AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg har aldri vært hos en gynokolog, men tenker på at jeg burde bestille en time. Går det an å bestille en time, der gynokologen kan prate med meg, og forklare hva som skjer uten at han utfører en undersøkelse på meg? Har aldri hatt noe sexliv, utenom at jeg ble misbrukt som barn, kun noen ganger, og jeg ble voldtatt da jeg var 22. Jeg har aldri hatt en kjæreste, og har litt problem med nærhet. Kan jeg være sammen med noen uten å ha sex? Kommer til å føle meg helt brukt om jeg skulle ha sex med noen. Alt blir helt feil. Jeg har aldri pratet ut om dette med noen, så er litt forvirra nå.
SmallTalk Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ikke ta dette opp i værste mening, men jeg tror psykologen er riktig sted å starte. Ikke gynekologen. Med mindre du har fysiske plager som bør sjekkes opp av en gynekolog, da. Det høres ut som om du har en del ting å bearbeide, og dette kan en psykolog hjelpe deg med. En gynekolog får kun hjuplet til med fysiske plager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå