Gå til innhold

klage på fotografbilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke bli fornøyd med fotografbildene våre fra bryllupet. samtalen vi hadde på forhånd gikk ut på å ta bilder hvor vi ikke så i kameraet. men fotografen i bryllupet (en annen enn den vi hadde samtalen med), var mest opptatt av slike "se i kamera" bilder. vi hadde bilder ute, men vi fikk ingen bra bilder fra den plassen i hadde snakket om på forhånd, selv om vi tok bilder der. jeg tenker at en fotograf skal vel kunne se om bilene blir bra, eller om hun må ta flere akuratt der og da!? på ett av de fine bildene, har jeg skygge i hele ansiktet. på et hvor han løfter meg ser jeg ut som en potetsekk han løfter på. i tillegg er det flere bilder som ikke er helt 100% gode.

sånn fotografmessig, er det jo for det meste bra (bra kamera og lys og slikt), men selve motivene er ikke bra, og ikke slik vi avtalte. er dette noe jg kan gå videre med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette kan du gå videre med.

Snakk med fotostudioet dere tok bilder hos, og hør om de er enig med dere.

Vi tok nye bilder nå et år etterpå fordi fotografen hadde tatt helt tragiske bilder. Både i forhold til sol (vi hadde sollys i halve ansiktet på 50% av bildene) og i forhold til hvordan vi var som motiv. Han som tok bilder av oss, var veldig glad i "kysse"bilder, så på resterende bilder hvor vi ikke hadde sol i ansiktet, så vi bare bakhodet til mannen. skikkelig kjedelig, og vi vurderte lenge fram og tilbake om vi skulle ta nye bilder, eller om det ble teit å ha bilder fra året etterpå. Vi kom fram til at vi skulle ta nye, og nå går vi spent å venter på å få sett bildene. Foreløpig har vi en god følelse, og tror at de nye bildene blir knallbra! Vi fikk se noen etterhvert på kameraet til fotografen. det var en annen fotograf som tok bilder denne gang, og jeg vet han som tok bilder av oss på bryllupsdagen fikk sparken.

Rådet mitt er å snakke med studioet og hør deres mening. Kanskje det ordner seg til slutt for dere også. :)

Lykke til.

Skrevet

Hvorfor hadde dere en annen fotograf enn den dere hadde samtale med?

Skrevet

Hvorfor hadde dere en annen fotograf enn den dere hadde samtale med?

Det er nok ganske vanlig. Vi hadde også samtale med en annen fotograf enn han som tok bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...