsummerer ukens trening i dag, fordi jeg ikke får trent noe lørdag og søndag uansett. Drar til syden rett etter jobb i morgen, og blir borte 1 uke :) Rart med det, om jeg hadde reist med venner så hadde jeg ligget i hardtrening og hatt et veldig strikt kosthold. Men siden jeg reiser med familien, så bryr jeg meg ikke :eeeh:

Oppsummering av ukens trening

Tirsdag: 25 min PT: underkropp

Onsdag: 35 min jogging (9,5 km/t)

Fredag: 25 min PT-underkropp

Denne ukens trening har absolutt ikke vært bra. Har vært lat, ingen annen unnskyldning :sukk:

I syden har jeg store planer om å kose vettet av meg. Men skal prøve å få gjort noen beinøvelser, så jeg slipper å bli så ekstremt støl når jeg trener med PT neste gang (om 2 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest -Sarah-

Da er jeg tilbake på hybelen etter ferie! 1 uke i syden og 1 uke hjemme hos mamma og pappa (og katten seff) :bolledeig: Det har vært helt vidunderlig, og jeg vil egentlig ikke tilbake til hverdagen :sukk: Men det er nok det beste for kroppen min :sjenert: Jeg har nemlig ikke trent på 2 uker. Har faktisk nesten ikke beveget meg i det hele tatt! Vi gikk til og fra stranda, og til og fra restaurant. Hoho! Og så spiste vi helt vanvittig mye :sjenert: Jeg har lagt på meg en god del, minst 2 kg :sukk: Så nå veier jeg 5 kg mer enn jeg pleier! Drastiske tiltak må til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg vet, det er bare å kaste seg i det. Men jeg orker ikke! :sjenert:

Er kjempeflink med maten om dagen da, jippi :)

I morgen har jeg PT-time, så da begynner treningen igjen. 3 uker siden sist :hakeslepp:

Eksamenstid for tiden, og det er grusomt! Vil ikke lese. Eier ikke konsentrasjon. Ikke motivasjon heller egentlig. Tenker på alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var den orken, ja :gjeiper:

Eksamenstid her også.. Snaaart ferdig med dette semesteret, så vi må bare stå på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Dagens trening

25 min PT-økt:

-Beinpress

-Ettbeins knebøy

-Lårcurl

-Beintrening i slynge

Fy farao!! Jeg burde ha trent litt styrke i ferien ja :sjenert: Jeg var helt gele! Hadde ikke kontroll på beina i det hele tatt, de bare sviktet. Etter én runde med ettbeins knebøy, så var det like før jeg besvimte :sjenert: Så stjerner, og hørselen forsvant. Passe flaut! Jeg har jo spist normalt i dag, og spiste middag før jeg dro på trening, så var nok bare treningssjokk for kroppen. Gruer meg til morgendagen ja!

Men deilig å være i gang igjen, selv om det ble en kort økt :bolledeig:

Vet dere, treningsbuksen har blitt så stram :sukk: Jeg har aldri vært så tjukk som nå. Føler meg helt elendig, og er livredd for å ikke klare å gå ned i vekt :sjenert: Vel, jeg prøver så godt jeg kan, og er rimelig sikker på at det ikke blir noe lørdagsgodt før til høsten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du har kost deg på ferie.:)

Høres ut som du ga alt på treninga! Var vel bare litt sjokk ja- men kroppen er ein luring, har god hukommelse og snart er du lika fit og endå meir enn tidlegare.

No er du i gang! Stå på vidare! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Woooh jeg er støl ja! Men på langt nær så ille som etter min første PT-time. Så kroppen husker kanskje at jeg har trent styrke før ;)

I dag blir det nok en gåtur i solskinnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Paradise er så spennende i dag! Seff måtte de ha reklame nå :kjefte:

Små gleder i en eksamenshverdag ;)

Stølheten ble bare værre og værre utover dagen, og nå er jeg handicappet igjen :sukk:

Fikk flyttet morgendagens PT-time til helgen, så prøver meg på en lett joggetur i morgen :)

Leselyst kom til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

Nå har jeg smakt den nye Skyr'en! Den med appelsin-og mangosmak. Veldig veldig god!

Dagens trening

1,5 time skogstur. 7 km

Makspuls: 180. Gj.snittspuls: 150. Kcal forbrent: 730

En venninne og jeg kjørte til Estenstadmarka i Trondheim, for å jogge. Sol, fuglekvitter og hvitveis :) Det var herlig å komme seg vekk fra bråkete by! Vi jogget på bortoverstiene, og de slake nedoverbakkene. Men det var mye oppover, og bratt nedover, så da gikk vi, for pulsen min nådde 180 ved å gå, i tillegg til at lårene mine er sykt støle enda :sjenert: Venninnen min kunne helt fint ha jogget hele tiden tror jeg! Hennes pulsklokke viste vel 150 på toppen av oppoverbakkene.

Jeg hadde med iPhonen og hadde på Nike GPS, så vi fikk sett ruten etterpå, og antall kilometer. Den er genial! Første gang jeg brukte den, og vi skvatt sykt da GPS-damen første gang oppdaterte oss om antall kilometer :fnise:

Vel, en god start på dagen! Nå blir det lesing frem til tv-kvelden :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å smake skyr appelsin og mango. Så etter den i butikken i dag, men de hadde den ikke.

Jeg tenkte jeg skulle gi gpsen, til pulsklokka, til meg selv i en liten sommergave. Kan tenke meg det blir bittelitt ekstra gøy å løpe da når en kan følge med på enda flere detaljer. Jeg synes alle sånne duppeditter er helt geniale.

Ha en fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg også elsker duppeditter!

Sjekket avstanden til treningssenteret i dag med min nye Nike-app: 1,5 km.

Dagens trening

25 min PT-time: underkopp

Side jeg var så støl i dag, så gjorde vi to nye øvelser i tillegg til beinpress. Passet meg utmerket, for jeg hadde ikke klart utfall med vekter i dag. Får se om jeg klarer å forklare.

-Beinpress

-Bakover-utfall: Hadde det ene beinet på en liten flat pute på et glatt gulv. Beinet på puten gled bakover og bøyde knærne, og så tok jeg opp tærne på det fremre beinet (kun hælen i gulvet), og så dro det bakerste beinet fremover igjen. Phu

-Lå på ryggen på en matte med begge hælene på de små putene. Tok så hofta opp. Beina frem og tilbake mens hofta holdt seg i samme posisjon. Eh, vanskelig å forklare :klo:

Helt genialt å lære øvelser som ikke trenger apparater også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Seriøst, jeg er elendig til å trene om dagen! Skjerpings! Men i dag kom jeg meg til senteret for PT-time.

Dagens trening

25 min PT-time: underkropp

Lårcurl i apparat

Bakover utfall

Lårcurl-sak liggende med hofta i været

Knebøy

Jeg hadde aldri turt å gjøre de to midterste øvelsene alene :sjenert: Da jeg gjorde utfall-øvelsen, så kom to gutter til ro-maskinen 1 meter unna meg (jeg stod rett foran dem liksom), så de hadde skikkelig underholdning. Pinlig.

Men herre. min. hatt, det kryr av kjekke gutter på senteret! Så sikkert 20 kjekkaser, som jeg ville ha med meg på date. Kan ikke de opptatte guttene ha et rødt armbånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva med å arrangere trafikklysfest på treningssenteret? :fnise:

Det virker gøy å trene med PT! Øvelsene du nevner har jeg nok ikke sjans til å finne ut av på egen hånd :sjenert: men men, RYP duger enn så lenge!

God helg! :) Blir det noe trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Åååå, tusen takk Violet Hill! Så hyggelig :) Håper du hadde en fin feiring :) Jeg stakk ikke så mye som en lilletå utenfor døren på nasjonaldagen. Duste-eksamenstid!! :sur:

Hadde PT-time igjen i går. 25 min styrke underkropp

-Ett-beins knebøy med 10 kg vektskiver i hver hånd: 10 rep x 3 sett. Helt supert å ta denne først, så jeg ikke var så sliten i beina etter andre øvelser. Klarte denne nokså greit, uten å bruke ryggen (har pleid å krumme ryggen for å klare det). Men fy søren, jeg besvimer nesten av å ta denne! :sjenert:

-Lårcurl: Tror jeg hadde ca 23-24 kg, usikker på reps og sett også. Burde ha fulgt mer med, men så jo stjerner etter knebøyen. Denne var litt småvond, og jeg klarte ikke å løfte beina helt opp.

-Benpress: 110 kg, usikker på reps og sett. Syyykt tungt, og fikk det egentlig ikke til (altså jeg klarte ikke bøye beina noe særlig). Beina svikta (:fnise:), og jeg var sikker på at hele dingsen skulle havne oppå meg, men den stoppa før den kom så langt da, heldigvis! Hadde knærne nesten i ansiktet da, og det var klin umulig å dytte den opp igjen med beina :sjenert:

Så vugga jeg hjemover :fnise:

Dagene er helt grusomme for tiden. Ikke trener jeg noe (bortsett fra de få PT-timene, siden jeg har betalt dyre dommer for det). Føler at det var helt bortkastet å ta PT-timer nå, for jeg trener jo ingenting annet. Men jeg har nå i hvertfall fått vite hvor hardt man skal trene, hvor vondt det skal gjøre, og har lært teknikk og mange øvelser :)

Og jeg spiser bare tull. Går nesten ikke ut av huset, og er konstant nervøs og stressa for eksamenene. Jeg er overhode ikke konsentrert og mangler motivasjon til å fullføre denne siste uken med lesing. Bare elendighet!! :sukk: Nå føler jeg bare for å drite i alle fagene :sjenert: Det skal ikke være mulig å lære et helt fag på under 1 uke? :klo: Og få minst en C i et fag jeg har fått D i før? Vel, denne uken MÅ jeg være flink! Neste torsdag har jeg ferie! :bolledeig:

Skal på cafe med en venninne etterpå, og så må jeg prøve å lese helt til Paradise, og helst helt frem til neste torsdag! ;)

Åh, digg å få klage litt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...