yoga Skrevet 16. desember 2010 #421 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg føler det på samme måten. Motivasjonen er dalende, mageomkretsen er økende og trøttheten er tiltagende. Rett og slett mange `ender`... Kan det være mørket, kulden og vinteren som prøver å spille oss et puss..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. desember 2010 #422 Del Skrevet 16. desember 2010 Gratulererer med vel overstått! Det kan vera tungt å komma gang igjen etter et opphold! Men kanskje det føles bedre etter ein liten tur på gymmen? Hvis ikkje kan du jo ta deg ein lengre pause. Eg får sjøl motivasjonsknekk ganske ofte, men det har så langt merkelig nok kun gjeldt matinntaket, ikkje treninga. Eg pleier å gi etter og eta whatever så lenge eg trener. Då føler eg meg aldri heilt i kjellaren. Kanskje det funker omvendt og? Halvveis er MYE bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. desember 2010 #423 Del Skrevet 17. desember 2010 God morgen Så bra at dere forstår, og ikke synes jeg er helt på bærtur Funderte litt i går, og forsvinningen av motivasjonen skyldes nok fullt og helt eksamenstid. Jeg er stresset hele dagen, sover dårlig og lite. Hjernen er proppfull av gener, proteiner, RNA-polymerase, plasmider og gud vet hva. Jeg burde nok ha trent for å klargjøre hodet og få litt avbrekk, men kroppen min fungerer tydeligvis ikke sånn i stressede situasjoner. Og som du sier Mim, så er det mye bedre å gjøre ting halvveis i det minste, men jeg er et skikkelig alt-eller-ingenting-menneske Men! Jeg ser ikke så tungt på det. Hva spiller vel 1 uke av mitt liv? Jeg legger nok på meg, og får panikk når julekjolen sitter for stramt, men det kan rettes på i januar Uansett så har jeg fått gode rutiner i hverdagen, og tror at de kommer tilbake etter eksamen Fullførte julegavene til mamma og pappa i går. Synes de ble fine Kanskje dere skal få se. Er nemlig ganske stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. desember 2010 #424 Del Skrevet 17. desember 2010 Eg vil gjerne se! Ja du har heilt rett, kanskje best å ta det kuli til etter jula. Hvis treninga bare blir ekstra stress er det best å la vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. desember 2010 #425 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg vil også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. desember 2010 #426 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå har jeg tatt bilde av selbuvantene Den til venstre til pappa, og høyre til mamma Nå bør jeg vel lese litt. Spyr ved tanken på lesing. Og nå har broren min kommet hjem til mamma og pappa, og sitter å ser på tv i godstolen med katten på fanget. Jeg vil også hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. desember 2010 #427 Del Skrevet 17. desember 2010 Dæven, du er avansert-kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. desember 2010 #428 Del Skrevet 17. desember 2010 WOw! Veldig imponert, så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 17. desember 2010 #429 Del Skrevet 17. desember 2010 Veldig fine vanter! Jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. desember 2010 #430 Del Skrevet 17. desember 2010 knallfine vanter!!! *imponert* Sikker på at motivasjonen kommer tilbake med overskuddet, noe etter at siste eksamen er overstått. Det er HELT naturlig og forståelig, no stress... Tiden er jo snart inne for nyttårforsetter og blanke ark nå, btw;) God innspurt og god helg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. desember 2010 #431 Del Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk Har tenkt meg på spinning i morgen, så får se om det blir noe av God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. desember 2010 #432 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei altså.. det ble ikke noe trening i helgen heller. Har vært ganske nedfor! Hjemlengsel delux! Familien er samlet hjemme, alle venninnene mine er hjemme, og jeg er dødslei av eksamen! Men i morgen skal jeg hjem Jeg gleder meg så mye at jeg ikke har ord Er vel ikke nødvendig å oppsummere denne uken: null trening! Nærmeste treningssenter hjemme er ikke like bra som 3T, men jeg håper å få trent noe i ferien hvertfall! Men det blir litt mer random, og alternativer til RYP-øvelsene. Men jeg skal gjøre mitt beste Nå må jeg lese mer Men jeg skal definitivt få med meg håndballfinalen! Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. desember 2010 #433 Del Skrevet 20. desember 2010 :hoppe: JEG HAR JULEFERIE!!! :hoppe: Kan ikke tro det! Nå skal jeg pakke ferdig og dra hjem til min fantstiske familie. I kveld skal vi pynte juletreet og spise hjemmelaget pizza, kan det bli bedre?? :Hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. desember 2010 #434 Del Skrevet 20. desember 2010 Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 20. desember 2010 #435 Del Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer med ferie og vel overståå semester! God tur hjem, og kos deg masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. desember 2010 #436 Del Skrevet 20. desember 2010 Så deilig! Kos deg masse hjemme i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. desember 2010 #437 Del Skrevet 20. desember 2010 GOOOD FERIE! velfortjent! Nyt kvelden og resten av ferien, digg digg digg! Husk nå har du mer fri enn oss som jobber.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 22. desember 2010 #438 Del Skrevet 22. desember 2010 Heisann! Stortrives i heimen Takk alle Jeg jobber i romjulen Aurelia, så helt ferie blir det ikke Fant noen manualer i kjelleren, og tenkte å trene med de i dag. Prøvde før frokost, men jeg begynte å skjelve og ble skikkelig uvel. Så nå skal jeg spise frokost, og så gjøre et nytt forsøk Tror det har noe å gjøre med matinntaket mitt i går :klø: Spiste nemlig flere kilo pepperkakedeig Får dere trent noe i ferien? Jeg synes det er veldig vanskelig å få til! Hadde liksom store planer om å trene som normalt Til mitt forsvar, så er det 45 min å gå til nærmeste senter, og jeg tør ikke å kjøre selv (er ikke vant til å kjøre, og hvertfall ikke på snø/is), så det er ikke bare å ta en svipptur dit. I tillegg til at jeg må betale 65 kr per gang. Vel, jeg har egentlig ingen unnskyldinger, for vi har både ellipsemaskin og sykkel i kjelleren. Så jeg må få trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. desember 2010 #439 Del Skrevet 22. desember 2010 Misunnelig på dem som har egen elipsemaskin og sykkel! SYnes du skal utnytte det, hvis du orker! Men hvis du ikke orker å komme deg til det treningssenteret (for det hørtes kjipt ut!) så er vel ikke det verdens undergang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 22. desember 2010 #440 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg har egentlig bare slått fra meg å trene i jula, så slipper jeg å få dårlig samvittighet når jeg først planlegger å trene f.eks mandag, onsdag, fredag, og når jeg kommer dit så er det bare kjipt, orker ikke og/eller har ikke tid. Så da er det bedre for meg hvertfall å ikke bestemme noen dager, men heller trene hvis jeg plutselig føler for det, og hvis ikke så gjør ikke det noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå