Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne uken håper jeg blir bedre, den skal bli bedre! Jeg har også store planer om å begynne med styrketrening denne uken. Klarer jeg det? Vet ikke. Skal jeg prøve veldig hardt? Ja.

JAAAA!!!

Eg forhekser deg slik at du blir besatt av vekter, stenger og benkar!

Forresten synes eg det var ei fin veka, tre treningsøkter er bra. Neste blir enno bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

God morgen! :hoppe:

Takk jenter! Kan ikke gjøre annet enn å begynne med styrke ;)

Nå er jeg hjemme fra trening!

Kl 6.45: 45 min PulsSpinn

Åh det var grusomt! Morgenspinning skal aldri gjentas. Ble kvalm allerede da jeg satte meg på sykkelen, og hadde virkelig ingenting å gi så tidlig på morgenen! Prøvde likevel mitt beste, men var nok veldig langt unna makspuls.

Har mest lyst til å sove nå :sjenert: Men får vel gjøre meg klar for skoledag. I dag står statistikk på planen, æsj!

Ha en flott dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over alle som kommer seg på alt-for-tidlig for å trene. Det ligger ikke i min natur..

Hva? Synes du ikke statistikk er morsomt? Det som er så gøy.. :gjeiper: Jeg håper du har en flinkere foreleser enn jeg hadde i det emnet. Flere i klassen min sovna flere ganger under timen fordi foreleser var så monton, kjedelig og tørr!

Enjoy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Veldig deilig start på dagen da :hoppe: Men uten frokost blir en intervalltime for slitsomt for meg.

Statistikk er gøy når jeg får det til ;) Det er dessverre ikke forelesninger i emnet dette semesteret, så må lære på egenhånd. Og det er ikke lett!

Magen hyyyyler etter mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Dagens trening:

45 min PulsSpinn :hoppe:

Tok sol etter trening, og spiste middag hos en venninne. Vi har funnet favorittmaten. Ferdig stekt kylling, løk, gulrot og salat. Og hun spiser ris til. Knallgodt!

Er så glad for at det snart er VM! Uff, blir mye tv-titting da :sjenert:

I morgen blir det cafebesøk med en venninne. Hva i alle dager kan jeg bestille som ikke er så kaloririkt og nesten fritt for karbohydrater? Spisingen tok helt av i helgen, så må ta meg sammen nå. Skal på date om et par uker, så må være superflink frem til det :fnise: Bortsett fra party party i helgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, date!! Så spennende :nigo:

Det hender at jeg får hodepine og/eller blir kvalm hvis jeg trener kondisjon om morgenen, særlig spinning. Tror det er har sammenheng med for lite søvn og vanninntak. Det er i hvert fall mye diggere å trene styrke om morgenen :fnise:

Kanskje du kan bestille salat uten dressing og droppe brød ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Date ja, både spennende og skummelt :fnise:

Ja, jeg tror faktisk at spinning blir for hardt for kroppen så tidlig om morgenen, uten å ha fått noe næring. Styrketrening går bra, og rolig jogging :) Du er så ufattelig flink til å stå opp tidlig! Jeg må ta meg sammen og komme i gang med styrke. Hvorfor er så utrolig vanskelig??

Treningsfri i dag. Dårlig samvittighet! I morgen har jeg og en venninne planlagt skitur dersom været er ok :) Kosetur altså, det liker jeg!

Har akkurat proppet i meg middag, var digg! Blir vel noe dessert på cafe etterpå, forhåpentligvis noe sunt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Var kjempekoselig på cafe i går. Vi hadde så mye å prate om, og plutselig var det leggetid.

I dag ble det skitur med en venninne :) Sol og fint i Trondheim! Litt kald vind da. Skikkelig kosetur, i like it!

