Danrio Skrevet 26. september 2010 #1 Del Skrevet 26. september 2010 Hei. Jeg er mann på 22 år og har trening som min store lidenskap. Da mener jeg ikke bare sån studio. Jeg holder på med kickboxing, grappling, snowboard, vektløfting etc. Jeg går på universitet, økonomi, oppe i nord. Men, det jeg ikke liker, er å feste ofte. Er med en skjelden gang. Jeg streber ikke etter sosial rang, å liker helst å forholde meg til få nære venner istendenfor mange. Jeg har ikke lyst å finne jenter igjennom fylla. Jeg vil helst date noen og ta det derfra. Jeg har aldri hatt ei jente. Og jenter ser vel helst at man er ganske sosial av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. september 2010 #2 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jenter er ikke en homogen gruppe, og som gutter har også jenter ulike preferanser. Dette er nok mer et spørsmål om personlighet og ikke så mye kjønn. Det finnes de som liker å være sosiale, de som liker en mellomting og de som ikke er spesielt sosiale av seg. Jeg er personlig en av de jentene som ikke fordra fester. Jeg vantrives med festing, og har aldri forstått poenget egentlig. Selv foretrekker jeg å tilbringe tid med mine nære venner eller kjæresten i form av hjemmekveld med tv og pizza/taco/take your pick, kino, bowling, restaurantbesøk o.l. framfor en fest. I likhet med min kjæreste er jeg en sjenert og tilbaketrukket jente. Som deg drev jeg i mange år med kampkunst, jeg har også drevet med politikk, frivillig arbeid osv, og selv om dette er foraer man kanskje må være litt sosial, så liker jeg å være for meg selv. Så med andre ord: ingen jenter er like, og det finnes garantert jenter der ute som har de samme preferansene som deg. Mvh Yvonne Endret 26. september 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danrio Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Kult^^ Endret 26. september 2010 av Danrio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #4 Del Skrevet 26. september 2010 Går jo fint ann å være sosial og ikke feste da. Hva legger du forresten i å feste? Alkohol? Det finnes de som er ute på festligheter som drikker minimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #5 Del Skrevet 26. september 2010 Ikke alle jenter ser for seg at man må være så sosial av seg, og feste hele tiden. På samme måte så er vel ikke du og alle dine venner ute på byen hver helg? Ikke alle er like, du trenger ikke gå på byen for å være sosial. Det er begrenset hvor mye fornuftig som kan diskuteres med ølbriller. Kanskje dine venner kjenner ei jente du liker, da kan du jo invitere henne på noe du synes er spennende, hun hadde sikkert likt et lite kurs i noen av sportene du driver med. Det er en morsom date. Jeg kan snakke for min egen del, har heller ikke flust med venner, springer så og si aldri på byen. Det gir ikke meg noe som helst. Har andre interesser enn å blakke meg på sprit hver helg, ser heller ikke gleden av å sove bort søndagen i bakrus. En kveld med god mat og drikke, en god film og kos foran peisen gir meg ro og overskudd for en ny uke med mange ting. Dra bort en helg til et nytt sted og prøve en ny ting er også spennende. Jeg synes du er fornuftig som ikke ønsker å finne deg ei jente på fylla. Du høres ut som en ordentlig kar som har andre verdier enn mange andre. - stella polaris - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #6 Del Skrevet 26. september 2010 Går jo fint ann å være sosial og ikke feste da. Hva legger du forresten i å feste? Alkohol? Det finnes de som er ute på festligheter som drikker minimalt. Det er faktisk ikke mye som er kjedeligere enn å være den eneste som er edru når alle andre drikker. Det innser man veldig fort. Da er det mye bedre å ikke være med. Eller drikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2010 #7 Del Skrevet 26. september 2010 Det er faktisk ikke mye som er kjedeligere enn å være den eneste som er edru når alle andre drikker. Det innser man veldig fort. Da er det mye bedre å ikke være med. Eller drikke selv. Det er ikke noe som er kjedeligere enn å ha venner som drikker seg sveiseblind når du selv drikker moderat. Resultatet er at man velger seg venner som ikke må være full for å ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #8 Del Skrevet 26. september 2010 Det er ikke noe som er kjedeligere enn å ha venner som drikker seg sveiseblind når du selv drikker moderat. Resultatet er at man velger seg venner som ikke må være full for å ha det gøy. Ja, men det er altså veldig vanlig at folk drikker i festlige lag i dagens Norge. Også blant godt voksne mennesker. Så da kan det fort bli et problem å finne slike venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2010 #9 Del Skrevet 26. september 2010 Ja, men det er altså veldig vanlig at folk drikker i festlige lag i dagens Norge. Også blant godt voksne mennesker. Så da kan det fort bli et problem å finne slike venner. Jeg har venner som fester hver helg. Men jeg gjør da andre ting sammen med dem enn festingen. Uansett er det et fåtall som må drikke seg fulle. Og siden jeg verken har råd eller lyst til å feste hver helg, enten det er vorspiel eller på byen, så gjør jeg stort sett andre ting med dem. Som f.eks. kino, lunsj, shopping, konserter, tur, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 26. september 2010 #10 Del Skrevet 26. september 2010 Vennene mine fester hver helg og prøver alltid å dra meg med på byen. Er det noe jeg hater så er det byen! Jeg gidder aldri å bli med på byen, og blir med noen få ganger innimellom på fest, men da drar jeg hjem tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #11 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har venner som fester hver helg. Men jeg gjør da andre ting sammen med dem enn festingen. Uansett er det et fåtall som må drikke seg fulle. Og siden jeg verken har råd eller lyst til å feste