Gå til innhold

Mange venner og festing?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg kan faktisk bli ganske så oppgitt av alle de tullingene som går rundt å mener at man må være så jævla positiv hele tiden. En spade er en spade!

...en spade er en spade, og en bitter mann er en trist mann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...en spade er en spade, og en bitter mann er en trist mann...

Tja, sånn er livet.

Gjest Blondie65
Skrevet

Profilen min her? Jeg har ingen annen profil på Internett. Dette er det eneste stedet jeg er.

Jaha ...?

Bruker du KG som sjekke plass? Ellers skjønner jeg virkelig ikke meningen din med forrige innlegg. Det JEG mente var at dersom du bruker internett som sjekkeplass og lager en profil der du presenterer deg selv så skriver man ofte at festing på nattklubb hver helg er man vokst fra.

Ja, og grunnen er at dette er mange av de samme umodne og ikke-voksne individene som også frekventerer utestedene på byen. Og de er like uærlige på Internett som på byen. Derfor blir det vanskelig.

I tillegg kommer at enkelte menn dessverre ikke forstår helt alminnelig norsk tekst - eller så lever de så til de grader i sin egen verden at de foretrekker å ønsketenke fremfor å akseptere det som står skrevet. F.eks. at dersom man møtes så er det for en kaffe. Og bare det, ikke noe annet ved første møtet. Jeg synes det er helt ok at menn som ikke aksepterer det går rolig videre, men hvis de ønsker å møte meg er det betingelsen. At de da blir pissesure og fornærmet når de får nei på å gå videre er deres eget problem. Ved å ikke respektere meg har de også diskvalifisert seg selv fra fremtidige møter. Etter å ha opplevd dette noen ganger gidder ikke jeg nettdating mer. Jeg vet at andre har truffet livspartner slik.

Dessuten finnes det sikkert en relativt stor andel som lever helt i sin egen verden. Altså de som er så fjerne at de virkelig tror på det de sier/skriver selv.

Jeg tror den største andelen er de som regner med at en feit profil der de skriver de riktige tingene vil tiltrekke seg de rette partnerne. Så møtes de og enten så blir det ONS og ikke noe mer, eller så går den ærlige part rasende hjem igjen.

Det er sikkert ikke så veldig mange som vil date en person som helt ærlig forteller at de bor hjemme hos sin mor, elsker frimerkesamlingen sin og ser etter en fremtidig husmor. Derfor fremstiller de seg heller som fantastiske casanovaer. Eller omvendt - jentene fremstiller seg som lei av bylivet og klar for forhold når sannheten er at de kan komme til å bli leiere bylivet en gang i fremtiden.

Skrevet

Jeg må si jeg blir motivert av all den positive energien som råder rundt i trådene her... :eeeh:

(Dette var ironi.. :briller: )

he he, ja ikke sant det er motiverende :ler:

Jeg har aldri vært et ute på byen og feste hele tiden menneske, jeg liker som Blondie å gå på pub med pubquiz, snakke med folk, spise og kose meg. Disco og nattklubber har aldri vært meg. Jeg liker å møte venner i andre settinger, og det er i de andre settingene jeg har møtt de mennene jeg har vært sammen med, også mannen jeg ble gift med. Så det er fullt mulig å finne en kjæreste uten å henge på byen.

Skrevet

I tillegg kommer at enkelte menn dessverre ikke forstår helt alminnelig norsk tekst - eller så lever de så til de grader i sin egen verden at de foretrekker å ønsketenke fremfor å akseptere det som står skrevet. F.eks. at dersom man møtes så er det for en kaffe. Og bare det, ikke noe annet ved første møtet. Jeg synes det er helt ok at menn som ikke aksepterer det går rolig videre, men hvis de ønsker å møte meg er det betingelsen. At de da blir pissesure og fornærmet når de får nei på å gå videre er deres eget problem. Ved å ikke respektere meg har de også diskvalifisert seg selv fra fremtidige møter. Etter å ha opplevd dette noen ganger gidder ikke jeg nettdating mer. Jeg vet at andre har truffet livspartner slik.

Disse individene er helt garantert de samme som tråler på byen etter noen som beveger på seg.

Jeg tror den største andelen er de som regner med at en feit profil der de skriver de riktige tingene vil tiltrekke seg de rette partnerne. Så møtes de og enten så blir det ONS og ikke noe mer, eller så går den ærlige part rasende hjem igjen.

Det er sikkert ikke så veldig mange som vil date en person som helt ærlig forteller at de bor hjemme hos sin mor, elsker frimerkesamlingen sin og ser etter en fremtidig husmor. Derfor fremstiller de seg heller som fantastiske casanovaer. Eller omvendt - jentene fremstiller seg som lei av bylivet og klar for forhold når sannheten er at de kan komme til å bli leiere bylivet en gang i fremtiden.

Ja, det er åpenbart mange teite folk med altfor liten selvinnsikt dessverre. Og da blir det vanskelig. Eneste muligheten er å luke dem bort selv. Men det høres ut som en veldig lite motiverende jobb.