80 minutter gåing, pluss 30 min pause på hytte :)

Nå har vi dumpet nedi sofaen og skal kose oss med VM :hoppe:

Ble invitert til bursdagsvors i morgen, så da spørs det om jeg orker å dra ut på lørdag. 2-dagers er ikke min greie, så da blir det vel filmkveld på lørdag. Blir uansett en knallfin helg, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin skitur :)

Å kose seg med VM (eller sport på tv, generelt) er noe jeg aldri har fått taket på. Tenkte kanskje jeg skulle gi det en sjanse i helgen siden jeg faktisk skal til foreldrene mine, som i motsetning til oss har tv :) hva ser man på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg er støl i lårene etter skituren, selvom vi gikk i snegletempo :sjenert: I dag rekker jeg ikke trening, kanskje like greit med tanke på lårene. Skal bake i ettermiddag (1-2-3 pakke selvsagt), og så rett på vors, moro moro! Jeg er elendig til å bake, men håper på et spiselig resultat :) Så kommer det evige spørsmålet, hva skal jeg ha på meg?? Åh, slit. Har funnet frem ankelstøvlettene, men resten er fortsatt vrient! Skinnyjeans, kort kort shorts, kort kort skjørt, kort kort kjole??

I morgen og søndag er det både langrenn og hopp, som blir kjempespennende! Kombinert følger jeg ikke med på. Men jeg er nok over gjennomsnittet interessert i langrenn, hopp og skiskyting :hoppe: Skiskyting er dog ikke med i ski-VM. Du får gi det en sjanse, Violet Hill :) Har du ikke TV?? :hakeslepp: Hva gjør du i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Å herregud, vorset i går var det kjedeligste jeg har vært med på i hele mitt liv! Det kom nesten ingen, og ingen sa noe! Det er litt begrenset hvor mye du kan snakke med 2 mennesker om en hel kveld. Så jeg ga opp, og kastet i meg kaker :sjenert: Skal ikke fortelle dere hvor mange boller jeg spiste i går og i natt! Men det var over 10. I tillegg til sjokoladekaker og annet snacks. Vi snakker overspising delux.

Uansett. Det blir til at jeg drar ut i dag og. Vorset i dag blir nok mye mye bedre, gleder meg :hoppe: Må bare finne et antrekk som skjuler gravidmagen :sjenert:

For en usunn helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, høres ut som meg på fest. På et visst punkt sier hjernen "what the fuck" og inn går maten! Sånne kjipe vorspiel er no ekstra dritt-har alltid lyst å gå i stedet når det blir sånn. Evt hjelper det ofte å spela drikkespel eller noe sånt ;)

Håper du får det knall i kveld! Du får bare dansa litt ekstra så får aldri kroppen vita at du spiste dei bollane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date?? så spennende! er det en hjemme eller? Siden det virka som det var litt sånn lenger frem i tid. Dette må du fortelle mer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Jeg har blitt syk :trist: Kroppen begynte å skurre i helgen, og i går måtte jeg holde sengen. I dag også. Og på toppen av det hele, så har jeg fått det månedlige besøket. Fy farao! Passer bra med VM da :)

Loxodonta, jeg skal besøke en venninne neste helg, og der skal jeg på date. Ikke noen big deal altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Åh, jeg hater å være sånn småsyk! Blir verken værre eller bedre. Det store problemet er den tette nesen, for sliter med å puste.

Anyway, har ikke trent siden forrige torsdag, det vil si nesten to uker! Når jeg ikke trener, så er kostholdet også helt ute av kontroll. Så nå føler jeg at alt er helt håpløst :sjenert:

Leste litt bakover i dagboken min fra i høst, og jeg var jo så flink og ivrig! Jeg skal tilbake dit :jepp:

Så planen er:

I helgen skal jeg reise bort, besøke en venninne :)

Så på mandag begynner alvoret! Påsketuren nærmer seg, sommeren nærmer seg, og ikke minst må jeg forhindre at alle klærne mine snart må byttes ut mot større størrelser :sjenert:

Konklusjon:

Neste uke begynner jeg med RYP igjen, spinning, jogging og kostholdet må tilbake til normalen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk? Så kjedelig! Krysser fingrene for snarlig bedring :nigo:

Jippi! Jeg skal starte andre periode på mandag, så da kan vi trene "samtidig" :fnise: det blir gøy! Skal du trene grunnprogrammet?

Edit: ser at jeg aldri svarte på tv-spørsmålet. Hmm, hva gjør jeg? :klo: vanligvis er jeg mye på farta, ellers bare diller jeg rundt hjemme, leser bøker og aviser, driver med håndarbeid, lager mat, rydder og vasker. Og så sitter jeg selvfølgelig ganske mye på nettet, særlig etter at jeg ble aktiv på KG :fnise:

Endret av Violet Hill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Sarah! Håper du er fit for fight på mandag (eller helst før!) og kjem i gang med RYP igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...