hver helg, enten det er vorspiel eller på byen, så gjør jeg stort sett andre ting med dem. Som f.eks. kino, lunsj, shopping, konserter, tur, etc. Ja, her belyser du egentlig noe som er interessant i seg selv. Jeg antar at du her prater om folk med en alder over/rundt 40 år som altså fortsatt fester hver helg. Jeg vil da måtte påstå at dette er en rimelig ekstremt umoden oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2010 #12 Del Skrevet 26. september 2010 Ja, her belyser du egentlig noe som er interessant i seg selv. Jeg antar at du her prater om folk med en alder over/rundt 40 år som altså fortsatt fester hver helg. Jeg vil da måtte påstå at dette er en rimelig ekstremt umoden oppførsel. Merkedag! Vi er enige! Hurra! Det hører litt med til historien at disse er single og enda ikke har skjønt at de ikke kommer til å treffe mr Right på nattklubb! For ca 12-15 år tilbake gikk jeg selv på pub hver lørdag og også noen ganger fredag. Så mistet jeg gleden med dette av svært mange forskjellige årsaker. Nå kan jeg gå på pub en gang i uken i perioder, men da snakker vi ikke festing, men pubquiz og hyggelig og rolig prat med venner. Dette er den eneste formen for uteliv jeg egentlig liker. Jeg er glad i å danse og en ytterst sjelden gang kan jeg gå på nattklubb også. Men jeg forstår ikke de som orker det hver helg når de er +/- 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #13 Del Skrevet 26. september 2010 Men jeg forstår ikke de som orker det hver helg når de er +/- 40. I mine øyne finnes det bare en forklaring, og det er at de mentalt sett, rett og slett ikke har blitt voksne og modne. Det er slike individer jeg absolutt IKKE vil rote meg borti på noen som helst måte og for enhver pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2010 #14 Del Skrevet 26. september 2010 I mine øyne finnes det bare en forklaring, og det er at de mentalt sett, rett og slett ikke har blitt voksne og modne. Det er slike individer jeg absolutt IKKE vil rote meg borti på noen som helst måte og for enhver pris. Enkel løsning: ikke gå på nattklubb. Det er der de finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #15 Del Skrevet 26. september 2010 Enkel løsning: ikke gå på nattklubb. Det er der de finnes. Fullt så enkelt er det dessverre ikke. Det er riktig at de finnes ute på byen som de alltid har gjort, men de finnes i dag også på Internett dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2010 #16 Del Skrevet 26. september 2010 Fullt så enkelt er det dessverre ikke. Det er riktig at de finnes ute på byen som de alltid har gjort, men de finnes i dag også på Internett dessverre. Men det må jo du da spørre om, og gjøre oppmerksom på i profilen din, ikke sant? Ut på nattklubb hver helg - det er ikke meg. Synes svært mange har akkurat dette i profilen, hvorfor har ikke du det? Forøvrig har jeg gitt opp internett dating for lenge siden - de aller fleste er flinke til å lage en profil som har like mye med virkeligheten å gjøre som garantert vinnersjanse i Lotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #17 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Men det må jo du da spørre om, og gjøre oppmerksom på i profilen din, ikke sant? Ut på nattklubb hver helg - det er ikke meg. Synes svært mange har akkurat dette i profilen, hvorfor har ikke du det? Profilen min her? Jeg har ingen annen profil på Internett. Dette er det eneste stedet jeg er. Forøvrig har jeg gitt opp internett dating for lenge siden - de aller fleste er flinke til å lage en profil som har like mye med virkeligheten å gjøre som garantert vinnersjanse i Lotto. Ja, og grunnen er at dette er mange av de samme umodne og ikke-voksne individene som også frekventerer utestedene på byen. Og de er like uærlige på Internett som på byen. Derfor blir det vanskelig. Dessuten finnes det sikkert en relativt stor andel som lever helt i sin egen verden. Altså de som er så fjerne at de virkelig tror på det de sier/skriver selv. Endret 26. september 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 26. september 2010 #18 Del Skrevet 26. september 2010 Profilen min her? Jeg har ingen annen profil på Internett. Dette er det eneste stedet jeg er. Ja, og grunnen er at dette er mange av de samme umodne og ikke-voksne individene som også frekventerer utestedene på byen. Og de er like uærlige på Internett som på byen. Derfor blir det vanskelig. Dessuten finnes det sikkert en relativt stor andel som lever helt i sin egen verden. Jeg må si jeg blir motivert av all den positive energien som råder rundt i trådene her... (Dette var ironi.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2010 #19 Del Skrevet 26. september 2010 Hei. Jeg er mann på 22 år og har trening som min store lidenskap. Da mener jeg ikke bare sån studio. Jeg holder på med kickboxing, grappling, snowboard, vektløfting etc. Jeg går på universitet, økonomi, oppe i nord. Men, det jeg ikke liker, er å feste ofte. Er med en skjelden gang. Jeg streber ikke etter sosial rang, å liker helst å forholde meg til få nære venner istendenfor mange. Jeg har ikke lyst å finne jenter igjennom fylla. Jeg vil helst date noen og ta det derfra. Jeg har aldri hatt ei jente. Og jenter ser vel helst at man er ganske sosial av seg? Hva er galt med damene du trener med? Og har du sosiale antenner for annet en trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2010 #20 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg må si jeg blir motivert av all den positive energien som råder rundt i trådene her... (Dette var ironi.. ) Hjelper det å innbille seg at noe er positivt når det egentlig ikke er det? Og dette var ikke ironi hehe Men jeg kan faktisk bli ganske så oppgitt av alle de tullingene som går rundt å mener at man må være så jævla positiv hele tiden. En spade er en spade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå