meelissa Skrevet 25. mars 2011 #581 Del Skrevet 25. mars 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. mars 2011 #582 Del Skrevet 25. mars 2011 Seriøst, jeg er så støl at jeg såvidt klarer å gå! Vagger meg bortover på mystisk vis. Å reise meg opp og sette meg ned er et dagsprosjekt Men håper jeg er bra nok til en joggetur i morgen!! Coffee: Gleder meg veldig til å flytte til Bergen! Utrolig flott by Du får fortsette å mase på han Sushi var ikke så godt som jeg husket. Skikkelig nedtur. Det smakte så.. rå fisk Liker fisk altså, men helst tilberedt Nå har jeg proppet i meg fiskegrateng, fått helt dilla! Til dessert blir det fruktsalat av appelsin, eple og kiwi. Merker at jeg har sykt lyst på godteri, ingenting kan måle seg med smågodt! å prøve å få tankene over på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 25. mars 2011 #583 Del Skrevet 25. mars 2011 Heheeh, deilig å være kjempestøl - men igjen så utrolig irriterende! Litt sånn elsk/hat, for det er jo deilig å kjenne at man virkelig har trent! Er sikkert en god ide å legge ut på en joggetur i morgen. Det bruker i alle fall å hjelpe på meg - man løper jo liksom av seg gangsperra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mars 2011 #584 Del Skrevet 26. mars 2011 Bra å være litt støl ja, kjenne man har trent.. men halvt invalid er IKKE gøy... "God bedring", måtte neste treningsrunde bli litt snillere mot kroppen din. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. mars 2011 #585 Del Skrevet 26. mars 2011 Bra å være litt støl ja, kjenne man har trent.. men halvt invalid er IKKE gøy... "God bedring", måtte neste treningsrunde bli litt snillere mot kroppen din. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. mars 2011 #586 Del Skrevet 26. mars 2011 Dagens trening 30 min jogging (+ opp-og nedvarming) Er ikke spesielt bedre i dag, men dro på trening likevel Jogget på 9,5 km/t i en halvtime, fornøyd! Var helt kake etterpå. Gleder meg til å se fremgang på joggingen I kveld blir det kanskje byen, men har egentlig ikke lyst. Så får se om jeg klarer å snike meg unna Husk å stille klokken i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. mars 2011 #587 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg kunne levd på sushi Pt høres bra ut! Jeg sliter litt med RYP'En om dagen, men håper det blir bedre til uka. Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 26. mars 2011 #588 Del Skrevet 26. mars 2011 Blir spennande no som du begynner med PT. Trur vi alle kunne trengt det! Husk å si til deg sjøl at du klarer å ha trua. Sjøl om ein ikkje klarer ALT per i dag, har du det i deg. Bare å dyrka det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. mars 2011 #589 Del Skrevet 27. mars 2011 O'herlige søndag! Er superduper lat i dag Ligger på sofaen og ser på Emil i Lønneberget. Spørs om det blir noen trening i dag Ute er det en halvmeter snø og det blåser surt, så frister virkelig ikke å sette så mye som en tå utenfor døren. Håper å få en PT-time i morgen, men har ikke hørt noe mer fra henne. Hvordan er det å trene styrke når man er støl? Bortkastet, eller vil man få greit utbytte uansett? Ganske dyrt med PT-time, så vil ikke sløse penger heller! Seriøst, trente styrke på torsdag, og det verker fortsatt så mye i lår og rumpe at det er latterlig! Er det mulig å være så utrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 27. mars 2011 #590 Del Skrevet 27. mars 2011 Det gir seg nok etterhvert Du er sikkert mye bedre i morgen! Har du tøyd ut? Det hjelper utrolig mye for meg, selv om det gjør vooondt. Håper PT'en hører fra seg, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. mars 2011 #591 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har tøyd litt