Gå til innhold

Sarahs TreningsBoble!

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oppmuntringer :)

Har nå lunsjpause. Hjertet dunker og kvalmen bare øker og øker som tiden går. Føler meg faktisk fyllesyk. Hvorfor får jeg alltid så sinnsyke eksamensnerver? :sur: Det har faktisk hendt mer enn en gang at jeg har spydd og hatt diare natten før eksamen :sjenert:

Sov bare 3 timer i natt! Selvom jeg snudde situasjonen til noe positivt; at nå fikk jeg jo mer tid til å lese på begge eksamenene :hoppe:

Dere skulle forresten sett meg lese, for jeg sitter med gule kule hørselsvern! :ler:

Hun jeg bor med bare ler av meg, for jeg har ikke i linser (ergo ser som en muldvarp), og jeg hører ingenting. Eksamensmodus! Men tror jeg holder meg til ørepropper på eksamen ;)

Gleder meg bare til alt er over :)

Endret av -Sarah-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Ettermiddagseksamen, for noe søppel :(

Liker at du er så dedikert til eksamen at du har svære gule hørselsvern!

Hvis jeg hadde vært hun du bor med, hadde jeg brukt enhver anledning til å snike meg opp på deg og skremme livskiten ut av deg.. Haha.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. RYP-grunnprogram

UKE 4, DAG 1

Wow, jeg er på uke 4 allerede! Tiden flyr! Denne uken er det 8 reps, og så er det to uker med 4 reps :trene:

Kevlarsjäl: Tror ingen tør å skremme meg i dag ;)

Trening

Hviledag

Hadde kunne trent i dag tidlig, men ettersom jeg sovnet kl 04 i natt, så måtte jeg få sove til kl 07. Så det ble ingen trening!

Kosthold

Frokost: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 ts tran

Lunsj: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk

Mellommåltid: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk (ny favoritt!)

Knasket også på 3 oppskjærte gulrøtter

Middag: 200 g karbonadedeig med 70 g fullkornspasta. Litt sukkerfri ketchup

Kvelds: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk

Ikke noe kalendergodteri i dag. Det var nemlig en refleks som skjulte seg bak luken. Noe så skuffende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleks er toppen! Får aldri nok av det. :)

Lykke til i morgon Sarah! No som du har fått mange timar ekstra lesing kan du kanskje bevilga deg litt trening etter eksamenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I natt sov jeg hele natten :hoppe: Nervene kommer nok tilbake om noen ganske få timer.

Joda, refleks er kjekt å ha! Men jeg får litt sukker-abstinenser :sjenert:

Skulle ønske jeg kunne trene etter eksamen i dag. Men jeg har eksamen i morgen kl 9, så må lese i hele kveld. Men i morgen! Da blir det andre boller :Hehe:

Nå skal jeg ni-lese i noen timer. Prøve å lære meg noen viktigheter. Kryss fingrene for en lett eksamen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. RYP-grunnprogram

UKE 4, DAG 2

Ferdig med første eksamen! Glad for det. Men eksamen gikk ikke spesielt bra. Jeg kommer til å stå, men vil jo helst få en god karakter. Hvis han er kjempesnill (og generelt dårlige resultater) så får jeg C, men jeg tipper det blir en D :(

Åh har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent siden lørdag. Vet at det er greit siden jeg har eksamen og slikt, men får dårig samvittighet likevel. Gleder meg til å trene i morgen :hoppe:

Trening

Hviledag

Kosthold

Frokost: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk. 1 ts tran

Lunsj: 80 g havregryn kokt på 2 dl melk.

På eksamen: 2 brødskiver med 6 skiver skinke. 1 banan

Middag: 100 g fullkornspasta med litt sukkerfri ketchup

Kvelds: Tenker det blir: 50 g 4-korn og 1 banan med 1,5 dl melk

En del karbohydrater ja! Alt for mye. Men jeg er inne i en skikkelig matlei periode, og da er det kun havregrøt og pasta som går ned. Skal bli godt å komme hjem til mammas mat :hjerte: 6 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen.. C og D er mer enn bra nok, du har sikkert lært masse i kurset lell?? Når alt kommer til alt, så er det viktigste generell læring, og å få seg den første jobben. Du kommer langt med riktig holdning, riktig utdannelse (ikke nødvendigvis de beste karakterene behøves) og at du er riktig person til jobben.

Så well done, du må heller tenke at YES nå har jeg gjennomført et helt semester med dette faget, og er smartere og kan mer enn før! Right??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en helt unik evne til å se positivt på ting, Aurelia! :) Takk for perspektiv :klem:

Føler alltid at jeg kan mye mer enn jeg får vist på eksamen, og sliter med karakterer under middels. Livredd for å ikke få jobb!!

Nå skal jeg sette i gang med å lese på faget jeg skal ha eksmen i i morgen, woho! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo minne deg på at du kan MER enn akkurat det du presterer (eller bommer på på eksamen).. Og eksamen sier jo svært lite om hvordan du faktisk omsetter kunnskapen ut i det virkelige liv og tar i bruk den i jobben du får..

Lykke til med innspurten mot i morgen! Husk du har lært masse på alle forelesningene og lesetimene.. selv om det kanskje ikke føles sånt nå!

Klem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått! Tror ikke jeg kan si ting bedre enn Aurelia, så slenger med bare på der jeg! :) Lykke til i morgen, og kos deg på trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykkeønskninger! Det hjalp :Hehe: Eksamen gikk nemlig veldig bra :hoppe:

Dro en liten tur til byen etter eksamen. Måtte ha mer garn blant annet. Nå skal jeg bare ligge på sofaen og strikke (bare fingrene igjen på den siste vanten!), og gomle litt godteri. Er helt kaputt både i kropp og hode. Hadde veldig vondt i hodet i natt og i dag, så det skal bli godt å bare slappe av resten av dagen :)

Så, i'm sorry to say at treningen utsettes til i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig!! Ta deg fri nå og hent deg inn, det har du nok behov for! ;)

Gratulerer med vel overstått ;) Ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Ja veldig deilig å være ferdig med helvetesdøgnet ;) Men jeg har ikke ferie helt enda :( 1 eksamen igjen, på mandag. Så må lese som en galning frem til det.

Underbevisstheten min er tydeligvis bekymret for noe. For i natt sovnet jeg ikke før i 3-4-tiden! :sur:

I dag blir det spinning, woho! Merker at med en gang det går noen dager mellom trening, så daler motivasjonen skikkelig! Så nå må jeg komme i gang igjen for fullt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å være ivrig, og ha lyst til å trene! Merker at etter hvileuken i RYP så har det bare dalt nedover. Dumme hvileuke! :sur: Gruer meg sånn til spinning i kveld, og har ikke lyst! Vil ikke ha det vondt i kroppen, selvom det bare er 4 minutter av gangen.

What to do?? :vetikke:

Føler at jeg har est ut de siste dagene, ingen god følelse. har ikke trent siden lørdag, og forrige uke var forsåvidt ikke noe særlig å skryte av treningsmessig. Har heller ikke hatt oversikt over kostholdet de siste ukene :sjenert:

Usj! Må gjøre noe med dette. Legger fra meg seigmenn-posen nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Har hatt det sånn selv i et par uker nå, og det har ikke blitt så mye bedre enda heller.. Gruer meg til trening, gjør det fordi jeg "må" og synes egentlig bare det er mest kjipt. Kostholdet har jeg ikke oversikt over heller. Men jeg har egentlig bestemt meg for å være klisje i år, og trene når jeg føler for det frem til nyttår, uten å logge mat, og så begynne på'n igjen i januar. Da har jeg forhåpentligvis fått en lang nok pause til at jeg har lyst til å trene igjen, uten at jeg nødvendigvis har blitt tjukk..

Føles kjipt uansett :sukk:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...