Skrevet

Ja, det er åpenbart mange teite folk med altfor liten selvinnsikt dessverre. Og da blir det vanskelig. Eneste muligheten er å luke dem bort selv. Men det høres ut som en veldig lite motiverende jobb.

Just wondering.... Synes du at du selv har selvinnsikt, Mr Steinar? :klø:

Skrevet

Just wondering.... Synes du at du selv har selvinnsikt, Mr Steinar? :klø:

Du og andre her tror sikkert at jeg ikke har det, men jeg har faktisk en meget god selvinnsikt, ja.

Skrevet

Du og andre her tror sikkert at jeg ikke har det, men jeg har faktisk en meget god selvinnsikt, ja.

:gjeiper:

Akkurat...

Gjest wild bird
Skrevet (endret)

Til TS: ikke alle jenter liker å feste hele tiden eller bare er opptatt av å henge med venner og være hypersosiale. Du bør gå etter jenter som har samme interesser og verdier som deg selv. Kanskje finnes det noen i de treningsmiljøene du ferdes i?

Endret av MissStiles
Skrevet

Det er ikke viktig for meg iallefall, og det til tross for at jeg gjerne tar meg en fest.

Har vært sammen med typen som har 2000 venner, hvor det alltid måtte skje noe og hvor han var på grensen til å være alkoholiker. Det var utrolig slitsomt. Jeg foretrekker han som klarer å være alene iblant, ha det rolig rundt seg og ikke MÅ drikke seg hinsides alltid.

Men fint om han vil bli med ut en gang i blant da. Minstekravet er iallefall at det er helt OK for han at jeg går ut av og til.

Skrevet

Jeg ser gjerne at folk er sosial, men sosial er ikke ensbetydende med å feste og fly på byen hver helg.

Skrevet

Du høres ut som drømmemannen min.

Hehe takk ^^

Skrevet

Jeg hører ikke hjemme på et diskotek eller andre bling steder. Stemningen tiltaler ikke meg. Om festing er å drikke alkohol med venner, så driver jeg med den slags. Koselig er det og! Sørpefull? Klart det har skjedd. Men det er jo under uheldige situasjoner,og gud så irriterende det er. En vil da ikke havne der..

Umodne venner? Nei! Jeg har modne, reflekterte og flotte venner.

Skrevet

Hei. Jeg er mann på 22 år og har trening som min store lidenskap. Da mener jeg ikke bare sån studio. Jeg holder på med kickboxing, grappling, snowboard, vektløfting etc. Jeg går på universitet, økonomi, oppe i nord.

Men, det jeg ikke liker, er å feste ofte. Er med en skjelden gang. Jeg streber ikke etter sosial rang, å liker helst å forholde meg til få nære venner istendenfor mange. Jeg har ikke lyst å finne jenter igjennom fylla. Jeg vil helst date noen og ta det derfra.

Jeg har aldri hatt ei jente. Og jenter ser vel helst at man er ganske sosial av seg?

Jeg tror det er ytterst få som hadde jublet HURRA om du var en fyr som festet hver bidige helg. Dvs, er man singel, så er det jo forståelig, men jeg som din partner ville ikke satt særlig pris på om dette hadde forsatt etter at vi ble sammen også. Det finnes andre sosiale aktiviteter enn fest og drikking.

Men, om man skal treffe noen, så er det jo ofte i festlige lag man treffer nye, eller tørr å snakke med noen av det motsatte kjønn som man kanskje har hatt et øye til. Da kan slike sammenkomster være ok, spes for du som er student. Antar det er del av dem. ;)

men for all del, dette må da ikke gjøre hver helg. Jeg tror sjansen kanskje er større for å treffe noen om man gjør det en gang i blant, enn hver helg også. ( selvom sannsynelighetsregningen sier noe annet. ) Å feste blir mer en rutine enn moro.

Skrevet

he he, ja ikke sant det er motiverende :ler:

Jeg har aldri vært et ute på byen og feste hele tiden menneske, jeg liker som Blondie å gå på pub med pubquiz, snakke med folk, spise og kose meg. Disco og nattklubber har aldri vært meg. Jeg liker å møte venner i andre settinger, og det er i de andre settingene jeg har møtt de mennene jeg har vært sammen med, også mannen jeg ble gift med. Så det er fullt mulig å finne en kjæreste uten å henge på byen.

Sånn for å pirke litt, så er jo det å gå på pub også å være på by`n. I allefall i mine øyne. Når jeg "går ut", så ender vi ikke alltid opp på disko. Men ofte blir vi værende på en pub å bare prate. Og eneste grunnen OM jeg går på disko, er kun for å danse. Elsker å danse! Å treffe menn der er jo ikke noe å trakte etter :P Nei da er det bedre på pub...:)

Skrevet (endret)

Men, om man skal treffe noen, så er det jo ofte i festlige lag man treffer nye, eller tørr å snakke med noen av det motsatte kjønn som man kanskje har hatt et øye til.

Ja er vel litt der det ligger at det er mest på festligheter at folk møtes.

Jeg er ikke så sjenert. Jeg er ofte den som starter samtaler med jenter i forskjellige settinger, men det blir ofte saklige og en og annen spøk. Tror jeg må bli bedre å få inn komplimenter etc.

Endret av Danrio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...