hver dag, så håper det hjelper Gjett a. Om 3 uker har jeg akkurat ankommet Kanariøyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. mars 2011 #592 Del Skrevet 27. mars 2011 Nå har jeg spist risgrøt, nam nam nam! Hadde pannekaker til lunsj, så denne dagen har virkelig vært en kosedag Har enda ikke hørt fra PT! Sendte henne mail på torsdag, for å avtale tider. Har bare fått bekreftelse på at hun har fått mailen, men ikke noe svar. Kjipt! Hadde jo vært så bra med styrkeøkt i morgen. Liker å planlegge uken litt før den faktisk begynner Oppsummering av ukens trening Tirsdag: 45 min PulsSpinn Onsdag: 35 min jogging Torsdag: PT-time: underkropp Lørdag: 30 min jogging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. mars 2011 #593 Del Skrevet 27. mars 2011 Nå har jeg fått svar. PT har kurs denne uken, og hun har derfor ikke tid før neste uke. Forsåvidt greit det, men jeg blir så sykt ivrig at jeg vil begynne med en gang! Men da blir det fom neste uke trening med henne 2 dager i uken i 2 uker, så egentrening i 2 uker (pga sydentur og så en uke hjemme), og så 2 ganger i uken i 3 uker til. Altså totalt 5 uker (10 økter) med PT. Håper da at jeg har lært nok til å klare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. mars 2011 #594 Del Skrevet 27. mars 2011 Fullt program her! Skikkelig motivert for syden nå? Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 28. mars 2011 #595 Del Skrevet 28. mars 2011 Dumt med PT'en, men høres ut som du er supermotivert uansett Keep on the good work! Supermisunnelig ang syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 28. mars 2011 #596 Del Skrevet 28. mars 2011 Åh, syden Misunnelig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. mars 2011 #597 Del Skrevet 28. mars 2011 Om 3 uker ligger jeg på stranden Eller kanskje jeg tar en joggetur i ekte Baywatch-stil? Planlegger jo alltid å trene når jeg er bortreist, men det blir aldri noe av I dag har jeg hatt uggen mage, og tok meg en tur ute i solen i stedet for trening Dagens middag ble tomatsuppe (toro ja..) med pølse og pasta. Er ganske flink til å variere middagen for tiden, men har blitt slapp med å lage middagen fra bunnen Kanskje jeg skal lage matplan for hele uken, og ta en skikkelig storhandel i morgen. Plan plan. To ting jeg har VELDIG lyst på for tiden: kolje og reker. Tror jeg må på havmatjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 #598 Del Skrevet 29. mars 2011 Deilig Uff, trenger litt matinspirasjon jeg! Flink du er til å lage ting, selv om det noen ganger blir posesupper som i går.. Min middag i går ble knekkebrød, hehe.. MÅ lære meg å lage mat! Og jeg stemmer definitivt for Baywatch- jogging på stranda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. mars 2011 #599 Del Skrevet 29. mars 2011 Dagens trening 45 min PulsSpinn Fytti rakkern, det var slit! Ble så umenneskelig rød i trynet, bortsett fra partiet mellom munnen og nesen. Snakk om å være stygg etter trening a! Instruktøren er så flink meelissa: For meg er middagen dagens høydepunkt (uff, kjedelig liv!), så det må være noe varmt og godt Er absolutt ikke flink på kjøkkenet, så du klarer det definitivt du også! Nå står fiskegrateng (First Price) og hvitløksbaguette (First Price) i ovnen. Naaaaam! Ikke spesielt sunt, men for tiden tenker jeg mest på kalorier. Veldig økonomisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 29. mars 2011 #600 Del Skrevet 29. mars 2011 Deilig å bli skikkelig sliten! Flinkis! Og må ikke minst være deilig å ha treningen unnagjort allerede nå! Hele dagen til å gjøre hva du vil, jo Ja, middagen brukte å være det før for meg også. Men nå har ting forandret seg, siden jeg bor alene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå